הצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק
-
@שלום-רב-לאוהבי..
למה לא פשוט תעשו כמו הפניה לגוגל על הSMS@מיני-האקר טלפון כשר...
-
@מיני-האקר טלפון כשר...
-
לכל המצטרפים : חברות הסלולר והעירייה לא יטפלו בזה אם כל אחד יתלונן לבד. אנחנו חייבים להציף אותם בדיווחים בבת אחת היום! שכל אחד ישלח תלונה לרשת הסלולרי שלו ובנוסף למוקד העיריה ולמשרד התקשורת
נא להשתמש בקישור הזה לשליחת תלונה למשרד התקשורת טופס פשוט ונגיש https://forms.moc.gov.il/f/PublicInquiries
להלן הצעה לנוסח התלונה: (אפשר להעתיק, וכמובן לא לשכוח להוסיף פרטים אישיים) הנדון: פגיעה חמורה ברציפות הכיסוי הסלולרי וניתוק שכונתי מוחלט בבני ברק
שלום רב,
אני פונה אליכם בשם תושבי השכונה והרחובות: יהודה הנשיא, מרים הנביאה, בן זכאי וחולדה הנביאה, שמחוני, גורדון והסביבה בעיר בני ברק.
מזה כשבועיים (החל מתחילת מאי 2026), קיים "בור קליטה" (שטח מת) ברדיוס הרחובות שצוינו לעיל. פגיעה זו באה לידי ביטוי בחוסר קליטה מוחלט ("אין שירות") במכשירים הניידים, ומשפיעה באופן גורף על כל חברות הסלולר המפעילות תשתית בישראל (פלאפון, סלקום, פרטנר והוט מובייל) ועל כלל המפעילים הווירטואליים.
העובדה כי מדובר בניתוק סימולטני של כלל החברות ובאזור גיאוגרפי ממוקד, מעידה בסבירות גבוהה על השבתה, הסרה או ניתוק של אתר שידור שיתופי מרכזי אשר שירת את רחובות אלו. וזאת בהצטרף לכך שגם מקודם לכן יש בעיות קליטה חמורות בכל העיר
כידוע, שירות סלולרי אינו רק מצרך צרכני בסיסי, אלא תשתית מצילת חיים. במצב הנוכחי, מאות קשישים מנותקים לחלוטין מכל יכולת ליצור קשר עם קרוביהם ואפילו עם חברות המספקות להם שירותי חירום, כגון אלו הקשישים המנויים הנושאים עליהם לחצני מצוקה, דבר המהווה סכנה בטיחותית חמורה ומיידית. פניות עצמאיות של תושבים למוקדי השירות של החברות השונות לא הועילו ולא הניבו מענה הנדסי או צפי לפתרון.
לאור האמור, ומתוקף סמכותכם כמפקחים על חברות התקשורת ועל עמידתן בתנאי הרישיון לכיסוי ואמינות הרשת, נבקשכם:
לפתוח בבדיקה הנדסית דחופה מול חברות הסלולר לגבי סטטוס האתרים והאנטנות המשרתות את הרחובות הנ"ל בבני ברק.
לאלץ את החברות לספק מענה תקשורתי זמני ומיידי (כגון הצבת אתר סלולרי נייד/זמני) עד להסדרת אתר הקבע.
לבדוק האם הוסר אתר שידור ללא מתן חלופה הולמת כנדרש.
הנושא דחוף ביותר ונוגע לשלום הציבור. נשמח לעדכונכם בהקדם.
בברכה,
שם הפונה: [השם שלכם]
טלפון ליצירת קשר (רצוי קו נייח או מספר חלופי עם קליטה): [מספר טלפון]
כתובת מגורים: [כתובת מלאה]
דואר אלקטרוני: [כתובת מייל]
למוקד העיריה להשתמש בקישור הזה טופס מקוון פשוט ונוח: https://forms.bbm.org.il/68/ הצעה לנוסח התלונה: מזה כשבועיים קיים בור קליטה סלולרי מוחלט ברדיוס הרחובות: ר' יהודה הנשיא, מרים הנביאה, בן זכאי וחולדה הנביאה בבני ברק.
הניתוק משפיע על כל חברות הסלולר ועל כל סוגי המכשירים באזור, דבר המעיד בסבירות גבוהה על השבתה, ניתוק או הסרה של אתר שידור/אנטנה שיתופית מרכזית שירתה רחובות אלו.
מדובר במפגע בטיחותי ממדרגה ראשונה המנתק מאות משפחות, וקשישים מיכולת ליצור קשר עם קרוביהם ועם נותני שירותי חירום על ידי לחצני המצוקה
אבקש להעביר פנייה זו דחוף לדרג ההנדסי העליון, לבדוק את סטטוס אתרי השידור ברחובות אלו, ולפעול להחזרת הכיסוי הסלולרי או להצבת אתר זמני באופן מיידי. -
תמיד, ובפרט בשבועיים האחרונים יש בעיות קלטה קשות בבני ברק. עד כדי כך שלמשל בשיכון ג' לא ניתן לדבר בבתים! אנשים צריכים לצאת מהבית בשביל לדבר בטלפון. לאחרונה זה כולל את כל חברות הסלולר ואפילו טלפונים "מתקדמים" ואייפונים. ולכן גם לא עוזר לעבור חברה. דרך אגב: בדור 4 המצב הרבה יותר גרוע מדור 3!!!
ההרגשה היא שאנחנו אזרחים סוג ב' ג'... שאין לנו תשתית בסיסית כל כך...
רצוי מאד להגיש פניה משותפת, או לחילופין "מבול" של פניות למשרד התקשורת ומיד גם למבקר המדינה (כדי לקדם את הטיפול ע"י משרד התקשורת) אשמח לשותפים שנתקלים בבעיה@שלום-רב-לאוהבי.. קיבלתי תגובה משתי האופציות שאמרת הן העיריה והן משרד התקשורת
משרד התקשורת שולח אותי לעיריה
ועיריה שולחת אותי לחברת תקשורת
מה עושים עכשיו??
ואגב ביררת על הקו של שיכון ג'
1 זה לנשים בלבד
2 לא ממש הבנתי מי אחראי על הקו
ואיפה מבקשים להצטרף -
@שלום-רב-לאוהבי.. קיבלתי תגובה משתי האופציות שאמרת הן העיריה והן משרד התקשורת
משרד התקשורת שולח אותי לעיריה
ועיריה שולחת אותי לחברת תקשורת
מה עושים עכשיו??
ואגב ביררת על הקו של שיכון ג'
1 זה לנשים בלבד
2 לא ממש הבנתי מי אחראי על הקו
ואיפה מבקשים להצטרף@לנציצ כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
ועיריה שולחת אותי לחברת תקשורת
גם אותי שלחו לחברת התקשורת
-
@לנציצ כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
ועיריה שולחת אותי לחברת תקשורת
גם אותי שלחו לחברת התקשורת
-
גם באזור גבעת רוקח (רמב"ם, אבן גבירול, בן פתחיה, חיים פרל) יש בעיות קליטה מעצבנות לפחות שנה.
@א.-ד.-ג. אבן גבירול זה כבר כמה שנים טובות- אין קליטה בכלל. אמנם לאחרונה יש שיפור מסוים ולא מתנתקות לי שיחות שאני עובר שם....
פרל ובן פתחיה (בחלק העליון) הבעיות התחילו כשבנו את הבנין הגדול בפרל פינת בן פתחיה- בכל אופן במקרה הזה רמי לוי ופלאפון עדיין קולטים שם -
המוקד של עיריית בני ברק "אלוף" בלשלוח פניות לרשויות אחרות. מנסיוני, כדאי לשלוח את הפניה לראש העיר בעצמו ולציין שהמצב בלתי נסבל ולהראות לו איך אחד שולח לשני ולא לוקחים אחריות ובשורה התחתונה זה נגד החוק! המייל של המזכירה שלו ropnina@bbm.org.il ולבקש להעביר לטיפול ראש העיר!
-
תמיד, ובפרט בשבועיים האחרונים יש בעיות קלטה קשות בבני ברק. עד כדי כך שלמשל בשיכון ג' לא ניתן לדבר בבתים! אנשים צריכים לצאת מהבית בשביל לדבר בטלפון. לאחרונה זה כולל את כל חברות הסלולר ואפילו טלפונים "מתקדמים" ואייפונים. ולכן גם לא עוזר לעבור חברה. דרך אגב: בדור 4 המצב הרבה יותר גרוע מדור 3!!!
ההרגשה היא שאנחנו אזרחים סוג ב' ג'... שאין לנו תשתית בסיסית כל כך...
רצוי מאד להגיש פניה משותפת, או לחילופין "מבול" של פניות למשרד התקשורת ומיד גם למבקר המדינה (כדי לקדם את הטיפול ע"י משרד התקשורת) אשמח לשותפים שנתקלים בבעיה@שלום-רב-לאוהבי.. אני רק שאלה?
אם בעיות הקליטה נובעות מצפיפות האוכלוסין המיוחדת ב"ה של בני ברק (אין מרווח בין ביניינים, וזה מאוד מפריע לתקשורות אלחוטית כפי שידוע לך. יש יותר מידי לקוחות על כל אנטנה וכו') אז נניח שמשרד התקשורת יאשר תגבור של אנטנות, יהיו הרבה אנשים שיתנגדו לזה. אין מקום להצבה של כאלו, רק על גגות של בנייני מגורים, מול החלון שלך תהיה אנטנה ענקית, איך תרגיש עם זה?
צריך לחשוב האם מישהו באמת נגדנו או שיש כאן בעיה שלא בטוח מה הפיתרון הנכון שלה.
אז תשאל מה עושים בסין או הודו?
אני לא הייתי רוצה לחיות כמוהם, וגם אתה לא. -
המוקד של עיריית בני ברק "אלוף" בלשלוח פניות לרשויות אחרות. מנסיוני, כדאי לשלוח את הפניה לראש העיר בעצמו ולציין שהמצב בלתי נסבל ולהראות לו איך אחד שולח לשני ולא לוקחים אחריות ובשורה התחתונה זה נגד החוק! המייל של המזכירה שלו ropnina@bbm.org.il ולבקש להעביר לטיפול ראש העיר!
@שלום-רב-לאוהבי.. עדיף כבר את מבקר המדינה
@שלום-רב-לאוהבי.. כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
מנסיוני
אפשר לשאול איזה ניסיון היה לך??
-
המוקד של עיריית בני ברק "אלוף" בלשלוח פניות לרשויות אחרות. מנסיוני, כדאי לשלוח את הפניה לראש העיר בעצמו ולציין שהמצב בלתי נסבל ולהראות לו איך אחד שולח לשני ולא לוקחים אחריות ובשורה התחתונה זה נגד החוק! המייל של המזכירה שלו ropnina@bbm.org.il ולבקש להעביר לטיפול ראש העיר!
@שלום-רב-לאוהבי.. כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
, כדאי לשלוח את הפניה לראש העיר בעצמו ולציין שהמצב
תעדכנו מה ה' בסוף@aharontz כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
צריך לחשוב האם מישהו באמת נגדנו או שיש כאן בעיה שלא בטוח מה הפיתרון הנכון שלה.
אני מעלה צד אולי לציין את האפשרות הזאת בפניה ולראות אם יסכימו עם זה
או שבחיים הם לא יענו דבר כזה במפורש -
@שלום-רב-לאוהבי.. עדיף כבר את מבקר המדינה
@שלום-רב-לאוהבי.. כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
מנסיוני
אפשר לשאול איזה ניסיון היה לך??
@לנציצ כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
אפשר לשאול איזה ניסיון היה לך??
אתה מכיר את הסיפור על המכונות מזון וסיגריות באיצקוביץ' שסיפקו סיגריות לילדים קטנים 24 שעות ביממה וכל מה שנקרא "נערי איצקוביץ"???
אני בזמנו טיפלתי בזה. גם אז המוקד העירוני הפנה למשרד הבריאות ומשרד הבריאות למשטרה והמשטרה לעיריה וחוזר חלילה... עד ששלחתי את הפניה לראש העיר בעצמו... והשאר היסטוריה.. -
@שלום-רב-לאוהבי.. אני רק שאלה?
אם בעיות הקליטה נובעות מצפיפות האוכלוסין המיוחדת ב"ה של בני ברק (אין מרווח בין ביניינים, וזה מאוד מפריע לתקשורות אלחוטית כפי שידוע לך. יש יותר מידי לקוחות על כל אנטנה וכו') אז נניח שמשרד התקשורת יאשר תגבור של אנטנות, יהיו הרבה אנשים שיתנגדו לזה. אין מקום להצבה של כאלו, רק על גגות של בנייני מגורים, מול החלון שלך תהיה אנטנה ענקית, איך תרגיש עם זה?
צריך לחשוב האם מישהו באמת נגדנו או שיש כאן בעיה שלא בטוח מה הפיתרון הנכון שלה.
אז תשאל מה עושים בסין או הודו?
אני לא הייתי רוצה לחיות כמוהם, וגם אתה לא.@aharontz 1. עדיין לא ראיתי אנטנה ענקית באף מקום של מגורים.
2.זה לא בעיה שלנו שהם ימצאו פתרון... בכל מקרה יש כאן עניין של בטיחות במקרי חירום של קשישים
3. אפשר על גגות של מקומות ציבוריים וצמתים גדולים
4. צריך להבין שכשאין קליטה אז יש הרבה יותר קרינה במכשיר. ואם האנטנה קרובה אך לא מידי קרובה לבית אז זה הכי טוב -
@aharontz 1. עדיין לא ראיתי אנטנה ענקית באף מקום של מגורים.
2.זה לא בעיה שלנו שהם ימצאו פתרון... בכל מקרה יש כאן עניין של בטיחות במקרי חירום של קשישים
3. אפשר על גגות של מקומות ציבוריים וצמתים גדולים
4. צריך להבין שכשאין קליטה אז יש הרבה יותר קרינה במכשיר. ואם האנטנה קרובה אך לא מידי קרובה לבית אז זה הכי טוב@שלום-רב-לאוהבי.. כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
ואם האנטנה קרובה אך לא מידי קרובה לבית אז זה הכי טוב
זה גם אמין כ"כ?
-
@לנציצ כתב בהצעת ייעול | בעיות קליטה קשות בבני ברק:
אפשר לשאול איזה ניסיון היה לך??
אתה מכיר את הסיפור על המכונות מזון וסיגריות באיצקוביץ' שסיפקו סיגריות לילדים קטנים 24 שעות ביממה וכל מה שנקרא "נערי איצקוביץ"???
אני בזמנו טיפלתי בזה. גם אז המוקד העירוני הפנה למשרד הבריאות ומשרד הבריאות למשטרה והמשטרה לעיריה וחוזר חלילה... עד ששלחתי את הפניה לראש העיר בעצמו... והשאר היסטוריה..@שלום-רב-לאוהבי.. אהה זה אתה אחראי לזה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות