בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול
-
ואני רואה שאם לוחצים עליך אתה פותח נושאים אה??
אז תפתח נושא על המערכת של הsms שבנית זה לדעתי חשוב לא פחות מי ימצא פוסט מתוך 100 פוסטים??!!אם לא תיפתח אני יפתח בעצמי

@הישבשר-המלומד תסלח לי כן?
-
ואני רואה שאם לוחצים עליך אתה פותח נושאים אה??
אז תפתח נושא על המערכת של הsms שבנית זה לדעתי חשוב לא פחות מי ימצא פוסט מתוך 100 פוסטים??!!אם לא תיפתח אני יפתח בעצמי

@הישבשר-המלומד תסלח לי כן?
@חייא-שיאומי כן אבל אחרי שיהיה לו משהו ביד לא?
-
@חייא-שיאומי כן אבל אחרי שיהיה לו משהו ביד לא?
@הישבשר-המלומד סליחה??
מה זה?
פטה מורגנה??
https://mitmachim.top/post/1171635 -
@הישבשר-המלומד סליחה??
מה זה?
פטה מורגנה??
https://mitmachim.top/post/1171635@חייא-שיאומי מסתמן שכן
-
@חייא-שיאומי מסתמן שכן
@דביר-אבודרהם1 ????
-
@דביר-אבודרהם1 ????
למה אתה על אנונימי??
ב מה זה מסתמן? -
@דביר-אבודרהם1 ????
לא מצאתי בסוף חברה כשרה, עד אז עושה שירות למספרים רגילים
-
לא מצאתי בסוף חברה כשרה, עד אז עושה שירות למספרים רגילים
@דביר-אבודרהם1 בסדר אבל יש לרגילים לא??
-
@דביר-אבודרהם1 בסדר אבל יש לרגילים לא??
@חייא-שיאומי כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
סדר אבל יש לרגילים לא??
כן, לשלוח לי מייל זה מה שצריך

-
@דביר-אבודרהם1 בסדר אבל יש לרגילים לא??
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חייא-שיאומי מגדירים זאת בפרופיל
-
@חייא-שיאומי מגדירים זאת בפרופיל
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חייא-שיאומי הגדרתי זאת בעבר ומאז לא נגעתי בזה
זה סתם אחלה גימיק -
@חייא-שיאומי הגדרתי זאת בעבר ומאז לא נגעתי בזה
זה סתם אחלה גימיק@דביר-אבודרהם1 זה סתם מעצבן עדיף שתוריד את זה אני לא יכול לראות אם אתה איתנו או לא!
-
@דביר-אבודרהם1 זה סתם מעצבן עדיף שתוריד את זה אני לא יכול לראות אם אתה איתנו או לא!
@חייא-שיאומי זה לאלה שאוהבים להיות בתוך העניינים
אבל במקרה הצורך להעילם מהזירה -
@חייא-שיאומי זה לאלה שאוהבים להיות בתוך העניינים
אבל במקרה הצורך להעילם מהזירהפוסט זה נמחק! -
@דביר-אבודרהם1 אני ממליץ לך שתי דברים
1 זה ראוי לנושא חדש הנושא פה הוספם לא בקטע רע אבל אנשים פחות יכנסו
2 תשנה מ50 הראשונים ל10 משתי סיבות א. יתן לאנשים יותר תמריץ 50 זה מספר גדול כדי שמישהו ילחץ לקנות
ב. הלוואי שיהיה לך יותר מ50 בכמה חודשים הראשונים ואני אומר את זה בשבלך בשביל פרוייקט כזה צריך הרבה פירסום מה שאין הרבה בפורום אולי תנסה גם בפרוג...@חייא-שיאומי כתבתי הודעה בפרוג על ההודעות - אבל מחקו את ההודעה
איך כותבים בצורה כזו שגם לא ימחק. (אולי זה קשור לתוכן פירסומי)ו?
-
@חייא-שיאומי כתבתי הודעה בפרוג על ההודעות - אבל מחקו את ההודעה
איך כותבים בצורה כזו שגם לא ימחק. (אולי זה קשור לתוכן פירסומי)ו?
@דביר-אבודרהם1 מסתבר שכן אתה נראה לי צריך לבקש על זה אישור
-
@דביר-אבודרהם1 מסתבר שכן אתה נראה לי צריך לבקש על זה אישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות