בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול
-
@הישבשר-המלומד מעולה, תודה
אם זה מה שכתוב באתר, אז זה לא טוב לכאורה - נכון?
sms4free:
טלפון כשר לא מקבל SMS ישירות למספר הפיזי — אבל עם מספר וירטואלי בקידומת 053 אפשר לקבל הודעות במערכת, במייל, ואפילו כשיחה קולית לנייד הכשר. הנה כל מה שצריך לדעת לפני רכישה.
InforUMobile
כאשר תנסו לשלוח הודעת SMS למספר כשר שלא מקבל הודעות, הודעת הטקסט אליו תומר בצורה אוטומטית לחלוטין להודעה קולית, ותתבצע שיחת טלפון לאותו מספר טלפון עם ההודעה הקולית. -
אם זה מה שכתוב באתר, אז זה לא טוב לכאורה - נכון?
sms4free:
טלפון כשר לא מקבל SMS ישירות למספר הפיזי — אבל עם מספר וירטואלי בקידומת 053 אפשר לקבל הודעות במערכת, במייל, ואפילו כשיחה קולית לנייד הכשר. הנה כל מה שצריך לדעת לפני רכישה.
InforUMobile
כאשר תנסו לשלוח הודעת SMS למספר כשר שלא מקבל הודעות, הודעת הטקסט אליו תומר בצורה אוטומטית לחלוטין להודעה קולית, ותתבצע שיחת טלפון לאותו מספר טלפון עם ההודעה הקולית.@דביר-אבודרהם1 לא.
-
@הישבשר-המלומד אני מאוד מקווה שאני לא מכניס את עצמי לבור בלי תחתית
הלוואי שאמצא את החברה האידיאלית (אם כי לא הבנתי אם יש מכשיר שאין בו אפליקציית הודעות - איך סכל זאת אתם מתכוונים לקבל הודעות, אלא אם לא להחליף מכשיר כל פעם...)
-
@הישבשר-המלומד אני מאוד מקווה שאני לא מכניס את עצמי לבור בלי תחתית
הלוואי שאמצא את החברה האידיאלית (אם כי לא הבנתי אם יש מכשיר שאין בו אפליקציית הודעות - איך סכל זאת אתם מתכוונים לקבל הודעות, אלא אם לא להחליף מכשיר כל פעם...)
@דביר-אבודרהם1 כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
(אם כי לא הבנתי אם יש מכשיר שאין בו אפליקציית הודעות - איך סכל זאת אתם מתכוונים לקבל הודעות, אלא אם לא להחליף מכשיר כל פעם...)
זה טוב לבעלי נוקיה וכדו'
-
@דביר-אבודרהם1 כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
(אם כי לא הבנתי אם יש מכשיר שאין בו אפליקציית הודעות - איך סכל זאת אתם מתכוונים לקבל הודעות, אלא אם לא להחליף מכשיר כל פעם...)
זה טוב לבעלי נוקיה וכדו'
-
@ממוחשב אני יסביר לך זה מאוד פשוט מכשירי נוקיה תומכי כשר וכן שיאומי תומכי כשר אפילו שהסים כשר אני מאוד מקווה שהבנת מי שרואה את זה ויש לו הסבר יותר מובן שיכתוב.
@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
אני עם נוקיה ואני וההיתי מקבל הודעות מגוגל כדו' (משהו שמבין בעניין הסביר לי שאני קיבלתי הודעות שנשלחו מחו''ל בלבד)
כיום אני עם עוד סים שיש בו חבילה של סמס
-
@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
אני עם נוקיה ואני וההיתי מקבל הודעות מגוגל כדו' (משהו שמבין בעניין הסביר לי שאני קיבלתי הודעות שנשלחו מחו''ל בלבד)
כיום אני עם עוד סים שיש בו חבילה של סמס
@יוחנן-יוחננוביץ אז בעצם רק אם אשלח הודעות מחברה בחו"ל, המספרים הכשרים יקבלו הודעה?
-
@ממוחשב אני יסביר לך זה מאוד פשוט מכשירי נוקיה תומכי כשר וכן שיאומי תומכי כשר אפילו שהסים כשר אני מאוד מקווה שהבנת מי שרואה את זה ויש לו הסבר יותר מובן שיכתוב.
@הישבשר-המלומד אם התכוונת אלי, זה אני שהסברתי ל @דביר-אבודרהם1 ולא שלא הבנתי
-
@הישבשר-המלומד אם התכוונת אלי, זה אני שהסברתי ל @דביר-אבודרהם1 ולא שלא הבנתי
@ממוחשב הייתכנתי אליו (הגב @דביר-אבודרהם1 תבדוק באיזה חברה גוגל שולחת SMS הם משתמשים נראה לי בגופ שלישי ואז לכאורה זה אמור לעבוד)
-
@ממוחשב הייתכנתי אליו (הגב @דביר-אבודרהם1 תבדוק באיזה חברה גוגל שולחת SMS הם משתמשים נראה לי בגופ שלישי ואז לכאורה זה אמור לעבוד)
@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
באיזה חברה גוגל שולחת SMS
רעיון טוב נתת
-
@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
באיזה חברה גוגל שולחת SMS
רעיון טוב נתת
זה מה שהג'מיני טוען
מה זה אומר לגבי המערכת שלך?
*גם אם תשתמש באותו ספק צד שלישי שגוגל משתמשת בו (כמו Twilio או Infobip), המערכת שלך לא תוכל לשלוח הודעות SMS למספרים הכשרים האלו.הסיבה לכך היא שחברות הסלולר מאשרות את המעבר אך ורק עבור התוכן והזהות של השולח המקורי (כמו קוד אימות אבטחתי של גוגל). ברגע שמערכת הסלולר מזהה שההודעה מכילה תוכן חדשותי, מבזקים או טקסט חופשי, או שהיא נשלחת מחשבון פרטי/עסקי רגיל, היא חוסמת אותה מיד, ללא קשר לזהות הספק שהעביר אותה.
לכן, עבור שליחת מבזקי חדשות ותוכן שוטף למספרים כשרים רשמיים, הדרך היחידה שפתוחה בפניך היא שימוש בצינור קולי (Voice SMS), שבו המערכת מחייגת למשתמש ומקריאה לו את הסיכום שה-AI הכין.*
-
זה מה שהג'מיני טוען
מה זה אומר לגבי המערכת שלך?
*גם אם תשתמש באותו ספק צד שלישי שגוגל משתמשת בו (כמו Twilio או Infobip), המערכת שלך לא תוכל לשלוח הודעות SMS למספרים הכשרים האלו.הסיבה לכך היא שחברות הסלולר מאשרות את המעבר אך ורק עבור התוכן והזהות של השולח המקורי (כמו קוד אימות אבטחתי של גוגל). ברגע שמערכת הסלולר מזהה שההודעה מכילה תוכן חדשותי, מבזקים או טקסט חופשי, או שהיא נשלחת מחשבון פרטי/עסקי רגיל, היא חוסמת אותה מיד, ללא קשר לזהות הספק שהעביר אותה.
לכן, עבור שליחת מבזקי חדשות ותוכן שוטף למספרים כשרים רשמיים, הדרך היחידה שפתוחה בפניך היא שימוש בצינור קולי (Voice SMS), שבו המערכת מחייגת למשתמש ומקריאה לו את הסיכום שה-AI הכין.*
@דביר-אבודרהם1 שטיות... כפשוטו ממש עזוב שניה כנס רגע לפה https://app.sms.to/ צור חשבון חדש חינם תקבל איזה שני הודעות ותנסה לשלוח לתומך כשר מה שאתה רוצה ישלח. אם זה היה קשור לסים הם היו מסננים גם הודעות מגוגל כי במחינת אין הבדל.
-
@דביר-אבודרהם1 שטיות... כפשוטו ממש עזוב שניה כנס רגע לפה https://app.sms.to/ צור חשבון חדש חינם תקבל איזה שני הודעות ותנסה לשלוח לתומך כשר מה שאתה רוצה ישלח. אם זה היה קשור לסים הם היו מסננים גם הודעות מגוגל כי במחינת אין הבדל.
@הישבשר-המלומד טוב, אבדוק איתם
הצלחתי פעם ראשונה להתחבר אליהם, אחרי עשרות פעמים שניסיתי לפתוח חשבון ולא הצלחתי... -
@הישבשר-המלומד טוב, אבדוק איתם
הצלחתי פעם ראשונה להתחבר אליהם, אחרי עשרות פעמים שניסיתי לפתוח חשבון ולא הצלחתי...יש מצב שעד שאצליח למצוא חברה שתשלח הודעות גם למספרים כשרים - שאעשה מתכונת שליחת הודעות מצומצמת למספרים רגילים, כלומר הודעה סיכום ביום וכו'
אעדכן כשאתחיל זאת
לא התייאשתי מלמצוא משהו שתומך למספרים כשרים, ובמחיר זול שיהיה רווחי לי ולכם...
-
@יוחנן-יוחננוביץ אז בעצם רק אם אשלח הודעות מחברה בחו"ל, המספרים הכשרים יקבלו הודעה?
@דביר-אבודרהם1
אני לא קובע כלום רק כתבתי מה היה אצלי... -
@דביר-אבודרהם1
אני לא קובע כלום רק כתבתי מה היה אצלי...@יוחנן-יוחננוביץ לבנתיים לא מצאתי, אז אשלח לבנתיים רק למספרים רגילים הודעה בע"ה
-
@יוחנן-יוחננוביץ לבנתיים לא מצאתי, אז אשלח לבנתיים רק למספרים רגילים הודעה בע"ה
@דביר-אבודרהם1 מה עם מה ש @הישבשר-המלומד אמר? לא הלך?
-
@יוחנן-יוחננוביץ לבנתיים לא מצאתי, אז אשלח לבנתיים רק למספרים רגילים הודעה בע"ה
חדש! שירות המבזקים הממוקד לנייד שלךאין לך זמן לגלוש באתרי חדשות? רוצה להישאר מעודכן בראש שקט ובלי פרסומות מיותרות?
מהיום מקבלים את תמצית המבזקים של עמית סגל ישירות ל-SMS – פעמיים ביום, בצורה מרוכזת, קצרה ומדויקת.- הודעות במקרים חריגים, שישלחו מיד
מבצע השקה מיוחד ל-10 המנויים הראשונים בלבד: > במקום 5 ש"ח, משלמים רק 4 ש"ח בחודש (והמחיר הזה נשמר לכם לכל החיים!).להרשמה מהירה כתוב למייל: dvir.a99701@gmail.com
-
@דביר-אבודרהם1 מה עם מה ש @הישבשר-המלומד אמר? לא הלך?
@חייא-שיאומי חיפשתי וחיפשתי - במחירים שנורמלים לתשלום לא מצאתי, והשארתי פניות למספר חברות להצעות מחיר - מחכה שיחזרו אליי בכלל
-
@חייא-שיאומי חיפשתי וחיפשתי - במחירים שנורמלים לתשלום לא מצאתי, והשארתי פניות למספר חברות להצעות מחיר - מחכה שיחזרו אליי בכלל
מה גם, בא נראה איך זה ילך - אם ילך טוב ננסה גם ללכת ולקנות חבילה עבור המכשירים הכשרים בע"ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות