בקשה | צריך ממשהוא בקשה מפתח API פעיל של גוגל AI סטודיו
-
@לנציצ שיפתח בעצמו חשבון אחר על נקי, ללא אשראי, חינמי לחלוטין, ואז לא יצטרך לבקש מאחרים, ואז יהיה בטוח שאם זה לא עובד אין בעיה בקינפוג או משהו.
-
@פראירי כתב בבקשה | צריך ממשהוא בקשה מפתח API פעיל של גוגל AI סטודיו:
יש 2 שכבות חינמיות יש שכבה 0 חינמי לגמרי ויש שכבה 1 שצריך להזין אשראי וזה חינמי עד לתקרה גבוהה..
מאיפה הבאת את זה?
-
@א.מ.ד.
מה זאת אומרת?
יש Free Tier ו-Tier 1
הראשון חינמי לגמרי ומכסה נמוכה השני יש לך זיכוי מגוגל 300 דולר בגוגל קלאוד. -
@א.מ.ד.
מה זאת אומרת?
יש Free Tier ו-Tier 1
הראשון חינמי לגמרי ומכסה נמוכה השני יש לך זיכוי מגוגל 300 דולר בגוגל קלאוד. -
@פראירי ה-300 דולר כבר לא משמשים ב-google ai studio החל ממרץ.
חוץ מזה שזה לא מכסה חינמית אלא מענק חד פעמי למשך תקופה קצובה. -
-
-
@לנציצ כתב בבקשה | צריך ממשהוא בקשה מפתח API פעיל של גוגל AI סטודיו:
ואגב @פראירי רציתי לפתוח בפורום נושא על אבטחת מידע
האם תסכים לסייע בהכנת מדריכים??אני פחות מבין בזה
יש את @cfopuser שלמד את זה -
@המלאך לכשאתפנה...
בינתיים אין לי בעיה לעזור בדברים נקודתיים ייעוץ וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות