עזרה | הוספת שוליים לקובץ PDF
-
@יום-הדין איזו תוכנת PDF יש לך?
-
@יום-הדין להעתיק את הקובץ לאינדזיין [כל מעמד באינדזיין יכול לעשות לך את בקלות]
-
@יום-הדין איזו תוכנת PDF יש לך?
@יוסי-מחשבים נראה לי אקרובט 9
למה יש גירסה מעודכנת יותר שניתן לעשות זאת בקלות א"כ אשמח לדעת
(עדיף בעברית)
תודה -
@יום-הדין להעתיק את הקובץ לאינדזיין [כל מעמד באינדזיין יכול לעשות לך את בקלות]
@ישי-ישורון אתה יכול להגיד לי איך עושים את זה בקצרה
-
@יוסי-מחשבים @ישי-ישורון
אשמח לעזרתכם -
@יוסי-מחשבים @ישי-ישורון
אשמח לעזרתכם -
@אברהם-0 תודה רבה!!
ניסיתי באקובט 9 את אותו רעיון להדפיס על אחוזים קטנים יותר
ומשום מה זה יצא לי קצת פחות איכותי
אך אולי זה באמת שונה?
יש לך קישור להורדה (או שאני יחפש קצת)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
