בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת
-
@ישראליק יש לך בגאולה את B&M בתחום הזה לא ניסיתי אותם, (כי ב"ה א"א לא שפך לי קולה על המקלדת עדיין...) תנסה לשאול אותם
https://easy.co.il/page/21600227 -
@ישראליק
תקשיב אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל אתה יכול לדפדף במדריכים שעשיתי פה בפורום
אני לא הרבה שנים בתחום אבל אני חושב שאני יכול להצליח וכמו שידוע לי שום מעבדה לא לוקחת אחריות על דבר כזה של נזק נוזלים כי תמיד יכול להישאר שאריות מתחת לשבביםוגם מעניין מאוד שהמעבדה שלהם נסגרה אתה בטוח בזה
-
@עניו-כמשה כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:
@ישראליק פרטים?
אולי ישמש כאן עוד כמה
מי יודעלכשיהיו
-
שלום וברכה
ככה בלחץ של ערב שבת
שפכו לי כוס קולה שלמה על המקלדת של הLenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 9 שלי
הפכתי מיד את המחשב
ניתקתי בטריה דרך הביוס [התחלתי בלנסות לפרק, אדהכי והכי עבר חצי שעה]נראה שיצאו הנוזלים
אבל יש הרבה סוכריש תקוה?
למי פונים עכשיו לניקוי עם אלכוהול?@ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה -
@ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה@aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:
@ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשהמצטער לומר אבל אם אתה מתקן ככה לאנשים אני יהיה עדין בלשוני שזה מזיק בידיים לגמרי
וכנראה שאין לך כ"כ ידע באלקטרוניקה
אלא אם אתה מתקן לעצמך וכו שתעשה מה שאתה רוצה -
@aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:
@ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשהמצטער לומר אבל אם אתה מתקן ככה לאנשים אני יהיה עדין בלשוני שזה מזיק בידיים לגמרי
וכנראה שאין לך כ"כ ידע באלקטרוניקה
אלא אם אתה מתקן לעצמך וכו שתעשה מה שאתה רוצה@אהרון-שלום הכייף הגדול שהאנשים האלה את המשפטים שלהם אם כל העוצמה
ואגב@aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:
תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה
וואלה מעניין ושהוא יזמין לוח אם חדש וגם בטריה
אולי זה נשמע באמת רעיון
אם הוא רוצה להחליף את הכל הפנים המחשב
זה רעיון מוצלח -
@לנציצ
אני חס ושלום לא מזלזל באף אחד פשוט מניסיון קצת זה יהרוס את המקלדת
אם הוא היה אומר לנקות עם אלכוהול או מים מזוקקים ההיתי מבין אבל מי ברז יהרסו עוד יותר
ומקלדת מעלי זה לא תמיד קל כי צריך את כל המגש העליון וכו -
@לנציצ
אני חס ושלום לא מזלזל באף אחד פשוט מניסיון קצת זה יהרוס את המקלדת
אם הוא היה אומר לנקות עם אלכוהול או מים מזוקקים ההיתי מבין אבל מי ברז יהרסו עוד יותר
ומקלדת מעלי זה לא תמיד קל כי צריך את כל המגש העליון וכו@אהרון-שלום בהצלחה למפרק המחשב כלו בשביל לשטוף אותו ולקבל קורזיה
אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס -
@ישראליק אם הטכנאי לא יהיה שלם עם עבודתו אתה יכול להביא את זה לחברת סדקום מעבדת מחשבים ידועה ומרכזית ברח' ביאליק 129 רמת גן מתעסקת בעיקר עם דילרים וחנויות אבל גם לפרטיים יש להם נסיון ענק עם x1 שנשפך עליו נוזלים (קפה קולה וכל מה ששותים במשרד) אני יודע זאת כי התילתי לעבוד שם בשנים האחרונות) הם מתמחים גם בעיקר באפל שזה מורכב ויקר פי כמה מה x1 carbon והyoga
-
@אהרון-שלום בהצלחה למפרק המחשב כלו בשביל לשטוף אותו ולקבל קורזיה
אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס@לנציצ כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:
אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס
הבנת נכון!
זה מקרה קיצון של מקלדת שהתמלאה בסוכר, אני לא מכיר שיטה ביתית בלי שטיפה כלשהיא בלחץ. אא"כ תפרק מקש מקש ואת כל הרכיבים ותשפשף אחד אחד בעדינות עם אלכהול וכד'.
בקיצור, תעסוקה למאה שנה הקרובות
תמיד צריך לקחת בחשבון מה אני אפסיד מזה, מה האלטרנטיבה, וכמה היא עולה -
שלום וברכה
ככה בלחץ של ערב שבת
שפכו לי כוס קולה שלמה על המקלדת של הLenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 9 שלי
הפכתי מיד את המחשב
ניתקתי בטריה דרך הביוס [התחלתי בלנסות לפרק, אדהכי והכי עבר חצי שעה]נראה שיצאו הנוזלים
אבל יש הרבה סוכריש תקוה?
למי פונים עכשיו לניקוי עם אלכוהול?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות