עזרה | עזרה התקנתי מודל בשיואמי ולא נדלק לאחר הפעלה מחדש
-
התקנתי מודל שמאפשר כתיבה לקבצי מערכת דרך מג׳יסק והוא עשה הפעלה מחדש ולא עולה הבנתי שצריך לצרוב בוט בלי מג׳יסיק בשביל שלא יטען את המודל ויקרוס למישהו יש פתרון??
-
@אריאל-קוק אפשר גם להפעיל על מצב בטוח.
כי אז המודלים במג'יסק נכבים. -
@אריאל-קוק כשהפלאפון מתחיל להידלק תלחץ על כוכבית עד שהוא נדלק.
ואם לא עוזר אז על ווליום תחתון(העיגול למטה).ואם ניפוי באגים פועל אז ניתן גם דרך adb
-
@נוחעם-FM לא עוזר הוא אפילו לא מגיע למסך של qin הוא רק מדליק אור ואז אחרי 10 שניות נכבה
ניסיתי לצרוב לו בוט חדש ממכשיר חצי טאצ' אחר עדיין לא עוזר@אריאל-קוק צרבת בוט לא מרוטט?
תנסה את זה
https://mitmachim.top/post/1091958 -
@אריאל-קוק צרבת בוט לא מרוטט?
תנסה את זה
https://mitmachim.top/post/1091958 -
@אריאל-קוק כן זה בעיה נפוצה זה בגלל זה
-
@אריאל-קוק כן זה בעיה נפוצה זה בגלל זה
@הרב-של-השכונה מה עושים?
-
@הרב-של-השכונה מה עושים?
@אריאל-קוק יש לזה פתרון לצרוב איזה מחיצה בנפרד משהו כזה אני לא רוצה לתייג אנשים לא קשורים אבל טחנו את זה כבר בפורום..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות