דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | עזרה בעריכת קושחה וגודל גופן של Uniwa V2000

בקשת מידע | עזרה בעריכת קושחה וגודל גופן של Uniwa V2000

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
104 פוסטים 18 כותבים 2.5k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y YOYO 1

    @חכם-בלילה-1
    אשמח להדרכה

    ח מנותק
    ח מנותק
    חכם בלילה 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @YOYO-1 הדרכה על וולטה?
    מקווה בהמשך

    שלוםפש אזולאיא 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חכם בלילה 1

      @YOYO-1 הדרכה על וולטה?
      מקווה בהמשך

      שלוםפש מנותק
      שלוםפש מנותק
      שלוםפ
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #44

      @חכם-בלילה-1 לפני הדרכה זה בעריכת הקושחה עשית או קוד או APN?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלוםפש שלוםפ

        @חכם-בלילה-1 לפני הדרכה זה בעריכת הקושחה עשית או קוד או APN?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חכם בלילה 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @שלוםפ קוד ש@e613 שלח

        101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חכם בלילה 1

          @שלוםפ קוד ש@e613 שלח

          101100001 מנותק
          101100001 מנותק
          10110000
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          @חכם-בלילה-1 קוד לשינוי IMEI או להפעלת וולטה?

          שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 101100001 10110000

            @חכם-בלילה-1 קוד לשינוי IMEI או להפעלת וולטה?

            שלוםפש מנותק
            שלוםפש מנותק
            שלוםפ
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @10110000 הוא אמר ששניהם.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חכם בלילה 1

              @YOYO-1 הדרכה על וולטה?
              מקווה בהמשך

              שלוםפש מנותק
              שלוםפש מנותק
              שלוםפ
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @חכם-בלילה-1 הצלחת בסוף להקטין את התצוגה?

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלוםפש שלוםפ

                @חכם-בלילה-1 הצלחת בסוף להקטין את התצוגה?

                E מנותק
                E מנותק
                e613
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                @שלוםפ
                לא הצליח
                נשמח אם יהיה לך אפשרות

                שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • E e613

                  @שלוםפ
                  לא הצליח
                  נשמח אם יהיה לך אפשרות

                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפ
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @e613 אין לי את המכשיר, שוקל לקנות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חכם בלילה 1

                    @YOYO-1 הדרכה על וולטה?
                    מקווה בהמשך

                    אזולאיא מנותק
                    אזולאיא מנותק
                    אזולאי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @חכם-בלילה-1 היי זה באמת מכשיר נחמד.
                    בלי אינטרנט, עם מראה קלאסי, דקה לשנות IMEI , מוצלח מאוד.
                    נכון, אין כמעט הגדרות שאפשר לשנות, אין התאמה אישית, אבל אם אתה רוצה משהו שפשוט יעבוד שהסבא או ההורים המבוגרים יוכלו להתקשר בנחת בול מתאים.
                    אבל עכשיו קיבלתי הודעה מחברת פלאפון שהמכשיר אינו עומד בקריטריונים של משרד התקשורת ולכן יחסם בתוך 24 שעות. זה לא קריטי בשבילי כי רמי לוי כן מאפשרים להשתמש במכשיר חופשי, וגם פלאפון לא בטוח שיממשו את האיום, אבל זה כן דבר חשוב שיהיה אפשרות של וולטה, אז פליז, אנא הושיעו נא,
                    מה הקוד להוסיף וולטה?
                    @e613

                    ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • אזולאיא אזולאי

                      @חכם-בלילה-1 היי זה באמת מכשיר נחמד.
                      בלי אינטרנט, עם מראה קלאסי, דקה לשנות IMEI , מוצלח מאוד.
                      נכון, אין כמעט הגדרות שאפשר לשנות, אין התאמה אישית, אבל אם אתה רוצה משהו שפשוט יעבוד שהסבא או ההורים המבוגרים יוכלו להתקשר בנחת בול מתאים.
                      אבל עכשיו קיבלתי הודעה מחברת פלאפון שהמכשיר אינו עומד בקריטריונים של משרד התקשורת ולכן יחסם בתוך 24 שעות. זה לא קריטי בשבילי כי רמי לוי כן מאפשרים להשתמש במכשיר חופשי, וגם פלאפון לא בטוח שיממשו את האיום, אבל זה כן דבר חשוב שיהיה אפשרות של וולטה, אז פליז, אנא הושיעו נא,
                      מה הקוד להוסיף וולטה?
                      @e613

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חכם בלילה 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @אזולאי
                      אני אשתדל בזמן הקרוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חכם בלילה 1

                        @yos לא מצליח
                        למרות שבסולמית לוקח למכשיר להתנתק מהמחשב יותר זמן משאר הכפתורים
                        זה מידיעה?

                        זה הדרייברים שהתקנתי
                        Unisoc+SPD+Driver.rar
                        ואני משתמש עם spd_dump (בשורת הפקודה)
                        ככה נראית התיקיה
                        33deddbb-1aac-4948-9798-7b20f5363382-image.png

                        וזה הפקודה פאוורשל

                        .\spd_dump.exe fdl t117_fdl1.bin 0x6200 fdl fdl2.bin 0x80100000 read_flash 0 0x8000000 dump_full.bin
                        
                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה לוי 4
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @חכם-בלילה-1
                        סליחה על הבורות.
                        יש לי את הפלאפון כמובן. מה יועיל לי כל ההתקנות האלו ושינוי הקושחה?
                        למה הם?
                        יש פתרון לשינוי גודל התצוגה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אזולאיא אזולאי

                          @חכם-בלילה-1 היי זה באמת מכשיר נחמד.
                          בלי אינטרנט, עם מראה קלאסי, דקה לשנות IMEI , מוצלח מאוד.
                          נכון, אין כמעט הגדרות שאפשר לשנות, אין התאמה אישית, אבל אם אתה רוצה משהו שפשוט יעבוד שהסבא או ההורים המבוגרים יוכלו להתקשר בנחת בול מתאים.
                          אבל עכשיו קיבלתי הודעה מחברת פלאפון שהמכשיר אינו עומד בקריטריונים של משרד התקשורת ולכן יחסם בתוך 24 שעות. זה לא קריטי בשבילי כי רמי לוי כן מאפשרים להשתמש במכשיר חופשי, וגם פלאפון לא בטוח שיממשו את האיום, אבל זה כן דבר חשוב שיהיה אפשרות של וולטה, אז פליז, אנא הושיעו נא,
                          מה הקוד להוסיף וולטה?
                          @e613

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חכם בלילה 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                          #54

                          @אזולאי כתב בבקשת מידע | עזרה בעריכת קושחה של Uniwa V2000:

                          מה הקוד להוסיף וולטה?

                          @אזולאי @yoyo-1 וכל מי שביקש

                          עדכון: בעבר עשיתי את זה כמה פעמים

                          ניסיתי היום לשחזר את ההצלחה ולא הצלחתי

                          בגדול צריך להיכנס לקוד מאסטר כוכבית סולמית 868600 סולמית

                          ושמה לשחק בהגדרות וולטה ו-IMS ו-PLMN ואולי עוד דברים

                          צריך להוסיף ידנית את ה-PLMN של הרשת שלכם

                          תראו כאן עוד

                          https://data.gov.il/he/datasets/tikshoret/plmn-codes-in-israel/d6b9480c-f09e-471c-a9a7-46494d221d27

                          במקרה של הצלחה פשוט יופיע לכם בתפריט הגדרות "מחובר" (שזה בסינית עתיקה הגדרות רשת)
                          אפשרות של voLTE עם אפשרות צ'ק בוקס להפעלה.

                          אם הצלחתם תעדכנו כאן איך כמובן

                          אני מקווה שיהיה לי בהמשך דברים יותר ברורים

                          עריכה: מזכירותי כתב הדרכה מפורטת שפשוט עובדת!
                          https://mitmachim.top/post/1178039

                          @משה-לוי-4
                          לשאלתך אני לא מכיר אפשרות להקטין את הטקסט (וניסיתי הרבה בשעתו)
                          לדעתי זה חייב להיות בשת"פ עם היצרן. (עריכה: היצרן שלח תיקון ראו למטה)

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוצהלדעת
                            כתב נערך לאחרונה על ידי רוצהלדעת
                            #55
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה לוי 4
                              כתב נערך לאחרונה על ידי משה לוי 4
                              #56

                              מה זה הקבצים של הקושחה? מה לעשות איתם? מה זה עושה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חכם בלילה 1

                                @אזולאי כתב בבקשת מידע | עזרה בעריכת קושחה של Uniwa V2000:

                                מה הקוד להוסיף וולטה?

                                @אזולאי @yoyo-1 וכל מי שביקש

                                עדכון: בעבר עשיתי את זה כמה פעמים

                                ניסיתי היום לשחזר את ההצלחה ולא הצלחתי

                                בגדול צריך להיכנס לקוד מאסטר כוכבית סולמית 868600 סולמית

                                ושמה לשחק בהגדרות וולטה ו-IMS ו-PLMN ואולי עוד דברים

                                צריך להוסיף ידנית את ה-PLMN של הרשת שלכם

                                תראו כאן עוד

                                https://data.gov.il/he/datasets/tikshoret/plmn-codes-in-israel/d6b9480c-f09e-471c-a9a7-46494d221d27

                                במקרה של הצלחה פשוט יופיע לכם בתפריט הגדרות "מחובר" (שזה בסינית עתיקה הגדרות רשת)
                                אפשרות של voLTE עם אפשרות צ'ק בוקס להפעלה.

                                אם הצלחתם תעדכנו כאן איך כמובן

                                אני מקווה שיהיה לי בהמשך דברים יותר ברורים

                                עריכה: מזכירותי כתב הדרכה מפורטת שפשוט עובדת!
                                https://mitmachim.top/post/1178039

                                @משה-לוי-4
                                לשאלתך אני לא מכיר אפשרות להקטין את הטקסט (וניסיתי הרבה בשעתו)
                                לדעתי זה חייב להיות בשת"פ עם היצרן. (עריכה: היצרן שלח תיקון ראו למטה)

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה לוי 4
                                כתב נערך לאחרונה על ידי משה לוי 4
                                #57

                                @חכם-בלילה-1
                                הגעתי בהגדרות למקום שאפשר להגדיר PLMM
                                וכמו"כ במקום שנותן אפשרות להחליף מGSM ל LTE
                                (POWER BACKOFF)
                                אבל זה לא נתפס, לא מצליח להישמר.
                                מישהו יכול לעזור בענין?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משה לוי 4

                                  @חכם-בלילה-1
                                  הגעתי בהגדרות למקום שאפשר להגדיר PLMM
                                  וכמו"כ במקום שנותן אפשרות להחליף מGSM ל LTE
                                  (POWER BACKOFF)
                                  אבל זה לא נתפס, לא מצליח להישמר.
                                  מישהו יכול לעזור בענין?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מזכירותי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מזכירותי
                                  #58

                                  @משה-לוי-4
                                  אני עשיתי והצליח
                                  מקישים את הקוד *# 868600 #
                                  ואז 4 Telephony ואז שורה 2 Volte Settings ואז שוב שורה 2 PLMN ...
                                  בשורה הראשונה מכניסים את קוד ה PLMN של החברת תקשורת שלכם
                                  אצלי (פלאפון) 42503
                                  ואז בפינה השמאלית למטה SET
                                  מפעילים מחדש את המכשיר
                                  נ.ב. הייתי על אנגלית
                                  @חכם-בלילה-1 מוזמן להוסיף לנושא שעשית כמדריך

                                  עריכה:
                                  על זה נאמר אל יתהלל חוגר כמפתח...
                                  באמת אתמול לא הצלחתי עד הסוף בשיחות לא היה דור ארבע
                                  אבל עכשיו כן יש לי וולטה לגמרי
                                  פשוט צריך להוסיף ולשנות באותו תפריט של Telephony להיכנס לשורה האחרונה IMS White List Set לשנות להגדרה Close
                                  ואז בתפריט הרגיל הגדרות >מחובר יופיע שורה חדשה Volte , צריך לאשר ואז זה יופיע גם בשורה העליונה.

                                  נוחעם FMנ מ ח מ E 7 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מ מזכירותי

                                    @משה-לוי-4
                                    אני עשיתי והצליח
                                    מקישים את הקוד *# 868600 #
                                    ואז 4 Telephony ואז שורה 2 Volte Settings ואז שוב שורה 2 PLMN ...
                                    בשורה הראשונה מכניסים את קוד ה PLMN של החברת תקשורת שלכם
                                    אצלי (פלאפון) 42503
                                    ואז בפינה השמאלית למטה SET
                                    מפעילים מחדש את המכשיר
                                    נ.ב. הייתי על אנגלית
                                    @חכם-בלילה-1 מוזמן להוסיף לנושא שעשית כמדריך

                                    עריכה:
                                    על זה נאמר אל יתהלל חוגר כמפתח...
                                    באמת אתמול לא הצלחתי עד הסוף בשיחות לא היה דור ארבע
                                    אבל עכשיו כן יש לי וולטה לגמרי
                                    פשוט צריך להוסיף ולשנות באותו תפריט של Telephony להיכנס לשורה האחרונה IMS White List Set לשנות להגדרה Close
                                    ואז בתפריט הרגיל הגדרות >מחובר יופיע שורה חדשה Volte , צריך לאשר ואז זה יופיע גם בשורה העליונה.

                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FM
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #59

                                    @מזכירותי כמו בשיאומי מקשים תכלס'

                                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מזכירותי

                                      @משה-לוי-4
                                      אני עשיתי והצליח
                                      מקישים את הקוד *# 868600 #
                                      ואז 4 Telephony ואז שורה 2 Volte Settings ואז שוב שורה 2 PLMN ...
                                      בשורה הראשונה מכניסים את קוד ה PLMN של החברת תקשורת שלכם
                                      אצלי (פלאפון) 42503
                                      ואז בפינה השמאלית למטה SET
                                      מפעילים מחדש את המכשיר
                                      נ.ב. הייתי על אנגלית
                                      @חכם-בלילה-1 מוזמן להוסיף לנושא שעשית כמדריך

                                      עריכה:
                                      על זה נאמר אל יתהלל חוגר כמפתח...
                                      באמת אתמול לא הצלחתי עד הסוף בשיחות לא היה דור ארבע
                                      אבל עכשיו כן יש לי וולטה לגמרי
                                      פשוט צריך להוסיף ולשנות באותו תפריט של Telephony להיכנס לשורה האחרונה IMS White List Set לשנות להגדרה Close
                                      ואז בתפריט הרגיל הגדרות >מחובר יופיע שורה חדשה Volte , צריך לאשר ואז זה יופיע גם בשורה העליונה.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה לוי 4
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי משה לוי 4
                                      #60

                                      @מזכירותי
                                      תודה רבה!!!
                                      איך אני מוודא שיש עכשיו וולטה?
                                      אכן נרשם לי שם. אבל אין שינוי בהגדרות. וגם כשאני מתקשר כתוב בקליטה 3G

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה לוי 4

                                        @מזכירותי
                                        תודה רבה!!!
                                        איך אני מוודא שיש עכשיו וולטה?
                                        אכן נרשם לי שם. אבל אין שינוי בהגדרות. וגם כשאני מתקשר כתוב בקליטה 3G

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חכם בלילה 1
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        @משה-לוי-4 יש לך וולטה בהגדרות רשת הרגילות?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חכם בלילה 1

                                          @משה-לוי-4 יש לך וולטה בהגדרות רשת הרגילות?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משה לוי 4
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          @חכם-בלילה-1 לא

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר