בקשת מידע | בוט מושרש M36 גרסה 4
-
האם באמת יש גרסה רביעית?
הגיע אלי עכשיו בלי מצלמה איך אפשר לדעת שזה גרסה רביעית ומישהו יכול לשלוח את הבוט המושרש שלה?
בכללי יש בעיה לצרוב את הגרסה הכשרה עליה?
תודה רבה!@מגנוס-קרלסן @שלמה-רביב @אלוף-תימן וכ"ו.
-
האם באמת יש גרסה רביעית?
הגיע אלי עכשיו בלי מצלמה איך אפשר לדעת שזה גרסה רביעית ומישהו יכול לשלוח את הבוט המושרש שלה?
בכללי יש בעיה לצרוב את הגרסה הכשרה עליה?
תודה רבה!@מגנוס-קרלסן @שלמה-רביב @אלוף-תימן וכ"ו.
@המתכנת-התותח תשאב לבד בוט הכי בטוח...
-
אפשרי לצרוב את הגרסה השלישית בלי IK ובוט על זה?
-
אפשרי לצרוב את הגרסה השלישית בלי IK ובוט על זה?
@המתכנת-התותח לא הבנתי מה כזה קשה?!!!!
תשאב!
בסוף אתה רק תצרוב ואז תתחרט! -
תודה לכולם.
שאבתי לבד בוט וצרבתי גרסה כשרה. -
תודה לכולם.
שאבתי לבד בוט וצרבתי גרסה כשרה.@המתכנת-התותח תפנה אליי במייל שבפרופיל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות