דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | בעיה | לא מצליח למחוק קובץ

בעיה | בעיה | לא מצליח למחוק קובץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 8 כותבים 230 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המלאךה המלאך

    @צול-גאה זה כן קשור לתוכנה.
    קובץ dll. זה לרוב ספריית קישור.
    מעין נספח לתוכנה.
    @אשריך-עליך. פרט איזה תוכנה.
    אין דרך אחרת.
    לא נוכל לנחש..
    זה יכול להיות הרבה דברים שונים..
    @מחנה-ידידים @ייייי
    לא הבנתי איך אתם ממליצים ככה למחוק בסביבת שיחזור בלי לדעת איזה תוכנה זה.
    זה יכול להיות קבצי מערכת.
    סתם ככה לא צריך להגיע לנוטפד.
    אפשר פשוט להקליד את המיקום בcmd עצמו..

    מחנה ידידיםמ מנותק
    מחנה ידידיםמ מנותק
    מחנה ידידים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @המלאך הסברתי לו איך למחוק.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המלאךה המלאך

      @צול-גאה זה כן קשור לתוכנה.
      קובץ dll. זה לרוב ספריית קישור.
      מעין נספח לתוכנה.
      @אשריך-עליך. פרט איזה תוכנה.
      אין דרך אחרת.
      לא נוכל לנחש..
      זה יכול להיות הרבה דברים שונים..
      @מחנה-ידידים @ייייי
      לא הבנתי איך אתם ממליצים ככה למחוק בסביבת שיחזור בלי לדעת איזה תוכנה זה.
      זה יכול להיות קבצי מערכת.
      סתם ככה לא צריך להגיע לנוטפד.
      אפשר פשוט להקליד את המיקום בcmd עצמו..

      צול גאהצ מנותק
      צול גאהצ מנותק
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @מחנה-ידידים כתב בבעיה | בעיה | לא מצליח למחוק קובץ:

      @המלאך הסברתי לו איך למחוק.

      אם זה עדיין פעיל סימן שיש לזה עוד קבצים שעדיין פעילים {לא DLL אלא EXE או משהו} וצריך להבין למה הם פעילים בהפעלה מחדש ולמחוק אותם

      @המלאך אני יודע שזה בגלל שזה פעיל אני רק מנסה להבין למה זה פעיל אחרי מחיקה {אני יודע שDLL זה נספח אבל זה לא יכול לרוץ עצמאית כי זה לא EXE }

      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צול גאהצ צול גאה

        @מחנה-ידידים כתב בבעיה | בעיה | לא מצליח למחוק קובץ:

        @המלאך הסברתי לו איך למחוק.

        אם זה עדיין פעיל סימן שיש לזה עוד קבצים שעדיין פעילים {לא DLL אלא EXE או משהו} וצריך להבין למה הם פעילים בהפעלה מחדש ולמחוק אותם

        @המלאך אני יודע שזה בגלל שזה פעיל אני רק מנסה להבין למה זה פעיל אחרי מחיקה {אני יודע שDLL זה נספח אבל זה לא יכול לרוץ עצמאית כי זה לא EXE }

        המלאךה מנותק
        המלאךה מנותק
        המלאך
        כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
        #13

        @צול-גאה מה שאומר או שזה משחזר את עצמו/לא נותן למחוק.
        או שהוא לא מחק בכלל וזה לא נתן למחוק כי זה עובד עכשיו [הליכי מערכת תמיד עובדים ברקע..]
        לכם אמרתי שאי אפשר להמליץ בלי לדעת באיזה תוכנה מדובר.

        "Code shapes logic, AI expands vision."

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המלאךה המלאך

          @צול-גאה מה שאומר או שזה משחזר את עצמו/לא נותן למחוק.
          או שהוא לא מחק בכלל וזה לא נתן למחוק כי זה עובד עכשיו [הליכי מערכת תמיד עובדים ברקע..]
          לכם אמרתי שאי אפשר להמליץ בלי לדעת באיזה תוכנה מדובר.

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
          #14

          @המלאך זה מה שאמרתי שינסה לחפש במנהל המשימות מה עובד לו שקשור לתוכנה הזו

          אלא אם מדובר בנוזקה שרצה עם שמות מוסווים

          או חסימה לחילופין לדוגמא וידיאוף שלקבצים שלה יש שמות מגוונים
          הצד השווה-תוכנה שנועדה שלא תצליח להסיר

          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @המלאך זה מה שאמרתי שינסה לחפש במנהל המשימות מה עובד לו שקשור לתוכנה הזו

            אלא אם מדובר בנוזקה שרצה עם שמות מוסווים

            או חסימה לחילופין לדוגמא וידיאוף שלקבצים שלה יש שמות מגוונים
            הצד השווה-תוכנה שנועדה שלא תצליח להסיר

            המלאךה מנותק
            המלאךה מנותק
            המלאך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @צול-גאה אם מדברים על נוזקה.
            ממש אתמול גיליתי במחשב [אני עוד לא יודע איך זה הגיע לשם] פורמט פקטורי מותקן..
            על כל המשתמע לכך.
            כמובן שברשמי אין כלום, בדיקה קלה במנהל משימות גילתה יותר מדי עומס על המעבד.
            בדיקה בתוכניות גילתה שהוא התקין עוד 4.תוכנות יחד עם זה.
            וכידוע הם משחזרות את עצמם כל עוד לא מסירים את המתקין, מה שלא הצלחתי למצוא.
            לקח קצת זמן אבל הסרתי עם האנטי וירוס Malwarebytes המצויין.

            "Code shapes logic, AI expands vision."

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מנותק
              א מנותק
              אשריך עליך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              תודה רבה לכל העוזרים הקובץ נמחק בהצלחה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אשריך עליך סימן נושא זה כשאלה
              • א אשריך עליך סימן נושא זה כנפתר
              • המלאךה המלאך

                @צול-גאה אם מדברים על נוזקה.
                ממש אתמול גיליתי במחשב [אני עוד לא יודע איך זה הגיע לשם] פורמט פקטורי מותקן..
                על כל המשתמע לכך.
                כמובן שברשמי אין כלום, בדיקה קלה במנהל משימות גילתה יותר מדי עומס על המעבד.
                בדיקה בתוכניות גילתה שהוא התקין עוד 4.תוכנות יחד עם זה.
                וכידוע הם משחזרות את עצמם כל עוד לא מסירים את המתקין, מה שלא הצלחתי למצוא.
                לקח קצת זמן אבל הסרתי עם האנטי וירוס Malwarebytes המצויין.

                צול גאהצ מנותק
                צול גאהצ מנותק
                צול גאה
                כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                #17

                כבר דובר הרבה על מחיקת קבצים הנה לדוג'
                https://mitmachim.top/post/238756
                {תודה ל @בנימין-מחשבים שהעיר את תשומת ליבי לעניין}

                @המלאך בדיוק דובר על זה בנושא של@es0583292679 על פשעי אווסט https://mitmachim.top/topic/75871/

                @יוסי-מחשבים כתב שם בסוף את מסקנתו

                שאפשר להתקין ללא רשת ואז אין חשש
                הוא לא כתב לגבי ביצועים אלא לגבי מידע

                המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • צול גאהצ צול גאה

                  כבר דובר הרבה על מחיקת קבצים הנה לדוג'
                  https://mitmachim.top/post/238756
                  {תודה ל @בנימין-מחשבים שהעיר את תשומת ליבי לעניין}

                  @המלאך בדיוק דובר על זה בנושא של@es0583292679 על פשעי אווסט https://mitmachim.top/topic/75871/

                  @יוסי-מחשבים כתב שם בסוף את מסקנתו

                  שאפשר להתקין ללא רשת ואז אין חשש
                  הוא לא כתב לגבי ביצועים אלא לגבי מידע

                  המלאךה מנותק
                  המלאךה מנותק
                  המלאך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @צול-גאה הכרתי.
                  אבל אני לא צריך את פורמט פקטורי.
                  היא לא מוסיפה כלום מעבר לתוכנות חינמיות קיימות.
                  פשוט שכבה מעל ffמשהו. [לא זוכר את שם הכלי]..

                  "Code shapes logic, AI expands vision."

                  צול גאהצ בנימין מחשביםב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • המלאךה המלאך

                    @צול-גאה הכרתי.
                    אבל אני לא צריך את פורמט פקטורי.
                    היא לא מוסיפה כלום מעבר לתוכנות חינמיות קיימות.
                    פשוט שכבה מעל ffמשהו. [לא זוכר את שם הכלי]..

                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @המלאך FFMPEG והחבילה שלה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המלאךה המלאך

                      @צול-גאה הכרתי.
                      אבל אני לא צריך את פורמט פקטורי.
                      היא לא מוסיפה כלום מעבר לתוכנות חינמיות קיימות.
                      פשוט שכבה מעל ffמשהו. [לא זוכר את שם הכלי]..

                      בנימין מחשביםב מנותק
                      בנימין מחשביםב מנותק
                      בנימין מחשבים
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @המלאך זה לא מדויק, פורמט פקטורי כוללת המון כלים נצרכים מכל מיני סוגים (לא הכל כלול בהתקנה הבסיסית)
                      כן נכון שמי שיודע לכתוב פקודות לffmpeg או משתמש בכל תוכנה שנותנת ממשק גרפי לזה - בד"כ זה יספיק לו

                      זו כבר סטייה מהנושא המקורי אז סורי...

                      יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                        @המלאך זה לא מדויק, פורמט פקטורי כוללת המון כלים נצרכים מכל מיני סוגים (לא הכל כלול בהתקנה הבסיסית)
                        כן נכון שמי שיודע לכתוב פקודות לffmpeg או משתמש בכל תוכנה שנותנת ממשק גרפי לזה - בד"כ זה יספיק לו

                        זו כבר סטייה מהנושא המקורי אז סורי...

                        המלאךה מנותק
                        המלאךה מנותק
                        המלאך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @בנימין-מחשבים שזה בול מה שאמרתי.
                        שימוש בכלים המפורסמים הקיימים עם שכבה פרטית.
                        או בקצרה, לא חידוש משמעותי שאין לו תחליף.

                        "Code shapes logic, AI expands vision."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר