דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. עזרה הדדית - סמסונג
  5. מישהו מצא יאנג באיביי או אליאקספרס?

מישהו מצא יאנג באיביי או אליאקספרס?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - סמסונג
38 פוסטים 13 כותבים 1.8k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EBAE EBA

    אודה מאוד אם מישהו קנה שם ויוכל לשלוח לכאן קישור.
    ממאד קשה לחפש שם, הכל זה או מגנים או מכשירים אחרים. ..
    תודה!

    מ מנותק
    מ מנותק
    מוישי בלו..
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @EBA אני קניתי אצלו...
    אני לא בטוח אם נשאר לו...
    אבל זה לקח לי המון זמן....
    בערך חודשיים וחצי.. אבל בסוף הגיע והיה שווה....

    https://rover.ebay.com/rover/0/e11051.m43.l1123/7?euid=a14d822320664522a918edd29ec6621e&bu=45095786784&segname=11051&crd=20200526234921&osub=-1~1&ch=osgood&loc=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F323877710869&sojTags=bu=bu,ch=ch,segname=segname,crd=crd,url=loc,osub=osub

    בלויייי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי בלו..
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      תנסה את זה גם..

      https://www.ebay.com/itm/Original-3-0-SAMSUNG-GALAXY-YOUNG-S6310-3G-Wifi-3MP-4GB-Unlocked-Smartphone/153340895001?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=453242230931&_trksid=p2057872.m2749.l2649

      בלויייי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @מוישי-בלו תודה רבה!! את איזה מהם אתה הזמנת?
        אם יש עוד מישהו שקנה, נשמח אם יוכל להעלות ג"כ קישור.

        התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
        050-4133851

        מ K 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • EBAE EBA

          @מוישי-בלו תודה רבה!! את איזה מהם אתה הזמנת?
          אם יש עוד מישהו שקנה, נשמח אם יוכל להעלות ג"כ קישור.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מוישי בלו..
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @EBA אני הזמנתי את הראשון.. (הקישור הראשון ששלחתי)
          והקישור השני ששלחתי שלחו לאיזה פורום אני לא זוכר איזה ואמרו שזה מוכר טוב...

          בלויייי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @מוישי-בלו תודה רבה!! את איזה מהם אתה הזמנת?
            אם יש עוד מישהו שקנה, נשמח אם יוכל להעלות ג"כ קישור.

            K מנותק
            K מנותק
            klopkk
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
            כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

            מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • K klopkk

              @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
              כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

              מ מנותק
              מ מנותק
              מוישי בלו..
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @klopkk אני אומר לך ששוה אבל צריך לחכות הרבה מאוד זמן...

              בלויייי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • K klopkk

                @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                י מנותק
                י מנותק
                יוני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                אשמח לדעת 👍

                דוד 1ד K 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • י יוני

                  @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                  @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                  כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                  איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                  אשמח לדעת 👍

                  דוד 1ד מנותק
                  דוד 1ד מנותק
                  דוד 1
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 1
                  #9

                  @יוני אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                  @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                  @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                  כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                  איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                  אשמח לדעת 👍

                  האם ניתן להתקין בזה אפליקצות?
                  יש כרטיס ומצלמה?
                  אשמח לפרטים על המכשיר.
                  ואיפה ניתן להשיגו באזור 300.

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 1ד דוד 1

                    @יוני אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                    @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                    @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                    כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                    איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                    אשמח לדעת 👍

                    האם ניתן להתקין בזה אפליקצות?
                    יש כרטיס ומצלמה?
                    אשמח לפרטים על המכשיר.
                    ואיפה ניתן להשיגו באזור 300.

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @דוד-1 אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                    @יוני אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                    @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                    @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                    כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                    איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                    אשמח לדעת 👍

                    האם ניתן להתקין בזה אפליקצות?
                    יש כרטיס ומצלמה?
                    אשמח לפרטים על המכשיר.
                    ואיפה ניתן להשיגו באזור 300.

                    @klopkk אמר שאפשר להשיג ב 300 ואני שאלתי איפה

                    דוד 1ד אבא לוא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוני

                      @דוד-1 אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                      @יוני אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                      @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                      @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                      כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                      איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                      אשמח לדעת 👍

                      האם ניתן להתקין בזה אפליקצות?
                      יש כרטיס ומצלמה?
                      אשמח לפרטים על המכשיר.
                      ואיפה ניתן להשיגו באזור 300.

                      @klopkk אמר שאפשר להשיג ב 300 ואני שאלתי איפה

                      דוד 1ד מנותק
                      דוד 1ד מנותק
                      דוד 1
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @יוני אוקיי.
                      שאלתי אם אתה או מישהו יודע עוד פרטים על המכשיר.
                      והצטרפתי לבקשה שלך "איפה".
                      בסדר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        אודה מאוד אם מישהו קנה שם ויוכל לשלוח לכאן קישור.
                        ממאד קשה לחפש שם, הכל זה או מגנים או מכשירים אחרים. ..
                        תודה!

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @EBA שים לב שהקישורים שהציעו לך זה פלאפונים מחודשים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוני

                          @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                          @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                          כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                          איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                          אשמח לדעת 👍

                          K מנותק
                          K מנותק
                          klopkk
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי klopkk
                          #13

                          @יוני אם אני זוכר נכון זה היה ב ''דידי פון'' בבני ברק (הסמלים של האינטרנט והוויפי בפס גלילה וגם בהגדרות נשארים אבל לא עובדים)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י יוני

                            @דוד-1 אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                            @יוני אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                            @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                            @EBA אני לא כ''כ יודע אם במחירים האלה משתלם להזמין מחו''ל
                            כי בארץ אפשר להשיג את זה באיזור ה 300 עם חותמת של וועדת הרבנים וכאילו גרסה כשרה (בלי וויפי אם זה מה שאתה מחפש)

                            איפה אפשר להשיג ב 300 בארץ?
                            אשמח לדעת 👍

                            האם ניתן להתקין בזה אפליקצות?
                            יש כרטיס ומצלמה?
                            אשמח לפרטים על המכשיר.
                            ואיפה ניתן להשיגו באזור 300.

                            @klopkk אמר שאפשר להשיג ב 300 ואני שאלתי איפה

                            אבא לוא מנותק
                            אבא לוא מנותק
                            אבא לו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @יוני @דוד-1 יש בירושלים בכיכר התקשורת ברחוב שטראוס(דייטש)
                            אבל זה עם וויי פיי

                            K יהושע זופניקי 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • אבא לוא אבא לו

                              @יוני @דוד-1 יש בירושלים בכיכר התקשורת ברחוב שטראוס(דייטש)
                              אבל זה עם וויי פיי

                              K מנותק
                              K מנותק
                              klopkk
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @אבא-לו תמיד אפשר להוריד וזה ממש לא מסובך

                              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • K klopkk

                                @אבא-לו תמיד אפשר להוריד וזה ממש לא מסובך

                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                                תמיד אפשר להוריד וזה ממש לא מסובך

                                איך בדיוק? אולי תחכים אותנו

                                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                  @klopkk אמר במישהו מצא יאנג באיביי / אליאקספרס?:

                                  תמיד אפשר להוריד וזה ממש לא מסובך

                                  איך בדיוק? אולי תחכים אותנו

                                  K מנותק
                                  K מנותק
                                  klopkk
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי klopkk
                                  #17

                                  @מוטי-ברנד צריך להסיר את הקובץ בנתיב הזה (דורש רוט)

                                  system\bin\wpa_supplicant 
                                  

                                  אני כמעט בטוח שזה הנתיב אם לא תעדכנו ואני יבדוק שוב

                                  מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • K klopkk

                                    @מוטי-ברנד צריך להסיר את הקובץ בנתיב הזה (דורש רוט)

                                    system\bin\wpa_supplicant 
                                    

                                    אני כמעט בטוח שזה הנתיב אם לא תעדכנו ואני יבדוק שוב

                                    מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
                                    #18

                                    @klopkk הכוונה שלי לא היה איך להשבית את הווי פי אלא איך למחוק אותו מהחלון למעלה

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                      @klopkk הכוונה שלי לא היה איך להשבית את הווי פי אלא איך למחוק אותו מהחלון למעלה

                                      K מנותק
                                      K מנותק
                                      klopkk
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @מוטי-ברנד האאאא
                                      זה כבר דורש ידע שלי אין...
                                      חשבתי שהוא מדבר על וויפי בכללי

                                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • K klopkk

                                        @מוטי-ברנד האאאא
                                        זה כבר דורש ידע שלי אין...
                                        חשבתי שהוא מדבר על וויפי בכללי

                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @klopkk וזה הבעיה כי כשאתה מביא למישהו פלאפון שהוא כשר ואתה צריך להתנצל שזה מוכשר וכו' וכו' זה לא תמיד הכי נעים

                                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                          @klopkk וזה הבעיה כי כשאתה מביא למישהו פלאפון שהוא כשר ואתה צריך להתנצל שזה מוכשר וכו' וכו' זה לא תמיד הכי נעים

                                          K מנותק
                                          K מנותק
                                          klopkk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @מוטי-ברנד מסכים איתך
                                          אבל מי שמוכן להשקיע עוד קצת שידע ש@ishay עושה גרסה מושלמת (לטענתו) בחמישים שקל

                                          מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר