בקשה | הכשרת נוקיה 220 4g
-
@YOYO-1
מוזמן לנסות בעצמך:
גרסאות
מדריך צריבה (המדריך נכתב למכשירים מ2020, אבל ההבדל היחד הוא שכתפור הצריבה אצלך הוא ב* ולא שמאלי עליון) -
@שלוםפ הוא נתן קישור לאחת כזו
-
@YOYO-1
מוזמן לנסות בעצמך:
גרסאות
מדריך צריבה (המדריך נכתב למכשירים מ2020, אבל ההבדל היחד הוא שכתפור הצריבה אצלך הוא ב* ולא שמאלי עליון) -
@raficon זה לא משהו פשוט כמו המכשירים הקודמים שהיה צריך רק לחבר לתוכנה ולרשום מספר חדש .
הבנתי נכון או שאני טועה ?@YOYO-1 כתב בבקשה | הכשרת נוקיה 220 4g:
@raficon זה לא משהו פשוט כמו המכשירים הקודמים שהיה צריך רק לחבר לתוכנה ולרשום מספר חדש .
מה הקשר מספר חדש? זה לא IMEI.
אבל זה אכן פשוט כמו במכשירים הקודמים. רק שינוי מקש הצריבה ל*.מה שכן, אמנם עלתה גרסה ל220 אבל כמו ש @שלוםפ אמר לא בטוח שהיא תואמת אליך.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות