בקשת מידע | שירותי גוגל לחצי טאצ' החדשים
-
@שמואל-מסין כתב בבקשת מידע | שירותי גוגל לחצי טאצ' החדשים:
השאילה אם זה יכול להגיע לבריק.
כנראה שלא, אבל אני לא לוקח אחריות..
בכל מקרה אתה יכול לעשות גיבוי מלא dump@שניאור-שמח אבל כרגע יש לי עליו גירסה לא חתומה.
יעזור לי גיבוי מלא?
אף פעם לא הבנתי מה בדיוק צריך לכל מצב.
הרי אני וודאי לא יוכל לצרוב format+הורדה? -
@שניאור-שמח אבל כרגע יש לי עליו גירסה לא חתומה.
יעזור לי גיבוי מלא?
אף פעם לא הבנתי מה בדיוק צריך לכל מצב.
הרי אני וודאי לא יוכל לצרוב format+הורדה?@שמואל-מסין נכון, אבל עדיין זה יעזור..
-
@שמואל-מסין נכון, אבל עדיין זה יעזור..
@שניאור-שמח יש לי עניין ליצור שוב גיבוי?
כי יש לי את הגירסא שצרבתי למכשיר.
https://mitmachim.top/topic/92781/להורדה-רום-מלא-qin-f21-pro-עם-פורט-טעינה-אדום.?_=1779136082500 -
@שניאור-שמח יש לי עניין ליצור שוב גיבוי?
כי יש לי את הגירסא שצרבתי למכשיר.
https://mitmachim.top/topic/92781/להורדה-רום-מלא-qin-f21-pro-עם-פורט-טעינה-אדום.?_=1779136082500@שמואל-מסין כנראה שלא..
אבל תגבה נתונים אם יש -
@שמואל-מסין כנראה שלא..
אבל תגבה נתונים אם יש -
@שמואל-מסין כנראה שכן
-
@שמואל-מסין כנראה שכן
@שניאור-שמח תודה!
אתה יכול להפנות אותי למדריך של הוספה על ידי מודל וזהו?
מאד יעזור לי.
ושוב תודה לא נעים לי להטריד אותך. -
@שניאור-שמח תודה!
אתה יכול להפנות אותי למדריך של הוספה על ידי מודל וזהו?
מאד יעזור לי.
ושוב תודה לא נעים לי להטריד אותך.@שמואל-מסין היית יכול למצוא את זה במדריך שקישרת..
-
@שמואל-מסין היית יכול למצוא את זה במדריך שקישרת..
@שניאור-שמח תודה רבה!
-
@שניאור-שמח אני מנסה עכשיו אבל לא מצליח להוריד את האפליקציות.
https://mitmachim.top/topic/97348/בקשה-מישהו-יכול-להוריד-עבורי-את-האפליקציות-device-id-מהמדריך-המצורף-ולהעלות-בזיפ-כי-אני-בנט-פרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות