שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@מחנה-ידידים חמוד!
-
פוסט זה נמחק!
@מחנה-ידידים תעלה בזיפ חסום לי הapk..
-
@מחנה-ידידים תעלה בזיפ חסום לי הapk..
@מטען-נייד nokia-launcher.zip
זה הגרסה עם הפונט של נוקיה -
@מטען-נייד nokia-launcher.zip
זה הגרסה עם הפונט של נוקיה -
@מחנה-ידידים
יפה מאוד עוד לא התקנתי על המכשיר אבל נראה יפה, חיכיתי לדבר כזה! -
@מחנה-ידידים
יפה מאוד!
כמה הערות:
א. בעת כניסה לבחירת טפט כתוב שהאפליקצייה נעצרה.
ב. את גודל התצוגה של האפליקציות הייתי מגדיל - לשיאומי זה מידי קטן.
בלחצן הימני - זה מביא לחייגן, לדעתי עדיף לשיחות אחרונות, אבל זו רק דעתי האישית.
עכשיו שמתי לב, שזה משבש את השיחות האחרונות = כלומר כעת המקש של החיוג, שתמיד מוביל לשיחות אחורונות - כעת פותח את החייגן, זה כבר ממש בעיה!
אגב, איך מוספים מועדפים ללחצן המועדפים למעלה? -
@מחנה-ידידים
יפה מאוד!
כמה הערות:
א. בעת כניסה לבחירת טפט כתוב שהאפליקצייה נעצרה.
ב. את גודל התצוגה של האפליקציות הייתי מגדיל - לשיאומי זה מידי קטן.
בלחצן הימני - זה מביא לחייגן, לדעתי עדיף לשיחות אחרונות, אבל זו רק דעתי האישית.
עכשיו שמתי לב, שזה משבש את השיחות האחרונות = כלומר כעת המקש של החיוג, שתמיד מוביל לשיחות אחורונות - כעת פותח את החייגן, זה כבר ממש בעיה!
אגב, איך מוספים מועדפים ללחצן המועדפים למעלה?@יאיר-דניאל לוחצים עליהם לחיצה ארוכה במגירת האפליקציות.
לגבי החייגן- אצלי זה פותח את אנשי הקשר.. -
@יאיר-דניאל לוחצים עליהם לחיצה ארוכה במגירת האפליקציות.
לגבי החייגן- אצלי זה פותח את אנשי הקשר..@מחנה-ידידים כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
לוחצים עליהם לחיצה ארוכה במגירת האפליקציות
...
לאחר הוספה של אפליקצייה למועדפים - כל ניסיון כניסה למועדפים גורם לקריסת האפליקצייה. -
@יאיר-דניאל לוחצים עליהם לחיצה ארוכה במגירת האפליקציות.
לגבי החייגן- אצלי זה פותח את אנשי הקשר..@מחנה-ידידים כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
לגבי החייגן- אצלי זה פותח את אנשי הקשר..
מעניין. אצלי רק הכפתור חיוג השתבש - ולא מציג שיחות אחרונות.
אצלך הלחצן של חזור = שבמסך הבית מציג אנש"ק - עדיין עובד רגיל?
-
@מחנה-ידידים כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
לוחצים עליהם לחיצה ארוכה במגירת האפליקציות
...
לאחר הוספה של אפליקצייה למועדפים - כל ניסיון כניסה למועדפים גורם לקריסת האפליקצייה.@יאיר-דניאל השיאומי מקשים הזה... אני אבדוק. גמרתי את הטוקנים ב5 חשבונות
-
@יאיר-דניאל השיאומי מקשים הזה... אני אבדוק. גמרתי את הטוקנים ב5 חשבונות
@מחנה-ידידים אגב, ממליץ לאפשר קיצורי דרך לשעון ושות' באיזו שהיא דרך, כיון שכפתורי הניווט תפוסים כרגע ע"י האפשרות לעבור מכפתור לכפתור במסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות