בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
-
@צבי-הירש בסדר ואני רק כתבתי מה אני רוצה אבל הפניה לפי שעות לכמה מספרים נראה לי אפשרי
וחוץ מזה לא נראה לי שזה צריך קליטה כי המחשב של החברה רואה שאין קליטה בודק מה המיקום האחרון שעדיין שודר ולפי זה עושה את ההפניה למספר שהוגדר לא שאני מתמצא בזה אבל נראה לי אפשרי הרעיון הזה -
@צבי-הירש בסדר ואני רק כתבתי מה אני רוצה אבל הפניה לפי שעות לכמה מספרים נראה לי אפשרי
וחוץ מזה לא נראה לי שזה צריך קליטה כי המחשב של החברה רואה שאין קליטה בודק מה המיקום האחרון שעדיין שודר ולפי זה עושה את ההפניה למספר שהוגדר לא שאני מתמצא בזה אבל נראה לי אפשרי הרעיון הזה -
@המתחיל כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
המחשב של החברה רואה שאין קליטה בודק מה המיקום האחרון שעדיין שודר ולפי זה עושה את ההפניה למספר שהוגדר
זה בוודאות בצד של חברת הסלולר ולא של יצרן המכשיר
-
@המתחיל אולי, אבל אין טעם לכתוב את זה באשכול של הצעות לייצור טלפון חדש - כי אין לזה שום קשר... אלא להציע את זה לחברות הסלולר.
-
@המתחיל במכשיר זה רק ממשק שליטה מה יהיה בחברה
אתה צודק שיצטרכו לשנות את הממשק במכשיר או שזה יהיה רק דרך המחשב אבל זה לא קשור לכאן -
@המתחיל
לא זה אותו דבר
אבל אתה מעלה לי רעיון שיהיה במכשיר הגדרה של שבשעה הזו תורה לחברה ככה ובשעה הזו ורה לחברה ככה?
כמובן שזה ישנה את ההגדרות רק אם יש לך קליטה
וככה זה מחזיר את הכדור לצד של המפתחים של הפלאפון עם המגבלה הזו של הקליטה -
שלום אני חלק מפרויקט לטלפון כשר חדש ואני רוצה לדעת מה אתם רוצים שיהיה שם?
כל רעיון הערה והארה תתקבל בברכה@hartkhartk אם זה ממש כשר אולי תפילון?
-
@hartkhartk מתי בערך זה אמור לצאת לשוק?
-
@hartkhartk מתי בערך זה אמור לצאת לשוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות