שאלה | איך אפשר לפתוח את תפריט הבדיקה באתר שלא נותן אפשרות כזאת?
-
אני רוצה לפתוח את תפריט הבדיקה (ע"י לחיצה ימנית ובדיקה) אבל זה אתר שבלחיצה ימנית לא פותח שום דבר, איך אפשר לפתוח בכל זאת?
-
אני רוצה לפתוח את תפריט הבדיקה (ע"י לחיצה ימנית ובדיקה) אבל זה אתר שבלחיצה ימנית לא פותח שום דבר, איך אפשר לפתוח בכל זאת?
-
@פלמנמוני
יש לי ווינדוס ישן הכפתור הזה הוא כפתור קיצור לרשת כיבוי והדלקת הרשת עדין זה אמור לעבוד? -
@פלמנמוני
יש לי ווינדוס ישן הכפתור הזה הוא כפתור קיצור לרשת כיבוי והדלקת הרשת עדין זה אמור לעבוד? -
@מה-זה-משנה-אה אם לא תבדוק לא תדע.
בכל מקרה כאמור ישנה דרך נוספת - תלחץ לחיצה ימנית ובדיקה בכרטיסייה חדשה ואז תטען את האחר@פלמנמוני כתב בשאלה | איך אפשר לפתוח את תפריט הבדיקה באתר שלא נותן אפשרות כזאת?:
בכל מקרה כאמור ישנה דרך נוספת - תלחץ לחיצה ימנית ובדיקה בכרטיסייה חדשה ואז תטען את האחר
תודה רבה זה עבד
-
מ מה זה משנה אה סימן נושא זה כשאלה
-
מ מה זה משנה אה סימן נושא זה כנפתר
-
אני רוצה לפתוח את תפריט הבדיקה (ע"י לחיצה ימנית ובדיקה) אבל זה אתר שבלחיצה ימנית לא פותח שום דבר, איך אפשר לפתוח בכל זאת?
@מה-זה-משנה-אה
יש תוסף לכרום שמחזיר לך את האפשרות הרגילה בלחיצה ימנית באתרים שחוסמים את זה:
https://chromewebstore.google.com/detail/allow-right-click/hnafhkjheookmokbkpnfpmemlppjdgoi -
@פלמנמוני
יש לי ווינדוס ישן הכפתור הזה הוא כפתור קיצור לרשת כיבוי והדלקת הרשת עדין זה אמור לעבוד?@מה-זה-משנה-אה אני מבין שזה כבר לא נ"מ.
אבל בשביל הידע, לכאורה לחיצה על FN ביחד עם F12 היא הפתרון (בהנחה שכל המקשי F לא עובדים לך למטרתם)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות