דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 521.4k צפיות 124 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד המלך 3

    @iosi-poli
    האם קיימת אפשרות להחיל את החסימה גם על משתמשים נוספים במכשיר (Multiple Users) במקום לחסום את האפשרות ליצור אותם לחלוטין?
    זאת אומרת שיהיה ניתן להשתמש במכשיר בתור משתמש נוסף אבל החסימה תחסום גם במשתמש הזה.

    או לחילופין האם ניתן להגדיר שניתן יהיה להתחבר רק למשתמשים שפעילים כרגע או שאני אחליט עליהם (לדוגמא משתמש ראשי ומשני שעליהם אני אתקין את החסימה) ולחסום כל התחברות משתמשים נוספים אורח וכו?

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיים100
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2830

    @דוד-המלך-3 @iosi-poli ניסיתי לברר ולכאורא רק חסימות MDM נתמכות גם בפתיחת פרופיל חדש אבל אפשר לתת לAblok עצמה אופציה לפתוח משתמש חדש ולהחיל את כל ההגדרות שכבר הגדירו במשתמש הראשי ואם זה באמת אפשרי ו@iosi-poli יהיה לו זמן לפתח את זה נשמח מאד כולנו

    iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים100

      @דוד-המלך-3 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

      או לחילופין האם ניתן להגדיר שניתן יהיה להתחבר רק למשתמשים שפעילים כרגע או שאני אחליט עליהם (לדוגמא משתמש ראשי ומשני שעליהם אני אתקין את החסימה) ולחסום כל התחברות משתמשים נוספים אורח וכו?

      אתה יכול לפתוח משתמש נוסף ואז לחסום הוספת משתמשים נוספים וכך יהיה לך שני משתמשים חסומים לגבי השאלה הראשונה אני מצטרף אליך

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוד המלך 3
      כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
      #2831

      @חיים100 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

      אתה יכול לפתוח משתמש נוסף ואז לחסום הוספת משתמשים נוספים וכך יהיה לך שני משתמשים חסומים

      אני לא ליד מכשיר עם איי בלוק
      תוכל לצלם לי שזה באמת אפשרי
      למיטב הבנתי המשתמש הנוסף אמור ליחסם אם אתה חוסם משתמשים נוספים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד המלך 3

        @iosi-poli
        האם קיימת אפשרות להחיל את החסימה גם על משתמשים נוספים במכשיר (Multiple Users) במקום לחסום את האפשרות ליצור אותם לחלוטין?
        זאת אומרת שיהיה ניתן להשתמש במכשיר בתור משתמש נוסף אבל החסימה תחסום גם במשתמש הזה.

        או לחילופין האם ניתן להגדיר שניתן יהיה להתחבר רק למשתמשים שפעילים כרגע או שאני אחליט עליהם (לדוגמא משתמש ראשי ומשני שעליהם אני אתקין את החסימה) ולחסום כל התחברות משתמשים נוספים אורח וכו?

        iosi poliI מנותק
        iosi poliI מנותק
        iosi poli
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2832

        @דוד-המלך-3 צריך לראות את התיעוד של הAPI של DPM.
        אם זה אפשרי, זה לא אמור להיות מסובך כ"כ ליישם.
        (עכשיו אני פחות עובד על חידושים, אני יותר עובד על ממשק וחווית משתמש, שאיך לומר בעדינות, "טעון שיפור" 🙂 )
        אם תוכל לעיין בתיעוד ולתת לי מקורות לזה אין לי בעיה ליישם אם זה משהו פשוט.
        מה שיותר מפריע לי זה שאנשים שולחים לי בקשות למייל במקום לכתוב באישוז בגיטהאב, כי שם אני באמת מתייחס ופה הכל מעורבב וזה יותר בקשות מידע מאשר פיצ'רים..
        בהמשך יהיה אפשרות לדיווח על באגים (וזה ישלח לי את הלוגים לבד) ובקשת פיצ'רים ישירות מתוך האפליקציה עצמה בעז"ה.

        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

        ד ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • iosi poliI iosi poli

          @דוד-המלך-3 צריך לראות את התיעוד של הAPI של DPM.
          אם זה אפשרי, זה לא אמור להיות מסובך כ"כ ליישם.
          (עכשיו אני פחות עובד על חידושים, אני יותר עובד על ממשק וחווית משתמש, שאיך לומר בעדינות, "טעון שיפור" 🙂 )
          אם תוכל לעיין בתיעוד ולתת לי מקורות לזה אין לי בעיה ליישם אם זה משהו פשוט.
          מה שיותר מפריע לי זה שאנשים שולחים לי בקשות למייל במקום לכתוב באישוז בגיטהאב, כי שם אני באמת מתייחס ופה הכל מעורבב וזה יותר בקשות מידע מאשר פיצ'רים..
          בהמשך יהיה אפשרות לדיווח על באגים (וזה ישלח לי את הלוגים לבד) ובקשת פיצ'רים ישירות מתוך האפליקציה עצמה בעז"ה.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד המלך 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2833

          @iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

          צריך לראות את התיעוד של הAPI של DPM.

          קיים.
          ​createAndManageUser

          גם נעילת הוספת משתמשים בלבד קיים.
          DISALLOW_ADD_USER

          השאלה היא האם האפליקציה מפעילה גם (או רק) נעילת החלפת משתמשים.
          DISALLOW_USER_SWITCH

          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוד המלך 3

            @iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

            צריך לראות את התיעוד של הAPI של DPM.

            קיים.
            ​createAndManageUser

            גם נעילת הוספת משתמשים בלבד קיים.
            DISALLOW_ADD_USER

            השאלה היא האם האפליקציה מפעילה גם (או רק) נעילת החלפת משתמשים.
            DISALLOW_USER_SWITCH

            iosi poliI מנותק
            iosi poliI מנותק
            iosi poli
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2834

            @דוד-המלך-3 תבדוק בקוד המקור, נראה לי שהיא חוסמת החלפה בלבד אם אני זוכר (הוספתי את זה מזמן...)

            אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • iosi poliI iosi poli

              @דוד-המלך-3 תבדוק בקוד המקור, נראה לי שהיא חוסמת החלפה בלבד אם אני זוכר (הוספתי את זה מזמן...)

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד המלך 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2835

              @iosi-poli כנראה כי לעשות את זה הכי קל ופשוט.

              iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד המלך 3

                @iosi-poli כנראה כי לעשות את זה הכי קל ופשוט.

                iosi poliI מנותק
                iosi poliI מנותק
                iosi poli
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2836

                @דוד-המלך-3 אני רוצה כבר הרבה זמן להוסיף אפשרות להכנסהת פקודה מותאמת אישית של DPM, ואז זה נותן מרחב פעולה בלתי מוגבל (למרות שיש כבר חצי מהAPI הפשוט של MDM באנדרואיד באייבלוק 😂 )

                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • iosi poliI iosi poli

                  @דוד-המלך-3 אני רוצה כבר הרבה זמן להוסיף אפשרות להכנסהת פקודה מותאמת אישית של DPM, ואז זה נותן מרחב פעולה בלתי מוגבל (למרות שיש כבר חצי מהAPI הפשוט של MDM באנדרואיד באייבלוק 😂 )

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד המלך 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                  #2837

                  @iosi-poli 😅 זה היופי של החסימה ....

                  זה הפקודה אאל"ט
                  https://developer.android.com/reference/android/os/UserManager#DISALLOW_ADD_USER

                  לא יודע אם זה כן מאפשר מעבר בין משתמשים קיימים.

                  iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ד דוד המלך 3

                    @iosi-poli 😅 זה היופי של החסימה ....

                    זה הפקודה אאל"ט
                    https://developer.android.com/reference/android/os/UserManager#DISALLOW_ADD_USER

                    לא יודע אם זה כן מאפשר מעבר בין משתמשים קיימים.

                    iosi poliI מנותק
                    iosi poliI מנותק
                    iosi poli
                    כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                    #2838

                    @דוד-המלך-3 אני ישתדל לעבור על הנושא בפעם הבאה שאני פותח את הפרויקט..
                    (יש לי TODO ליסט ארוך מאוד לפני זה בקטע של UI UX.. )

                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הבריסקער רב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2839

                      אשמח אם מישהו יוכל להעלות את גירסת הבטא האחרונה, אני לא יכול להוריד מהאפליקציה עצמה כי האפליקציה לא מותקנת אצלי כ MDM ואני רוצה להתקין על מכשיר אחר...

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הבריסקער רב

                        אשמח אם מישהו יוכל להעלות את גירסת הבטא האחרונה, אני לא יכול להוריד מהאפליקציה עצמה כי האפליקציה לא מותקנת אצלי כ MDM ואני רוצה להתקין על מכשיר אחר...

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחלס דון
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2840

                        @הבריסקער-רב יש לך כאן- https://mitmachim.top/post/1173080

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נ נחלס דון

                          @הבריסקער-רב יש לך כאן- https://mitmachim.top/post/1173080

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הבריסקער רב
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2841

                          @נחלס-דון בטוח שזה האחרון?

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הבריסקער רב

                            @נחלס-דון בטוח שזה האחרון?

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחלס דון
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2842

                            @הבריסקער-רב כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2843

                              איפה מורידים את גרסה 0.5? 2 הקישורים בפוסט הראשי מובילים ל 0.4.6

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YOLEVI

                                איפה מורידים את גרסה 0.5? 2 הקישורים בפוסט הראשי מובילים ל 0.4.6

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלי TZA
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2844

                                @YOLEVI קראת את ה5 הודעות האחרונות כאן?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיליק
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2845

                                  האם אפשר להתקין את החסימה הזו על שיאומי F21 פרו תומך כשר שנמכר בחנויות?

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חיליק

                                    האם אפשר להתקין את החסימה הזו על שיאומי F21 פרו תומך כשר שנמכר בחנויות?

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חד גדיא
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2846

                                    @חיליק כן, אם יש לו מצב מפתחים

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חד גדיא

                                      @חיליק כן, אם יש לו מצב מפתחים

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיליק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2847

                                      @חד-גדיא איך יודעים אם יש מצב מפתחים?

                                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חיליק

                                        @חד-גדיא איך יודעים אם יש מצב מפתחים?

                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2848

                                        @חיליק כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                                        @חד-גדיא איך יודעים אם יש מצב מפתחים?

                                        תלחץ שבע פעמים על מספר בוילד ב׳מידע על הטלפון׳ בהגדרות

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים100

                                          @דוד-המלך-3 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                                          או לחילופין האם ניתן להגדיר שניתן יהיה להתחבר רק למשתמשים שפעילים כרגע או שאני אחליט עליהם (לדוגמא משתמש ראשי ומשני שעליהם אני אתקין את החסימה) ולחסום כל התחברות משתמשים נוספים אורח וכו?

                                          אתה יכול לפתוח משתמש נוסף ואז לחסום הוספת משתמשים נוספים וכך יהיה לך שני משתמשים חסומים לגבי השאלה הראשונה אני מצטרף אליך

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים100
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2849

                                          @דוד-המלך-3
                                          69d82852-236b-41ea-9487-247e3fe272b2-Screenshot_1780828205.png bbc46dbc-2d80-4318-b98c-6188178bd36b-Screenshot_1780828141.png fc283f86-06e5-4c66-9f88-065fb0fb15fc-Screenshot_1780828147.png 5b805de0-2e5c-4259-9ffd-95eeefecd6ce-Screenshot_1780828151.png 2d6ff47a-d207-4727-9e35-2e62f861dad3-Screenshot_1780828157.png 0b27266b-24fa-49af-a861-de26de4963c9-Screenshot_1780828163.png f6dc93fd-f80a-429b-8922-c650d7339353-Screenshot_1780828166.png 1c8a1dce-f17b-4e20-b35d-f29374250574-Screenshot_1780828174.png c7597808-bc95-481e-9b76-c34c2bc10732-Screenshot_1780828197.png
                                          אתה יכול לראות צילומי מסך איך חסום הוספת משתמשים אבל אפשר לעבור ממשתמש למשתמש (החסום זה לפתוח אורח)

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר