דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת

בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
29 פוסטים 13 כותבים 535 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישראליקי מנותק
    ישראליקי מנותק
    ישראליק
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    אני צריך מעבדה מקצועית, זה מחשב יקר
    יש המלצות?

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ישראליקי ישראליק

      אני צריך מעבדה מקצועית, זה מחשב יקר
      יש המלצות?

      M מחובר
      M מחובר
      MAD
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @ישראליק איפה אתה בעולם??

      ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אהרון שלום
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @heb1000
        האם יש לך אמבטיית קורוזיה של גודל של לוח אם?

        @ישראליק
        אני ממליץ על @heb1000
        מהיכרות קטנה איתו הוא הרבה שנים בתחום והוא מבין גדול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • M MAD

          @ישראליק איפה אתה בעולם??

          ישראליקי מנותק
          ישראליקי מנותק
          ישראליק
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @MAD ירושלים

          אני רוצה מקצוענים עם ניסיון מוכח, כי זה מחשב יקר

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ישראליקי ישראליק

            @MAD ירושלים

            אני רוצה מקצוענים עם ניסיון מוכח, כי זה מחשב יקר

            M מחובר
            M מחובר
            MAD
            כתב נערך לאחרונה על ידי MAD
            #10

            @ישראליק יש לך בגאולה את B&M בתחום הזה לא ניסיתי אותם, (כי ב"ה א"א לא שפך לי קולה על המקלדת עדיין...) תנסה לשאול אותם
            https://easy.co.il/page/21600227

            ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MAD

              @ישראליק יש לך בגאולה את B&M בתחום הזה לא ניסיתי אותם, (כי ב"ה א"א לא שפך לי קולה על המקלדת עדיין...) תנסה לשאול אותם
              https://easy.co.il/page/21600227

              ישראליקי מנותק
              ישראליקי מנותק
              ישראליק
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @MAD המעבדה שלהם נסגרה
              וגם של נופטק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                אהרון שלום
                כתב נערך לאחרונה על ידי אהרון שלום
                #12

                @ישראליק
                תקשיב אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל אתה יכול לדפדף במדריכים שעשיתי פה בפורום
                אני לא הרבה שנים בתחום אבל אני חושב שאני יכול להצליח וכמו שידוע לי שום מעבדה לא לוקחת אחריות על דבר כזה של נזק נוזלים כי תמיד יכול להישאר שאריות מתחת לשבבים

                וגם מעניין מאוד שהמעבדה שלהם נסגרה אתה בטוח בזה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוצ'
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מוצ'
                  #13
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מד
                    #14
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישראליקי מנותק
                      ישראליקי מנותק
                      ישראליק
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      שלחתי לטכנאי לניקוי יישר כח לכולם

                      עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ישראליקי ישראליק

                        שלחתי לטכנאי לניקוי יישר כח לכולם

                        עניו כמשהע מנותק
                        עניו כמשהע מנותק
                        עניו כמשה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי עניו כמשה
                        #16

                        @ישראליק פרטים על הטכנאי מנוסה? עלות?
                        אולי ישמש כאן עוד כמה
                        מי יודע

                        נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                        ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • עניו כמשהע עניו כמשה

                          @ישראליק פרטים על הטכנאי מנוסה? עלות?
                          אולי ישמש כאן עוד כמה
                          מי יודע

                          ישראליקי מנותק
                          ישראליקי מנותק
                          ישראליק
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי ישראליק
                          #17

                          @עניו-כמשה כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:

                          @ישראליק פרטים?
                          אולי ישמש כאן עוד כמה
                          מי יודע

                          לכשיהיו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראליקי ישראליק

                            שלום וברכה
                            ככה בלחץ של ערב שבת
                            שפכו לי כוס קולה שלמה על המקלדת של הLenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 9 שלי
                            הפכתי מיד את המחשב
                            ניתקתי בטריה דרך הביוס [התחלתי בלנסות לפרק, אדהכי והכי עבר חצי שעה]

                            נראה שיצאו הנוזלים
                            אבל יש הרבה סוכר

                            יש תקוה?
                            למי פונים עכשיו לניקוי עם אלכוהול?

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aharontz
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
                            אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • A aharontz

                              @ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
                              אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אהרון שלום
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:

                              @ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
                              אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה

                              מצטער לומר אבל אם אתה מתקן ככה לאנשים אני יהיה עדין בלשוני שזה מזיק בידיים לגמרי
                              וכנראה שאין לך כ"כ ידע באלקטרוניקה
                              אלא אם אתה מתקן לעצמך וכו שתעשה מה שאתה רוצה

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אהרון שלום

                                @aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:

                                @ישראליק מה אני הייתי עושה? אל תספר לאף אחד, אבל ככה אני עושה בד"כ.
                                אם אתה יכול ויודע, תפרק את המקלדת מהמחשב תשטוף אותה בזרם חזק של מים, תנער אותה טוב טוב. אם יש לך מפוח או לחץ אויר לעשות בין החריצים עדיף, ותן לה להתייבש טוב במקום חם בצל. אין לך מה להפסיד. א"א להוציא כ"כ הרבה סוכר בדרך אחרת. אם זה לא עזר, תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה

                                מצטער לומר אבל אם אתה מתקן ככה לאנשים אני יהיה עדין בלשוני שזה מזיק בידיים לגמרי
                                וכנראה שאין לך כ"כ ידע באלקטרוניקה
                                אלא אם אתה מתקן לעצמך וכו שתעשה מה שאתה רוצה

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לנציצ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @אהרון-שלום הכייף הגדול שהאנשים האלה את המשפטים שלהם אם כל העוצמה
                                ואגב

                                @aharontz כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:

                                תמיד אפשר להזמין מאלי מקלדת חדשה

                                וואלה מעניין ושהוא יזמין לוח אם חדש וגם בטריה
                                אולי זה נשמע באמת רעיון
                                אם הוא רוצה להחליף את הכל הפנים המחשב
                                זה רעיון מוצלח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אהרון שלום
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @לנציצ
                                  אני חס ושלום לא מזלזל באף אחד פשוט מניסיון קצת זה יהרוס את המקלדת
                                  אם הוא היה אומר לנקות עם אלכוהול או מים מזוקקים ההיתי מבין אבל מי ברז יהרסו עוד יותר
                                  ומקלדת מעלי זה לא תמיד קל כי צריך את כל המגש העליון וכו

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אהרון שלום

                                    @לנציצ
                                    אני חס ושלום לא מזלזל באף אחד פשוט מניסיון קצת זה יהרוס את המקלדת
                                    אם הוא היה אומר לנקות עם אלכוהול או מים מזוקקים ההיתי מבין אבל מי ברז יהרסו עוד יותר
                                    ומקלדת מעלי זה לא תמיד קל כי צריך את כל המגש העליון וכו

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    לנציצ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @אהרון-שלום בהצלחה למפרק המחשב כלו בשביל לשטוף אותו ולקבל קורזיה
                                    אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • H מנותק
                                      H מנותק
                                      HEB1000
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי HEB1000
                                      #23

                                      @ישראליק אם הטכנאי לא יהיה שלם עם עבודתו אתה יכול להביא את זה לחברת סדקום מעבדת מחשבים ידועה ומרכזית ברח' ביאליק 129 רמת גן מתעסקת בעיקר עם דילרים וחנויות אבל גם לפרטיים יש להם נסיון ענק עם x1 שנשפך עליו נוזלים (קפה קולה וכל מה ששותים במשרד) אני יודע זאת כי התילתי לעבוד שם בשנים האחרונות) הם מתמחים גם בעיקר באפל שזה מורכב ויקר פי כמה מה x1 carbon והyoga

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ל לנציצ

                                        @אהרון-שלום בהצלחה למפרק המחשב כלו בשביל לשטוף אותו ולקבל קורזיה
                                        אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aharontz
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי aharontz
                                        #24

                                        @לנציצ כתב בבעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת:

                                        אני חושב שמי שהציע את הרעיון של השטיפה הבין שמדובר במקלדת נפרדת מהמחשב ולכן לא יקרה משהו מיוחד אם היא תהרס

                                        הבנת נכון!
                                        זה מקרה קיצון של מקלדת שהתמלאה בסוכר, אני לא מכיר שיטה ביתית בלי שטיפה כלשהיא בלחץ. אא"כ תפרק מקש מקש ואת כל הרכיבים ותשפשף אחד אחד בעדינות עם אלכהול וכד'.
                                        בקיצור, תעסוקה למאה שנה הקרובות
                                        תמיד צריך לקחת בחשבון מה אני אפסיד מזה, מה האלטרנטיבה, וכמה היא עולה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ישראליקי ישראליק

                                          שלום וברכה
                                          ככה בלחץ של ערב שבת
                                          שפכו לי כוס קולה שלמה על המקלדת של הLenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 9 שלי
                                          הפכתי מיד את המחשב
                                          ניתקתי בטריה דרך הביוס [התחלתי בלנסות לפרק, אדהכי והכי עבר חצי שעה]

                                          נראה שיצאו הנוזלים
                                          אבל יש הרבה סוכר

                                          יש תקוה?
                                          למי פונים עכשיו לניקוי עם אלכוהול?

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הנגבי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @ישראליק

                                          אבל בסוד, מה עשית לזה ששפך?...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר