בקשת מידע | אנדרואיד חצי טא'צ {לא שיומי}
-
@ליה-ט יש המון
תתחיל מהשאלה מה אתה רוצה שיהיה בו
איזה אנרואיד
איזה חישנים
איזה מעבד
ואיזה מחיר
בארץ או באלי -
@ליה-ט יש המון
תתחיל מהשאלה מה אתה רוצה שיהיה בו
איזה אנרואיד
איזה חישנים
איזה מעבד
ואיזה מחיר
בארץ או באלי -
-
@ליה-ט
פה עשיתי מקבץ של כל המכשירים
https://mitmachim.top/topic/88458/שיתוף-סקירה-של-כל-מכשירי-החצי-טאצ-הנפוצים?_=1780774882746 -
@ליה-ט
פה עשיתי מקבץ של כל המכשירים
https://mitmachim.top/topic/88458/שיתוף-סקירה-של-כל-מכשירי-החצי-טאצ-הנפוצים?_=1780774882746@קראנץ-ונילה אשמח להמלצה אישית. (מבחינת סוללה ועמידות לאורך טווח וגם בכלל) תודה רבה.
-
@קראנץ-ונילה אשמח להמלצה אישית. (מבחינת סוללה ועמידות לאורך טווח וגם בכלל) תודה רבה.
@ליה-ט
לא יכול להמליץ כי לא החזקתי את כולם.
בכל אופן Qin היא החברה הכי אמינה, הכי ותיקה, ואם הכי פחות באגים
מבחינת פונקציות זה משתנה בין מכשיר למכשיר תלוי מה הצרכים שלך, יש מגוון קריטריונים, יש מכשירים עם nfc, סוללה חזקה, מקום לכרטיס, מצלמה ברורה, 2 סימים, ראם גבוה, מקשים איכותיים, גודל מכשיר, חיישן קירבה, מצלמת סלפי, גרסאות נוחות, התאמה של האפליקציות להתנהלות עם המקשים. -
אני הייתי ממליץ על הטלפון הזה:
https://mitmachim.top/post/773435
אם העובי והמחיר לא מפריעים לך. -
אני הייתי ממליץ על הטלפון הזה:
https://mitmachim.top/post/773435
אם העובי והמחיר לא מפריעים לך.@מרדכי-שט. כתב בבקשת מידע | אנדרואיד חצי טא'צ {לא שיומי}:
אם העובי והמחיר לא מפריעים לך.
וגם אם המחיר לא מפריע לך



-
@מרדכי-שט. כתב בבקשת מידע | אנדרואיד חצי טא'צ {לא שיומי}:
אם העובי והמחיר לא מפריעים לך.
וגם אם המחיר לא מפריע לך



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
