בקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?
-
בניתי אתר בlovabel
לדינר התרמה
אני רוצה שיוכלו לצפות במסך ההתרמה גם מרחוק
השאלה שלי האם כדאי פשוט לשתף את הקישור לעמוד הרלוונטי
ועד כמה הוא יוכל לעמוד בעומס של מתחברים (יתכן כמה מאות)
או שצריך לעשות שידור של המסך ביוטיובתודה לעונים
כאמור בעוד כמה שעות האירוע כך שכל עזרה תתקבל בברכה
תזכו למצוות -
בניתי אתר בlovabel
לדינר התרמה
אני רוצה שיוכלו לצפות במסך ההתרמה גם מרחוק
השאלה שלי האם כדאי פשוט לשתף את הקישור לעמוד הרלוונטי
ועד כמה הוא יוכל לעמוד בעומס של מתחברים (יתכן כמה מאות)
או שצריך לעשות שידור של המסך ביוטיובתודה לעונים
כאמור בעוד כמה שעות האירוע כך שכל עזרה תתקבל בברכה
תזכו למצוות@במה כתב בבקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?:
ועד כמה הוא יוכל לעמוד בעומס של מתחברים (יתכן כמה מאות)
לכאו' אתר בlovabel אמור בהחלט לעמוד גם בעומס של אלפים.
@במה כתב בבקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?:
הבנתי שיש אפשרות של שרת VPS כך שא אצטרך מחשב פיזי שיתפוס את המסך כל הזמן
לצורך מה השרת, לא הבנתי, בשביל האפשרות השניה שציינת מקודם של שידור מסך ליוטיוב?
-
@במה כתב בבקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?:
ועד כמה הוא יוכל לעמוד בעומס של מתחברים (יתכן כמה מאות)
לכאו' אתר בlovabel אמור בהחלט לעמוד גם בעומס של אלפים.
@במה כתב בבקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?:
הבנתי שיש אפשרות של שרת VPS כך שא אצטרך מחשב פיזי שיתפוס את המסך כל הזמן
לצורך מה השרת, לא הבנתי, בשביל האפשרות השניה שציינת מקודם של שידור מסך ליוטיוב?
@ע-ה-דכו-ע
מתוך מחשבה שעדיף לא להעמיס על לובאבל
רציתי לשדר מסך ליוטיוב
וכדי לחסוך את הצורך במחשב שישאר פתוח כל הזמן
שאלתי על אפשרות של שרת
אבל אתה טוען שאין צורך בכך ואפשר לכתחילה לשתף את הקישור של האתר עצמו -
@ע-ה-דכו-ע
מתוך מחשבה שעדיף לא להעמיס על לובאבל
רציתי לשדר מסך ליוטיוב
וכדי לחסוך את הצורך במחשב שישאר פתוח כל הזמן
שאלתי על אפשרות של שרת
אבל אתה טוען שאין צורך בכך ואפשר לכתחילה לשתף את הקישור של האתר עצמו@במה כתב בבקשת מידע | כמה אפשר להעמיס על lovabel?:
אבל אתה טוען שאין צורך בכך ואפשר לכתחילה לשתף את הקישור של האתר עצמו
לא לוקח אחריות, כי אני גם לא מכיר אותם אישית, אבל כך אמור להיות לדעתי.
מבחינתם הפלטפורמה שלהם מיועדת גם לאתרים בייצור בשימוש נרחב.
-
בניתי אתר בlovabel
לדינר התרמה
אני רוצה שיוכלו לצפות במסך ההתרמה גם מרחוק
השאלה שלי האם כדאי פשוט לשתף את הקישור לעמוד הרלוונטי
ועד כמה הוא יוכל לעמוד בעומס של מתחברים (יתכן כמה מאות)
או שצריך לעשות שידור של המסך ביוטיובתודה לעונים
כאמור בעוד כמה שעות האירוע כך שכל עזרה תתקבל בברכה
תזכו למצוות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות