בקשה | אפליקציות בתוכנה במחשב
-
-
נקרא אמולטור,
אתה בנט פרי? -
ראיתי אצל חבר שלי שיש לו תוכנה ששם הוא נכנס ויש לו אפליקציות וכו
אני לא באמת מבין בזה רק אני רווצה לדעת מה אני צריך לעשות ואיך קוראים לתוכנה
למשל (לעשות רוט ,ולפתוח אמולטור )
פשוט לדעת למה זה קשור ואז אני ילמד איך לעשות את זה מהפורומים פה
תודה רבה רבה -
ראיתי אצל חבר שלי שיש לו תוכנה ששם הוא נכנס ויש לו אפליקציות וכו
אני לא באמת מבין בזה רק אני רווצה לדעת מה אני צריך לעשות ואיך קוראים לתוכנה
למשל (לעשות רוט ,ולפתוח אמולטור )
פשוט לדעת למה זה קשור ואז אני ילמד איך לעשות את זה מהפורומים פה
תודה רבה רבהפוסט זה נמחק! -
-
@mnir כתב בבקשה | אפליקציות בתוכנה במחשב:
לא הבנתי מה אני צריך לעשות ?
אולי לענות??

כתב בבקשה | אפליקציות בתוכנה במחשב:
אתה בנט פרי?
????????????????
-
@mnir כתב בבקשה | אפליקציות בתוכנה במחשב:
לא הבנתי מה אני צריך לעשות ?
אולי לענות??

כתב בבקשה | אפליקציות בתוכנה במחשב:
אתה בנט פרי?
????????????????
@ר-יעקב-עייפים כן אני בנטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות