בירור | משהו יודע משהו על הדונגל הזה
-
-
ק קופיקו סימן נושא זה כשאלה
-
ק קופיקו סימן נושא זה כנושא רגיל
-
ק קופיקו סימן נושא זה כשאלה
-
@קופיקו מנסיון ארוך ארוך עם הדונגלים האלו. חבל על הכסף, על הזמן שחיכית לו עד שיגיע, על הזמן שתבזבז מול המחשב עד שכל דף אינטרנט יעלה, על המזגן שתצטרך לחבר לו כדי שלא יתחמם יתר על המידה, ובסוף התהליך... חבל על המקום בפח!!!
אתה יודע כמה כאלו קניתי עד שקניתי את האחד הנורמלי שאני משתמש בו כבר שנים?
אני אחד הקניינים הגדולים של אלי, אני גם משועמם וגם לא חסר לי...
שיעור אחד כללי למדתי! אין ארוחות חינם!
מה שזול - זבל!
אז יש דברים שאפשר לחפף, אבל לשבת מול המחשב כשאתה בלחץ לראות איזה מייל, או להוריד איזה מסמך, לא שווה את השקלים שחסכת!
רוצה דונגל טוב?
לא פחות ממאה שקל!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות