דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
524 פוסטים 72 כותבים 59.1k צפיות 60 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מדריך html

    אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

    עדכון יום ב' כ''ט שבט פ''ו בס''ד נוסף למערכת מספר נייד כך שניתן להפנות את השיחות אליו מכל החברות ללא בעיות כמו בעבר
    0533-193-281


    עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
    המספר הוא 093137980
    באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

    בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
    אשמח למשוב האם זה עובד

    המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
    החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
    היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
    כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

    ובכן מה הפרויקט כולל
    את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
    ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
    כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
    במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

    איך זה עובד?
    אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

    בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
    1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

    עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
    על הדרך לעשות הפננית שיחות בקלות ניתןן לעיין כאן, קרדיט על ההסבר ל @eba
    המתקשר ישמע את המלל הבא
    שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

    וכעת למערכת עצמה
    כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

    אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
    זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
    וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

    המעלות על פני תא קולי רגיל
    א' לא לכולם יש
    ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
    ג' יש תמלול של ההודעה
    ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
    ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
    ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
    ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620/0533193281)

    כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
    אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

    וקצת תמונות להמחשה

    5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
    8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
    0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
    ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

    שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

    מ מנותק
    מ מנותק
    ממוחשב
    כתב נערך לאחרונה על ידי ממוחשב
    #500

    @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

    (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

    מניסיון, אני בגולן, והזיהוי חסוי עובד לי גם במספר 0531...

    יכול להיות שכבר כתבו את זה, אני לא ראיתי

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ ממוחשב

      @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

      מניסיון, אני בגולן, והזיהוי חסוי עובד לי גם במספר 0531...

      יכול להיות שכבר כתבו את זה, אני לא ראיתי

      מ מנותק
      מ מנותק
      מדריך html
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #501

      @ממוחשב כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      מניסיון, אני בגולן, והזיהוי חסוי עובד לי גם במספר 0531..

      תודה על העדכון נוסף בההודעה הראשית

      @שקיעות-בלימוד כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      חשוב מאוד גם שלא היה הגבלה ב SMS או שלפחות היה כזה תוכנית

      בעתיד בעז''ה אני עוד לא יודע אם לא תהיה הגבלה או שזה יהיה במחיר ממש סימלי

      @אליז כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      עוד משהו אם המערכת יודעת אם הצינתוק התקבל או לא

      היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

      @נחמייער כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      שיהיה שתי מספרים לצינתוקים, אחד על כל העברה למערכת (שיחה שלא נענתה),

      קיים, באמצע פיתוח

      @שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      השם והמספר אמור להיות בצד ימין, והאיקס בצד שמאל

      כרגע זה בכוונה ככה

      נ B 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • מ מדריך html

        @ממוחשב כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        מניסיון, אני בגולן, והזיהוי חסוי עובד לי גם במספר 0531..

        תודה על העדכון נוסף בההודעה הראשית

        @שקיעות-בלימוד כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        חשוב מאוד גם שלא היה הגבלה ב SMS או שלפחות היה כזה תוכנית

        בעתיד בעז''ה אני עוד לא יודע אם לא תהיה הגבלה או שזה יהיה במחיר ממש סימלי

        @אליז כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        עוד משהו אם המערכת יודעת אם הצינתוק התקבל או לא

        היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

        @נחמייער כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        שיהיה שתי מספרים לצינתוקים, אחד על כל העברה למערכת (שיחה שלא נענתה),

        קיים, באמצע פיתוח

        @שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        השם והמספר אמור להיות בצד ימין, והאיקס בצד שמאל

        כרגע זה בכוונה ככה

        נ מנותק
        נ מנותק
        נחמייער
        כתב נערך לאחרונה על ידי נחמייער
        #502

        @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

        עוד משהו אם המערכת יודעת אם הצינתוק התקבל או לא

        היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

        ברשימת תפוצה יש אפשרות לראות אם השיחה הגיעה ליעד, אבל כאן אתה משתמש בצינתוקים חינמיים, אז לא בטוח שיש אופציה לבדוק.
        אבל גם אם אתה מפתח את זה, צריך שזה לא יהיה צינתוקים ברצף, אלא רק לאחר דקה, כי אם זה ימשיך לצנתק אז זה יתקע אחד בשני ולכן יראה שאן קליטה.

        (כמו ששני אנשים מתקשרים ביחד, או לחילופין מישהו מתקשר ואני לא עונה, ואז אני מקבל צינתוק ותוך כדי הוא מנסה להתקשר שוב, אבל זה מגיע לתא קולי... ואחרי עשר ניסיונות הוא מתייאש...)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מדריך html

          @ממוחשב כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          מניסיון, אני בגולן, והזיהוי חסוי עובד לי גם במספר 0531..

          תודה על העדכון נוסף בההודעה הראשית

          @שקיעות-בלימוד כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          חשוב מאוד גם שלא היה הגבלה ב SMS או שלפחות היה כזה תוכנית

          בעתיד בעז''ה אני עוד לא יודע אם לא תהיה הגבלה או שזה יהיה במחיר ממש סימלי

          @אליז כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          עוד משהו אם המערכת יודעת אם הצינתוק התקבל או לא

          היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

          @נחמייער כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          שיהיה שתי מספרים לצינתוקים, אחד על כל העברה למערכת (שיחה שלא נענתה),

          קיים, באמצע פיתוח

          @שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          השם והמספר אמור להיות בצד ימין, והאיקס בצד שמאל

          כרגע זה בכוונה ככה

          B מנותק
          B מנותק
          benzi6789494
          כתב נערך לאחרונה על ידי benzi6789494
          #503

          @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

          היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

          אני אצלי עשיתי בדיקה פשוטה אתה שולח צינתוק למספר נניח 0551234567 אצלו מוגדר אם לא זמין הפניה למערכת ומעבר לשלוחה שעוברת דרך השרת שלך אם השרת מזהה שהצינתוק שיצא למספר הזה חזר למערכת זה אומר שאין למנוי קליטה מנסה שוב עוד 5 דקות וכו' עד שהשיחה לא חוזרת
          כמו היונה של נוח במבול

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • B benzi6789494

            @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

            היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי

            אני אצלי עשיתי בדיקה פשוטה אתה שולח צינתוק למספר נניח 0551234567 אצלו מוגדר אם לא זמין הפניה למערכת ומעבר לשלוחה שעוברת דרך השרת שלך אם השרת מזהה שהצינתוק שיצא למספר הזה חזר למערכת זה אומר שאין למנוי קליטה מנסה שוב עוד 5 דקות וכו' עד שהשיחה לא חוזרת
            כמו היונה של נוח במבול

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדובדבן שבקצפת
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #504

            @benzi6789494 הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

            ד B 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה הדובדבן שבקצפת

              @benzi6789494 הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד טרייטל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #505

              @הדובדבן-שבקצפת כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

              הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

              הפתרון הוא לבטל הפנייה אם תפוס,
              וברמת המנהל ליצור אפשרות לבטל את הצינתוק החוזר, וכך, מי שחשוב לו צינתוק כשמפעיל את הפלאפון/כשחוזר הקליטה, יאלץ לוותר על פספוסי השיחות בתפוס, ומי שחשוב לו יותר הפספוסים בתפוס יצטרך לוותר על צינתוק אחרי חוסר קליטה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הדובדבן שבקצפת

                @benzi6789494 הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

                B מנותק
                B מנותק
                benzi6789494
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #506

                @הדובדבן-שבקצפת כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

                @מדריך-html
                מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה
                אולי אין לו מספיק שניות כדי לעבור לא יודע תכלס אם הקו זמין ונדחה לא עובר למערכת אם בלא זמין עובר למערכת
                אצלי במערכת הגדרתי שתי מספרים אחד לתפוס ואחד ללא זמין או אין מענה

                B מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • B benzi6789494

                  @הדובדבן-שבקצפת כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                  הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

                  @מדריך-html
                  מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה
                  אולי אין לו מספיק שניות כדי לעבור לא יודע תכלס אם הקו זמין ונדחה לא עובר למערכת אם בלא זמין עובר למערכת
                  אצלי במערכת הגדרתי שתי מספרים אחד לתפוס ואחד ללא זמין או אין מענה

                  B מנותק
                  B מנותק
                  benzi6789494
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #507

                  @מדריך-html
                  לסיכום הפילטר שמפנה שיחות נכנסות בשרת מזהה אם זה שיחה חוזרת של המערכת אז המנוי לא זמין
                  זה יעבוד רק אם הצינתוק מוגדר אם אופציה לענות (בכל אופן ככה הניסיון שלי)
                  במקרה שתפוס זה לא ישלח עוד צינתוק רק אם לא זמין
                  אפשר לעשות בדיקה לשלוח צינתוק פעם ב10 דקות

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • B benzi6789494

                    @הדובדבן-שבקצפת כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע

                    @מדריך-html
                    מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה
                    אולי אין לו מספיק שניות כדי לעבור לא יודע תכלס אם הקו זמין ונדחה לא עובר למערכת אם בלא זמין עובר למערכת
                    אצלי במערכת הגדרתי שתי מספרים אחד לתפוס ואחד ללא זמין או אין מענה

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    ממוחשב
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #508

                    @benzi6789494 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה

                    אצלי זה מפנה אפי' שזה נמצא ברשימה השחורה

                    לפני שתשאל, אני עם Q8, (לא שנראה לי שזה משנה)

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ ממוחשב

                      @benzi6789494 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה

                      אצלי זה מפנה אפי' שזה נמצא ברשימה השחורה

                      לפני שתשאל, אני עם Q8, (לא שנראה לי שזה משנה)

                      B מנותק
                      B מנותק
                      benzi6789494
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #509

                      @ממוחשב אולי זה תלוי בחרות תקשורת אני בסלקום אם Q7 וניסיתי גם בהוט מוביל אם 5*5
                      איך בדקת?
                      הגדרתי הפניה אם תפוס והפניה אם לא זמין למערכת
                      הכנסתי את המספר לרשימה שחורה שלחתי צינתוק דרך הרשימות צינתוקים אם אופציה לענות
                      מופיע לי ברשימת שיחות כמו שיחה רגילה מרשימה שחורה אבל לא הופנה למערכת מספר רגיל שמחייג מופנה למערכת
                      אני שם את הטלפון על מצב טיסה ושולח צינתוק באותו דרך הוא מופנה למערכת מיד
                      ייתכן וזה לא עובד בכל החברות והמכשירים אבל גם אם זה 50% זה מעולה אני חושב שזה יכול להיות אפילו 80% מהמשתמשים

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • B benzi6789494

                        @ממוחשב אולי זה תלוי בחרות תקשורת אני בסלקום אם Q7 וניסיתי גם בהוט מוביל אם 5*5
                        איך בדקת?
                        הגדרתי הפניה אם תפוס והפניה אם לא זמין למערכת
                        הכנסתי את המספר לרשימה שחורה שלחתי צינתוק דרך הרשימות צינתוקים אם אופציה לענות
                        מופיע לי ברשימת שיחות כמו שיחה רגילה מרשימה שחורה אבל לא הופנה למערכת מספר רגיל שמחייג מופנה למערכת
                        אני שם את הטלפון על מצב טיסה ושולח צינתוק באותו דרך הוא מופנה למערכת מיד
                        ייתכן וזה לא עובד בכל החברות והמכשירים אבל גם אם זה 50% זה מעולה אני חושב שזה יכול להיות אפילו 80% מהמשתמשים

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        ממוחשב
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #510

                        @benzi6789494 זה מופיע אצלי גם ממספר של קו, ולא רק ממספר רגיל שנמצא ברשימה השחורה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מדריך html
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #511

                          חדש

                          החל מעכשיו כלומר משיחות שיתקבלו מכאן ואילך ניתן ללחוץ במהלך ההשמעה על 7 ולעבור לחיוג למי שחיפש אתכם

                          נ.ב. במצב זה קיים פרסומת לפני החיוג

                          ותודה לכל מי שהביא רעיונות למעלה אבדוק אותם לעומק בל''נ

                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מ מדריך html

                            חדש

                            החל מעכשיו כלומר משיחות שיתקבלו מכאן ואילך ניתן ללחוץ במהלך ההשמעה על 7 ולעבור לחיוג למי שחיפש אתכם

                            נ.ב. במצב זה קיים פרסומת לפני החיוג

                            ותודה לכל מי שהביא רעיונות למעלה אבדוק אותם לעומק בל''נ

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #512

                            @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                            נ.ב. במצב זה קיים פרסומת לפני החיוג

                            גם למי שמשלם?😕

                            התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                            050-4133851

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מדריך html

                              אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                              עדכון יום ב' כ''ט שבט פ''ו בס''ד נוסף למערכת מספר נייד כך שניתן להפנות את השיחות אליו מכל החברות ללא בעיות כמו בעבר
                              0533-193-281


                              עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                              המספר הוא 093137980
                              באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                              בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                              אשמח למשוב האם זה עובד

                              המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                              החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                              היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                              כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                              ובכן מה הפרויקט כולל
                              את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                              ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                              כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                              במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                              איך זה עובד?
                              אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                              בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                              1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                              עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                              על הדרך לעשות הפננית שיחות בקלות ניתןן לעיין כאן, קרדיט על ההסבר ל @eba
                              המתקשר ישמע את המלל הבא
                              שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                              וכעת למערכת עצמה
                              כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                              אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                              זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                              וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                              המעלות על פני תא קולי רגיל
                              א' לא לכולם יש
                              ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                              ג' יש תמלול של ההודעה
                              ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                              ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                              ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                              ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620/0533193281)

                              כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                              אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                              וקצת תמונות להמחשה

                              5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                              8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                              0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                              ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                              שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #513

                              @מדריך-html לא בטוח האם דיברו על זה או לא, אבל לאחרונה צינתוקים מוואטספים וקווי מידע [למעט צינתוקי פרסומות והתרמות], אינם עושים רק צינתוק, אלא צלצול עד שעונים להם, ואז שומעים "קיבלת שיחה זו מפני שהינך רשום לרשימת התפוצה" וכו'. וכאשר דוחים את הצינתוק הזה, הוא מגיע למערכת התא קולי ומשאיר שם את ההודעה הזו כמה פעמים. נשמח אם תמצא פתרון לזה.

                              דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

                              התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                              050-4133851

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @מדריך-html לא בטוח האם דיברו על זה או לא, אבל לאחרונה צינתוקים מוואטספים וקווי מידע [למעט צינתוקי פרסומות והתרמות], אינם עושים רק צינתוק, אלא צלצול עד שעונים להם, ואז שומעים "קיבלת שיחה זו מפני שהינך רשום לרשימת התפוצה" וכו'. וכאשר דוחים את הצינתוק הזה, הוא מגיע למערכת התא קולי ומשאיר שם את ההודעה הזו כמה פעמים. נשמח אם תמצא פתרון לזה.

                                דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

                                B מנותק
                                B מנותק
                                benzi6789494
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #514

                                @EBA אם זה קווים שאתה רשום אליהם תכניס אותם לרשימה שחורה נראה לי שיש לו כזו אופציה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • B benzi6789494

                                  @מדריך-html
                                  לסיכום הפילטר שמפנה שיחות נכנסות בשרת מזהה אם זה שיחה חוזרת של המערכת אז המנוי לא זמין
                                  זה יעבוד רק אם הצינתוק מוגדר אם אופציה לענות (בכל אופן ככה הניסיון שלי)
                                  במקרה שתפוס זה לא ישלח עוד צינתוק רק אם לא זמין
                                  אפשר לעשות בדיקה לשלוח צינתוק פעם ב10 דקות

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שקיעות בלימוד
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                                  #515

                                  @מדריך-html

                                  ממש תודה רבה על העדכון של קניית SMS קניתי עכשיו 1000 יחידות
                                  👍 👍 👍 👍 👍

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ש שקיעות בלימוד

                                    @מדריך-html

                                    ממש תודה רבה על העדכון של קניית SMS קניתי עכשיו 1000 יחידות
                                    👍 👍 👍 👍 👍

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שקיעות בלימוד
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                                    #516

                                    @מדריך-html
                                    אני משלם מנוי פתאום לפני כמה דק' זה כאילו בוטל,
                                    וגם לשירות לקוחת אני לא יכול לפנות כי זה רק ביזנס ומעלה,
                                    מה הפשט????
                                    ba152ebd-ecaa-48a6-b362-8052048c2f85-image.jpeg

                                    13c23cd5-b8ed-46d1-898a-e285196c16d8-image.jpeg

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליז
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #517

                                      @מדריך-html
                                      הצעת יעול
                                      כתבתי לך בתמיכה באתר
                                      תעשה שהקו יצנתק כל עשרים דקות עד שמשתמש יתקשר בחזרה למערכת (ותעשה את זה בתור אפשרות להפעלה ולא ברירת מחדל, כי ככל הנראה זה לא יהיה נוח לכולם)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שקיעות בלימוד

                                        @מדריך-html
                                        אני משלם מנוי פתאום לפני כמה דק' זה כאילו בוטל,
                                        וגם לשירות לקוחת אני לא יכול לפנות כי זה רק ביזנס ומעלה,
                                        מה הפשט????
                                        ba152ebd-ecaa-48a6-b362-8052048c2f85-image.jpeg

                                        13c23cd5-b8ed-46d1-898a-e285196c16d8-image.jpeg

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מדריך html
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #518

                                        @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

                                        @אליז כתב:

                                        הצעת יעול

                                        זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

                                        @EBA כתב:

                                        דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

                                        הנושא בטיפול יקח לו עוד כמה ימים זה רה מניסיון שדרוג להאיץ את התמלול ולשפר אותו, מקווה שזה יחזור בקרוב ממש

                                        א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ מדריך html

                                          @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

                                          @אליז כתב:

                                          הצעת יעול

                                          זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

                                          @EBA כתב:

                                          דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

                                          הנושא בטיפול יקח לו עוד כמה ימים זה רה מניסיון שדרוג להאיץ את התמלול ולשפר אותו, מקווה שזה יחזור בקרוב ממש

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליז
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #519

                                          @מדריך-html כתב:

                                          זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

                                          עד אז לפחות תעשה את זה (אלא אם כן זה מסובך מידי...)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר