בקשה | מחפש מכשיר ג'לי מקס בדחיפות לצורך שאיבה
-
יש לי מכשיר ג'לי מקס שנדרסו לו כל המחיצות הפנימיות
ואני צריך בדחיפות מכשיר ג'לי מקס גרסה אירופאית (EEA)
מי שיש לו ומוכן לתת לי אותו ליום אפילו בתשלום סמלי יעזור לי ממש!!
כמובן לוקח אחריות מלאה על המכשיר!
עדיפות באזור בית שמש או מו"ע. -
-
@שניאור-שמח נראה לי שהמכשיר שלו אצל @בניית-גרסאות
-
@שניאור-שמח נראה לי שהמכשיר שלו אצל @בניית-גרסאות
-
-
@0527174308 ואין קושחאות רשמיות בדרייב של יוניהרץ?
@נוחעם-FM איך שאני הבנתי, הם צריכים גיבוי דאמפ דווקא..
מה שאין בדרייב.. -
יש לי מכשיר ג'לי מקס שנדרסו לו כל המחיצות הפנימיות
ואני צריך בדחיפות מכשיר ג'לי מקס גרסה אירופאית (EEA)
מי שיש לו ומוכן לתת לי אותו ליום אפילו בתשלום סמלי יעזור לי ממש!!
כמובן לוקח אחריות מלאה על המכשיר!
עדיפות באזור בית שמש או מו"ע. -
@0527174308 אולי המכשיר של @שאול-208 הוא עם גירסא אירופאית.
הוא לא נצפה כבר חודש אז תשלח לו מייל.@נוחעם-FM כתב בבקשה | מחפש מכשיר ג'לי מקס בדחיפות לצורך שאיבה:
@0527174308 אולי המכשיר של @שאול-208 הוא עם גירסא אירופאית.
אין לי מושג כיצד לבדוק את זה
אבל אשמח לעזור -
@נוחעם-FM כתב בבקשה | מחפש מכשיר ג'לי מקס בדחיפות לצורך שאיבה:
@0527174308 אולי המכשיר של @שאול-208 הוא עם גירסא אירופאית.
אין לי מושג כיצד לבדוק את זה
אבל אשמח לעזור -
-
-
@שאול-208 ??
-
@0527174308 כתב בבקשה | מחפש מכשיר ג'לי מקס בדחיפות לצורך שאיבה:
מוכן אפי' בתשלום..
באיזה איזור אתה בארץ?דבר איתי במייל שבפרופיל
-
לא הסתדרתי לבינתיים,
אם יש מישהו שיש לו מכשיר אירופאי,
אשמח אם אפשרי לקחת ליום..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

