באג | עמודות בורחות באקסל
-
כל פעם שאני גולל באקסל כשהטורים מסוננים או שיש שורה בהקפאה - העמודות בורחות לי עד ועד בכלל?
מה יש לעשות בענין?
תודה רבה
-
כל פעם שאני גולל באקסל כשהטורים מסוננים או שיש שורה בהקפאה - העמודות בורחות לי עד ועד בכלל?
מה יש לעשות בענין?
תודה רבה
-
כל פעם שאני גולל באקסל כשהטורים מסוננים או שיש שורה בהקפאה - העמודות בורחות לי עד ועד בכלל?
מה יש לעשות בענין?
תודה רבה
@אליהו-הגדול
מכיר את הבעיה
ונראה לי שזה קורה רק בתצוגת גליון מימין לשמאל, ורק כשיש שורה בהקפאה כנראה באג באקסל בעברית
בדרך כלל כשלוחצים על מקש כלשהוא זה חוזר לתא שהיית בו
אשמח אם למישהו יהיה פיתרון -
כל פעם שאני גולל באקסל כשהטורים מסוננים או שיש שורה בהקפאה - העמודות בורחות לי עד ועד בכלל?
מה יש לעשות בענין?
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות