בקשת מידע | בקשת מידע | מה זה Esim?
-
@מחנה-ידידים
אבל יש נסטיק של נטפרי למשל שלא צריך להכניס אליו סים@מה-זה-משנה-אה כי הסים כבר בתוכו
-
@מה-זה-משנה-אה כי הסים כבר בתוכו
שתהיה שבת שלום אני מכבה את הפון.
-
@מזכירותי
אינטרנט@מה-זה-משנה-אה אם אתה מתכוון לנגנן אז איך בדיוק תכניס סים?! אין לך כניסה לסים בנגן…
אז לא יעזור הeSIM הזה.. -
@שניאור-שמח
אני מתכוון למיני סמארטפון -
@שניאור-שמח
אני מתכוון למיני סמארטפון@מה-זה-משנה-אה אז מה ההבדל שלך לסים רגיל וסים של eSIM ?
-
@שניאור-שמח
יש סים רגיל שהוא רק לאינטרנט ולא לשיחות? -
@שניאור-שמח
יש סים רגיל שהוא רק לאינטרנט ולא לשיחות?@מה-זה-משנה-אה כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | מה זה Esim?:
@שניאור-שמח
יש סים רגיל שהוא רק לאינטרנט ולא לשיחות?כן, זה נקרא סים דאטה
והeSIM בכלל לא קשור לזה.. זה אותו דבר כמו סים.. -
@שניאור-שמח
אוקי
תודה רבה על ההברה -
@מה-זה-משנה-אה כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | מה זה Esim?:
@שניאור-שמח
יש סים רגיל שהוא רק לאינטרנט ולא לשיחות?כן, זה נקרא סים דאטה
והeSIM בכלל לא קשור לזה.. זה אותו דבר כמו סים..@שניאור-שמח כן אבל נראה לי שבדרך כלל סים דיאטה זה מגיע עם 2 ג'יגה
-
@שניאור-שמח כן אבל נראה לי שבדרך כלל סים דיאטה זה מגיע עם 2 ג'יגה
@המופצוץ אתה יכול לבחור כמה שתרצה
-
@שניאור-שמח
מה הנפק"מ כמה ג'יגה? -
@שניאור-שמח
מה הנפק"מ כמה ג'יגה?@מה-זה-משנה-אה שאם אתה צריך גלישה 2 ג'יגה יספיק לך לבערך שעה (אני לא יודע בדיוק מה השימוש שלך אבל ברעיון)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות