דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. מערכות ניהול תוכן
  6. קידום אתרים
  7. המלצה | ספרא AI בינה מלאכותית תורנית בהכנסת API אישי ללא מנוי (כנראה לא יהיה פתוח בנטפרי אבל באתרוג פתוח )

המלצה | ספרא AI בינה מלאכותית תורנית בהכנסת API אישי ללא מנוי (כנראה לא יהיה פתוח בנטפרי אבל באתרוג פתוח )

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קידום אתרים
67 פוסטים 11 כותבים 973 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • O oryadaniely

    @yehokarpel סיים לעלות? יש קישור?

    yehokarpelY מנותק
    yehokarpelY מנותק
    yehokarpel
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #33

    @oryadaniely נסתי עכשיו יש איזה בעייה אני לא מצליח לעלות בנתיים את כל הקבצים לגיט הב שזה יעבוד זה מחזיר לי הדף 404

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yehokarpelY מנותק
      yehokarpelY מנותק
      yehokarpel
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #34

      טוב בגדול עלה לי למוחי הקודח מלא רעיונות יצרתים איזה אפשריות יהיה אפשר לעשות באתר בנתיים היכולות של הAI זה ליצור תמונה בסיס שהיא חוקרת איך היא אמורה לראות ואני יכול לשפר את זה עוד אבל בגודל מה שאני מתכוון

      שיהיה אפשרות לכתוב עלון לשבת והבינה מלאכותית ממש תיצור עלון להורדה כPDF לשבת שיהיה מה לקרוא מהבינה שלנו 😄
      ו2 יכולות כמו deep resarc איך שלא כותבים את זה ליצור ממש דרשה שלמה של שעה בערך לבית כנסת שיהיה ניתן לומר בין מנחה לערבית או למסור שיעור ואפפילו דרשה של 2 ו3 אך זה יהיה יקר מבחינת חשבון API למי שיעשה כל כך ארוך כנראה...

      ו3 לעשות שזה יהיה זמין בגוגל פליי כאפלקציה למרות שמעולם לא בניתי אפליקציה יותר אתרים אני מאמין שזה לא יהיה כזה מסובך פשוט לקחת את האתר שלי ולקפל אותו לאפלקציה בטלפון מתאים לסמארטפון

      4עוד רעיון נחמד שעלה לי לעשות שהAI ידע ללמד טעמים ולקרוא בתורה לפי כל העדותת מרוקאים אשכנזים חבד זה נשמע מגוחך אבל אפשר יהיה ללמוד עם זה חזנות לבית הכנסת או קריאת טעמי המקרא למי שלא יודע

      5 אפשרות חיפוש צופן תנכ"י למשל אני ישאל את הAI איפה אסון התאומים כתוב בצופן בתורה והוא יגיד לי את הפסוקים בדלוגים או בסוד בגמטריא שיעשה כל מני פרפראות שימצא דברים כאלה של צופן תנכ"י

      6 קורא לכם שאתם שוחכים רח"ל זמן קריאת שמע או זמן תפילה וכיוצא בזה או לקרוא ק"ש של ערבית לפני חצות אל חשש הבינה מלאכותית תרים אליכם טלפון להזיכר לכם לעשות את זה בקול אנושי שתדבר איתכם ותגיד לכם לקרוא ק"ש ותנתק זה לדעתי יהיה נחמד

      7 לעשות חברותא עם הAI ושלא רק יהיה מייצג מקורות אמנם אפשר גם עכשו לעשות איתו עכשיו חברותא אבל אני יכול יותר לתאים לו את הראש שלו לזה שהזמן תגובה שהוא יענה יהיה הרבה פחות כאשר רק לומדים איתו משהוא וגם לעשות שתוך כדי הלימוד למשל הוא יקשה על הגמרא על רש"י שאתם לומדים על תוספות לזה אני מתכוון לתאים את הראש שלו לעשות חברותא

      8 הכנת מבחנים אוטומטי ושליחה כPDF היום זה פשוט ליצור מבחן עם AI אבל לסדר את זה שיעשה מבחן מקצועי שיהיה ניתן ללמוד בו ואז בסוף שייסיים להכין את המבחן הוא יתן את הקובץ כPDF

      9 כנראה זה בנתיים אחרון לתת לAI יכולת של לעיין שמגדרים את הAI שיענה בצורה ישיבתית הוא יקשה יתרץ יבנה תשובה מפולפלת בהלכה יקשה בגמרא ר' עקיבא איגר למרות שהיום כל הAI כמעט גרועים בדבר הזה שלחדש דברים אפשר להתאמץ לנסות להוציא מזה משהוא אולי זה יעבוד מי יודע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • yehokarpelY yehokarpel

        יש מישהוא באתרוג שעובד לו בכל זאת?

        Y מנותק
        Y מנותק
        yשמריהו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #35

        @yehokarpel אני באתרוג והאתר פתוח אבל הAI לא מחזיר תשובה.

        0cee99e1-d23a-4cd2-bb45-5263bf7f557d-image.png

        yehokarpelY 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Y yשמריהו

          @yehokarpel אני באתרוג והאתר פתוח אבל הAI לא מחזיר תשובה.

          0cee99e1-d23a-4cd2-bb45-5263bf7f557d-image.png

          yehokarpelY מנותק
          yehokarpelY מנותק
          yehokarpel
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #36

          @yשמריהו אחד האם שמת מפתח משלך? 2 למה השם שלי רשום אצלך למטה השם של החשבון שלי?

          Y O 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • Y yשמריהו

            @yehokarpel אני באתרוג והאתר פתוח אבל הAI לא מחזיר תשובה.

            0cee99e1-d23a-4cd2-bb45-5263bf7f557d-image.png

            yehokarpelY מנותק
            yehokarpelY מנותק
            yehokarpel
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @yשמריהו אצלי זה עובד
            0e14640c-8053-4f33-a50b-e99a55de42f8-image.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • yehokarpelY yehokarpel

              @yשמריהו אחד האם שמת מפתח משלך? 2 למה השם שלי רשום אצלך למטה השם של החשבון שלי?

              Y מנותק
              Y מנותק
              yשמריהו
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #38

              @yehokarpel שמתי מפתח, אני לא בטוח במאה אחוז שהוא עובד אבל הוא מזהה את המפתח (בהתחלה זה הראה שהוא חושב ומסח תשובה ואז כשהוא סיים אין תשובה אז הנחתי שזה בגלל הסינון)
              פתחתי חשבון חדש לגמרי אין לי מושג למה רשום השם שלךץ

              yehokarpelY 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • Y yשמריהו

                @yehokarpel שמתי מפתח, אני לא בטוח במאה אחוז שהוא עובד אבל הוא מזהה את המפתח (בהתחלה זה הראה שהוא חושב ומסח תשובה ואז כשהוא סיים אין תשובה אז הנחתי שזה בגלל הסינון)
                פתחתי חשבון חדש לגמרי אין לי מושג למה רשום השם שלךץ

                yehokarpelY מנותק
                yehokarpelY מנותק
                yehokarpel
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #39

                @yשמריהו כנראה זה באג בקוד אני יתקן את זה כתבתי בפוסט הראשון שהסינון הסנן מלל של הסינון שיחש לך על המחשב לפעמים משבש תשובה של שאלות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yשמריהו

                  @yehokarpel שמתי מפתח, אני לא בטוח במאה אחוז שהוא עובד אבל הוא מזהה את המפתח (בהתחלה זה הראה שהוא חושב ומסח תשובה ואז כשהוא סיים אין תשובה אז הנחתי שזה בגלל הסינון)
                  פתחתי חשבון חדש לגמרי אין לי מושג למה רשום השם שלךץ

                  yehokarpelY מנותק
                  yehokarpelY מנותק
                  yehokarpel
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  @yשמריהו תרשום לו היי למשל זה מחזיר תשובה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yשמריהו

                    @yehokarpel שמתי מפתח, אני לא בטוח במאה אחוז שהוא עובד אבל הוא מזהה את המפתח (בהתחלה זה הראה שהוא חושב ומסח תשובה ואז כשהוא סיים אין תשובה אז הנחתי שזה בגלל הסינון)
                    פתחתי חשבון חדש לגמרי אין לי מושג למה רשום השם שלךץ

                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                    #41

                    @yשמריהו אה אני יודע למה זה זה בגלל שהמפתח שלך לא תקין זה לא מחזיר תשובה תודה על ההברה אני ינסה לתקן את זה שזה פשוט ירשום שמפתץח לא תקין פשוט בדקתי את זה על ידי שלקחתי את המפתח שלי שבשתי אותו ואז ראיתי שגם לי זה לא מחזיר תשובה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • yehokarpelY yehokarpel

                      @yשמריהו אחד האם שמת מפתח משלך? 2 למה השם שלי רשום אצלך למטה השם של החשבון שלי?

                      O מנותק
                      O מנותק
                      oryadaniely
                      כתב נערך לאחרונה על ידי oryadaniely
                      #42

                      @yehokarpel כתב בהמלצה | ספרא AI בינה מלאכותית תורנית בהכנסת API אישי ללא מנוי (כנראה לא יהיה פתוח בנטפרי אבל באתרוג פתוח ):

                      למה השם שלי רשום אצלך למטה השם של החשבון שלי

                      לכולם זה ככה...
                      וגם לי לא מחזיר תשובה

                      yehokarpelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • O oryadaniely

                        @yehokarpel כתב בהמלצה | ספרא AI בינה מלאכותית תורנית בהכנסת API אישי ללא מנוי (כנראה לא יהיה פתוח בנטפרי אבל באתרוג פתוח ):

                        למה השם שלי רשום אצלך למטה השם של החשבון שלי

                        לכולם זה ככה...
                        וגם לי לא מחזיר תשובה

                        yehokarpelY מנותק
                        yehokarpelY מנותק
                        yehokarpel
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #43

                        @oryadaniely לי יש מפתח תקין וזה מחזיר

                        O תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • yehokarpelY yehokarpel

                          @oryadaniely לי יש מפתח תקין וזה מחזיר

                          O מנותק
                          O מנותק
                          oryadaniely
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #44

                          @yehokarpel לי גם ולא...

                          yehokarpelY 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • O oryadaniely

                            @yehokarpel לי גם ולא...

                            yehokarpelY מנותק
                            yehokarpelY מנותק
                            yehokarpel
                            כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                            #45

                            @oryadaniely הנה נתתי ל @yשמריהו מפתח תקין ועובד לו @yשמריהו תגיד להם

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • yehokarpelY yehokarpel

                              @oryadaniely הנה נתתי ל @yשמריהו מפתח תקין ועובד לו @yשמריהו תגיד להם

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yשמריהו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              @yehokarpel כתב בהמלצה | ספרא AI בינה מלאכותית תורנית בהכנסת API אישי ללא מנוי (כנראה לא יהיה פתוח בנטפרי אבל באתרוג פתוח ):

                              @oryadaniely הנה נתתי ל@yשמריהו מפתח תקין ועובד לו

                              אכן.
                              דרך אגב אם אתה רוצה לתייג מישה צריך שיהיה רווח לפני ה@

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • O oryadaniely

                                @yehokarpel לי גם ולא...

                                yehokarpelY מנותק
                                yehokarpelY מנותק
                                yehokarpel
                                כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                                #47

                                @oryadaniely אולי עדיף פשוט אני יעש מנוי לאתר מוזל או משהוא כזה כי אנשים מסתבכים עם מפתחות... אני אעשה גם וגם

                                Y O 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • yehokarpelY yehokarpel

                                  @oryadaniely אולי עדיף פשוט אני יעש מנוי לאתר מוזל או משהוא כזה כי אנשים מסתבכים עם מפתחות... אני אעשה גם וגם

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yשמריהו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #48

                                  @yehokarpel אם אני לא טועה יש מודלים חינמיים אז אתה יכול לעשות שבברירת מחדל אם לא שמו מפתח יהיה מודל חינמי וגם שיהיה אפשר לבחור בין כמה חברות של מודלים

                                  yehokarpelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yשמריהו

                                    @yehokarpel אם אני לא טועה יש מודלים חינמיים אז אתה יכול לעשות שבברירת מחדל אם לא שמו מפתח יהיה מודל חינמי וגם שיהיה אפשר לבחור בין כמה חברות של מודלים

                                    yehokarpelY מנותק
                                    yehokarpelY מנותק
                                    yehokarpel
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #49

                                    @yשמריהו זה לא עוזר כמה חברות של מודלים כי יש חברות שהתשובה שתקבל הAI היא תהיה שקר אחד גדול לכן זה עובד רק על גמניי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yehokarpelY yehokarpel

                                      @oryadaniely אולי עדיף פשוט אני יעש מנוי לאתר מוזל או משהוא כזה כי אנשים מסתבכים עם מפתחות... אני אעשה גם וגם

                                      O מנותק
                                      O מנותק
                                      oryadaniely
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #50

                                      @yehokarpel אנשים לא מסתבכים... יש באמת כמה תקלות באתר...

                                      yehokarpelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • O oryadaniely

                                        @yehokarpel אנשים לא מסתבכים... יש באמת כמה תקלות באתר...

                                        yehokarpelY מנותק
                                        yehokarpelY מנותק
                                        yehokarpel
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                                        #51

                                        @oryadaniely יש לך מפתח עובד אצלך? למה שזה לא יעבוד נסתי עם שמריהו נתתי לו מפתח משלי שעובד וזה עבד לו נסתי 2 מפתחות שונים ועבד גם לי יש את זה שאם המפתח לא תקין זה לא מחזיר תשובה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • yehokarpelY מנותק
                                          yehokarpelY מנותק
                                          yehokarpel
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #52

                                          טוב נראה לי הגיע הזמן ללכת לעבוד ופחות להתעסק בדיבורים מקווה שמחר מי שלא עבד לו שיצליח מחר לדבר עם הAI בס"ד למרות שזה עובד עכשיו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר