עזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
@אוריי איך אני עושה איפוס מבפנים??
אני אסביר
א. מכבה את המחשב
ב. להוציא את הבטריה של המחשב
ג. לפתוח מאחורה בעדינות
ד. יש לחפש בטריה עגולה (כמו של שעון יד)
יש להוציא אותה למשך כמה דקות ולהחזיר את הכל חזרה ולהפעיל את המחשב בלחיצה קטנה -
@מנחם-נחום כן רק בעדינות
-
@מנחם-נחום אתה צריך להוציא את הבטריה הראשית לפני שאתה מוציא את הסוללה של הביוס
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
@יהודה-12 אתה יכול להראות לי בתמונה איזה?? אני לא מבין בזה
זה החלק השחור הגדול שממלא שליש מהשטח, אתה צריך להוציא את החוטים הצבעוניים שמחברים אותה למחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אני לא מוצא שם את הבטריה
זה מחובר דרך החלק הלבן הזה אני פשוט מוציא את זה???
עשיתי את זה הדלקתי וזה מה שכתוב