דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. תוצרת הבנייה
  5. שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!

שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוצרת הבנייה
151 פוסטים 14 כותבים 2.9k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוידי34

    @מחנה-ידידים יפה מאוד
    נ.ב. אם יש לך כוח אולי תרים את הכפפה ותבנה נגן נורמלי מותאם למקשים לשיאומי?

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #94

    @דוידי34 כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

    ותבנה נגן נורמלי מותאם למקשים לשיאומי

    חבל על המאמץ...
    הוא לא יגיע לרמה של מיוזיקלוט, ואפשר להסתדר איתו עם עכבר.

    yyrdnyl11@gmail.com

    ד קראנץ' ונילהק 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

      @דוידי34 כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

      ותבנה נגן נורמלי מותאם למקשים לשיאומי

      חבל על המאמץ...
      הוא לא יגיע לרמה של מיוזיקלוט, ואפשר להסתדר איתו עם עכבר.

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוידי34
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #95

      @יאיר-דניאל נכון אבל עכבר זה לא כל כך נוח בלשון המעטה ואני חושב שעל רוב הפונקציות של מיוזיקולט אפשר לוותר

      ח יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ד דוידי34

        @יאיר-דניאל נכון אבל עכבר זה לא כל כך נוח בלשון המעטה ואני חושב שעל רוב הפונקציות של מיוזיקולט אפשר לוותר

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @דוידי34 לאאא הקטש שלן זה כל האופציות!!

        ד מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ד דוידי34

          @יאיר-דניאל נכון אבל עכבר זה לא כל כך נוח בלשון המעטה ואני חושב שעל רוב הפונקציות של מיוזיקולט אפשר לוותר

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #97

          @דוידי34 אם כבר - אולי אפשר לקחת את מיוזיקולט ולהתאים אותו למקשים?

          yyrdnyl11@gmail.com

          ד מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חייא שיאומי

            @דוידי34 לאאא הקטש שלן זה כל האופציות!!

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוידי34
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #98

            @חייא-שיאומי וודאי שזה מוסיף אבל אני חושב שנוחות יותר חשוב (אני באופן אישי לא משתמש בגלל זה במיזיקולט)

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

              @דוידי34 אם כבר - אולי אפשר לקחת את מיוזיקולט ולהתאים אותו למקשים?

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוידי34
              כתב נערך לאחרונה על ידי דוידי34
              #99

              @יאיר-דניאל רעיון טוב אלא שמסתמא זה מסובך כמו בניה של אפליקציה חדשה (אם מדברים על התאמה מלאה כמובן, וחוץ מזה אני חושב שזה לא יעבוד טוב כמו אפליקציה שנבנתה למקשים במיוחד (תראה לדוג את הנגן הבסיסי , הוא נוח פי מאה מכל נגן אחר אלא שהוא בסיסי בצורה מרגיזה))

              אבל אולי כדאי שלא נסטה מהנושא של השרשור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @דוידי34 אם כבר - אולי אפשר לקחת את מיוזיקולט ולהתאים אותו למקשים?

                מחנה ידידיםמ מנותק
                מחנה ידידיםמ מנותק
                מחנה ידידים
                כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                #100

                @יאיר-דניאל
                nokia-launcher-24h.ap

                אם תשיגו לי שיאומי מקשים בחינם אני אבנה כמה אפליקציות מעניינות כולל נגן

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                  @יאיר-דניאל
                  nokia-launcher-24h.ap

                  אם תשיגו לי שיאומי מקשים בחינם אני אבנה כמה אפליקציות מעניינות כולל נגן

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @מחנה-ידידים כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                  אם תשיגו לי שיאומי מקשים בחינם

                  יש לי אולי לתרום לך - אבל בלי גירסה פתוחה להתקנות, תצטרך להתקין בו גירסה פתוחה

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                    @מחנה-ידידים כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                    אם תשיגו לי שיאומי מקשים בחינם

                    יש לי אולי לתרום לך - אבל בלי גירסה פתוחה להתקנות, תצטרך להתקין בו גירסה פתוחה

                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #102

                    @יאיר-דניאל אין בעיה בשמחה

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוידי34

                      @חייא-שיאומי וודאי שזה מוסיף אבל אני חושב שנוחות יותר חשוב (אני באופן אישי לא משתמש בגלל זה במיזיקולט)

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חייא שיאומי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #103

                      @דוידי34 אולי אני יבנה יום אחד בנתיים בניתי את זהhttps://mitmachim.top/topic/97761/להורדה-כל-מי-שיש-לו-נוקיה-הוא-מכור-לסנייק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                        @יאיר-דניאל אין בעיה בשמחה

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #104

                        @מחנה-ידידים מה כזה אין בעיה?
                        יש לך גירסה פתוחה להתקנות לתת לי?
                        אשמח ממש!
                        (יש לי עוד מכשיר כזה - של אשתי...)

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @דוידי34 לאאא הקטש שלן זה כל האופציות!!

                          מחנה ידידיםמ מנותק
                          מחנה ידידיםמ מנותק
                          מחנה ידידים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #105

                          @חייא-שיאומי @יאיר-דניאל
                          מה אומרים על זה? הגרסה הבאה בעז"ה
                          Screenshot_20260605-141237.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                            Screenshot_20260603-183552.png

                            הגרסה הראשונית:

                            nokia-launcher.apk

                            גרסה עם הפונט של נוקיה:

                            nokia-hebrew.apk

                            לשיאומי מקשים:

                            nokia-hebrew.apk

                            הנני העניה מנותק
                            הנני העניה מנותק
                            הנני העני
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #106

                            @מחנה-ידידים

                            שלום
                            לא שקראתי כ"כ על מה ומה מדובר ואיך
                            אבל רק אם תוכל לעשות כותרת יותר עניינית
                            "לאנצ'ר מדמה נוקיה עבור שיאומי מקשים" או עבור אנודראויד. לא הבנתי בדיוק אם זה מיועד רק למקשים או בכללי. מה שיהיה.
                            כי במצב הנוכחי זה לא כ"כ ברור מה זה אומר לאנצ'ר שתומך במקשים..
                            וק"ל...
                            שבת שלום.

                            .

                            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הנני העניה הנני העני

                              @מחנה-ידידים

                              שלום
                              לא שקראתי כ"כ על מה ומה מדובר ואיך
                              אבל רק אם תוכל לעשות כותרת יותר עניינית
                              "לאנצ'ר מדמה נוקיה עבור שיאומי מקשים" או עבור אנודראויד. לא הבנתי בדיוק אם זה מיועד רק למקשים או בכללי. מה שיהיה.
                              כי במצב הנוכחי זה לא כ"כ ברור מה זה אומר לאנצ'ר שתומך במקשים..
                              וק"ל...
                              שבת שלום.

                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                              #107

                              @הנני-העני תודה. וזה לכל מכשיר.
                              וזה נמצא תחת קטגוריית אנדרואיד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                @דוידי34 כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                                ותבנה נגן נורמלי מותאם למקשים לשיאומי

                                חבל על המאמץ...
                                הוא לא יגיע לרמה של מיוזיקלוט, ואפשר להסתדר איתו עם עכבר.

                                קראנץ' ונילהק מחובר
                                קראנץ' ונילהק מחובר
                                קראנץ' ונילה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
                                #108

                                @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר דמוי נוקיה תומך מקשים!:

                                הוא לא יגיע לרמה של מיוזיקלוט, ואפשר להסתדר איתו עם עכבר.

                                גם בלי עכבר (לפחות במיוזיקולט בחנות של שואו)

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                  @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר דמוי נוקיה תומך מקשים!:

                                  הוא לא יגיע לרמה של מיוזיקלוט, ואפשר להסתדר איתו עם עכבר.

                                  גם בלי עכבר (לפחות במיוזיקולט בחנות של שואו)

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דוידי34
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי דוידי34
                                  #109

                                  @קראנץ-ונילה מעניין לא ראיתי עד היום, זו גרסא מיוחדת? תמיכה מלאה במקשים? יש לך להעלות?

                                  קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דוידי34

                                    @קראנץ-ונילה מעניין לא ראיתי עד היום, זו גרסא מיוחדת? תמיכה מלאה במקשים? יש לך להעלות?

                                    קראנץ' ונילהק מחובר
                                    קראנץ' ונילהק מחובר
                                    קראנץ' ונילה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #110

                                    @דוידי34
                                    לא בדקתי אם היא מיוחדת, בכל אופן גם אם היא מיוחדת לא אעלה בפומבי..

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                      @דוידי34
                                      לא בדקתי אם היא מיוחדת, בכל אופן גם אם היא מיוחדת לא אעלה בפומבי..

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוידי34
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #111

                                      @קראנץ-ונילה התכוונתי אם היא מיוחדת מבחינת השימוש במקשים כי האפליקציה הרגילה לא תומכת מקשים בשום צורה

                                      כמובן לא התכוונתי שתעלה אם זו גרסא פרטית לשואו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                                        #112

                                        יש כאן מישהו שיכול לבדוק אם זה עובד באנדרואיד 14?

                                        nokia-launcher-24h.apk

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                          Screenshot_20260603-183552.png

                                          הגרסה הראשונית:

                                          nokia-launcher.apk

                                          גרסה עם הפונט של נוקיה:

                                          nokia-hebrew.apk

                                          לשיאומי מקשים:

                                          nokia-hebrew.apk

                                          עניו כמשהע מנותק
                                          עניו כמשהע מנותק
                                          עניו כמשה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #113

                                          @מחנה-ידידים יפה מאוד

                                          נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                          מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר