הרשאות רוט בסיסטם ללא מג'יסק.
-
יש איפשהו בפורום אפליקציית מג'יסק ערוכה לרוט בסיסטם שתעבוד גם ללא מגיסק ובקשת הרשאות לכל אפליקציה?
נראה לי יש ל- @מישהו12 . מקווה שאני לא טועה.
-
@ר-יעקב-עייפים
מה המטרה?
להסתיר את הרוט?
אם כן יש דרכים אחרות. -
@ר-יעקב-עייפים
מה המטרה?
להסתיר את הרוט?
אם כן יש דרכים אחרות.@מה-זה-משנה-אה כתב בבקשת מידע | יש איפשהו בפורום אפליקציית מג'יסק ערוכה לרוט בסיסטם שתעבוד גם ללא מגיסק?:
@ר-יעקב-עייפים
מה המטרה?
להסתיר את הרוט?
אם כן יש דרכים אחרות.לא!
זה עוזר למלא דברים אחרים.. -
@מה-זה-משנה-אה כתב בבקשת מידע | יש איפשהו בפורום אפליקציית מג'יסק ערוכה לרוט בסיסטם שתעבוד גם ללא מגיסק?:
@ר-יעקב-עייפים
מה המטרה?
להסתיר את הרוט?
אם כן יש דרכים אחרות.לא!
זה עוזר למלא דברים אחרים.. -
@10110000 כתב בבקשת מידע | יש איפשהו בפורום אפליקציית מג'יסק ערוכה לרוט בסיסטם שתעבוד גם ללא מגיסק?:
@ר-יעקב-עייפים בבקשה תשנה את השם של הנושא והפוסט, זה לא תקין
סליחה, שיניתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות