המלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01
-
איך המצלמה שלו בהשוואה לג׳לי סטאר?
-
@נוחעם-fm נראה מהתמונות מכשיר איכותי מבחינת פלסטיקה, הוא באמת מרגיש חזק ועמיד?
אגב, המכשיר ממש לא יקר, כמה זה יוצא עם משלוח.
והאם היה לך מכס עליו?בעיון שוב, זה נראה לוח מקשים כמו שיאומי קין - מודבק. נכון?
-
איך המצלמה שלו בהשוואה לג׳לי סטאר?
@קראנץ-ונילה אני אשתדל לצלם תמונות ולהעלות.
@יאיר-דניאל פלסטיקה בסדר. לא הייתי אומר הכי חזקה בעולם אבל לא משהו עדין מאוד.
המכשיר עצמו ממש זול המשלוח יקר. הצלחתי לרדת למתחת למכס. היה לי קופון...
-
@קראנץ-ונילה אני אשתדל לצלם תמונות ולהעלות.
@יאיר-דניאל פלסטיקה בסדר. לא הייתי אומר הכי חזקה בעולם אבל לא משהו עדין מאוד.
המכשיר עצמו ממש זול המשלוח יקר. הצלחתי לרדת למתחת למכס. היה לי קופון...
@נוחעם-FM כתב בהמלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01:
המכשיר עצמו ממש זול המשלוח יקר. הצלחתי לרדת למתחת למכס. היה לי קופון...
כמה יצא אם אפשר לשאול? וגם סליחה על הבורות אבל איך משיגים קופון?
-
@נוחעם-FM כתב בהמלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01:
המכשיר עצמו ממש זול המשלוח יקר. הצלחתי לרדת למתחת למכס. היה לי קופון...
כמה יצא אם אפשר לשאול? וגם סליחה על הבורות אבל איך משיגים קופון?
@ר-יעקב-עייפים כתב בהמלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01:
כמה יצא אם אפשר לשאול? וגם סליחה על הבורות אבל איך משיגים קופון?
זה גם סיפור מצחיק הזמנתי טלפון אחר וטלפון ממש טוב מוגן נפילות ומים נראה משהו ממש איכותי ואז יום לפני המשלוח הם שלחו לי תמונה של הטלפון בתוך הקופסה אני רואה c2!!!! קיצור ביטלתי עסקה קיבלתי קופון של כמעט 100 שקל אז יצא לי פחות מ 300 במקום 380 כי גם עשו לי הנחות על המשלוח בגלל הסיפור.
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה
-
@ר-יעקב-עייפים כתב בהמלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01:
כמה יצא אם אפשר לשאול? וגם סליחה על הבורות אבל איך משיגים קופון?
זה גם סיפור מצחיק הזמנתי טלפון אחר וטלפון ממש טוב מוגן נפילות ומים נראה משהו ממש איכותי ואז יום לפני המשלוח הם שלחו לי תמונה של הטלפון בתוך הקופסה אני רואה c2!!!! קיצור ביטלתי עסקה קיבלתי קופון של כמעט 100 שקל אז יצא לי פחות מ 300 במקום 380 כי גם עשו לי הנחות על המשלוח בגלל הסיפור.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
עכשיו ניסיתי לבצע רכישה, ואין שם אפשרות כזאת, כשוחחתי איתם בצ'אט הם כותבים לי שהם לא מוכרים ליחידים.
-
@שוהם307 מוזר. תגיד להם שכתוב באתר שניתן לקנות יחידה...
חייב להתכתב איתם. לא ניתן לקנות מיידית. -
@נוחעם-FM לא רוצה להספים את הנושא הזה - אולי תתן הדרכה קצרה...
לא הזמנתי אף פעם מעלי בבא, אמחק את כל הפוסטים שלי אח"כ -
@נוחעם-FM לא רוצה להספים את הנושא הזה - אולי תתן הדרכה קצרה...
לא הזמנתי אף פעם מעלי בבא, אמחק את כל הפוסטים שלי אח"כ@יאיר-דניאל בינתיים הם לא בענין למכור בודדים.
-
אני חושב שאפשר להתחבר כמה אנשים ביחד מי עוד רוצה?
זה גם יוזיל משלוח.
אני אישית רוצה.
יש איזהבעיה במשלוח כזה? משהו שלא חשבתי עליו? -
אני חושב שאפשר להתחבר כמה אנשים ביחד מי עוד רוצה?
זה גם יוזיל משלוח.
אני אישית רוצה.
יש איזהבעיה במשלוח כזה? משהו שלא חשבתי עליו? -
@ר-יעקב-עייפים רשמית הם מוכרים רק ליבואנים מינימום אלף יחידות...
למרות שכתוב ספציפית על הפלאפון הזה שזה בודדת הם טוענים שזה עניינים של רגולציה מול עליבאבא ובגלל זה אני התבלבלתי וטעיתי אני מתנצל על כך.@נוחעם-FM נכון ועדיין מאמין שיהיה ממש קל להוציא ממנו 20 יחידות מקסימום לקרוא לזה "מדגם" הוא פשוט לא ירצה כל פעם לשלוח לכל אחד...
-
@10110000 כתב בהמלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01:
הייתי בודק עם מכשיר ביד
?
ל@נוחעם-fm יש אותו ביד, הוא כתב סקירה אחרי שזה הגיע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כנ"ל לשאר המפרט, הייתי בודק עם מכשיר ביד 
