בקשה | הציבור מוזמן להציע רעיונות ללוגו של תוכנה תורנית חדשה!
-
שלום רב
בעז"ה בימים הבאים תבוא הודעה מסודרת על תוכנה תורנית חדשה טובה וחינמית שמגיעה לשלב הפצה בס"ד
מדובר בתוכנה שמאפשרת חיפוש מהיר בקטלוג ובתוכן הספרים, יחד עם מאגר ספרים גדול וחינמי
שם התוכנה: ארון הספרים הדיגיטליאבקש לא לשאול שאלות או להתייחס לנושא זה בכלל עד הפרסום הרשמי בקרוב בעז"ה [למען הסדר הטוב]
כעת אנו מבקשים את עזרת הציבור
כל מי שרוצה - יכול להציע כאן לוגו יפה לתוכנה
ואדגיש שוב:
נא לא לפתוח כאן דיונים וכדומה על עצם התוכנה והמאגר
השרשור הזה מיועד אך ורק להצעות לוגווהנה הלוגו הקיים היום בתוכנה
[והוא לא מספיק מכובד...]

Logo.rar -
-
@דוד-33 א. הגדרה מאוד לא מדוייקת
ב. גם לשיטתך - זה לא תמונה עם מילים:
מתוך ויקיפדיה:
סַמְלִיל (בלועזית: לוֹגוֹ) הוא אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון או מוצר) ולהיות מזוהה עמו בתודעת הציבור.
-
@דוד-33 א. הגדרה מאוד לא מדוייקת
ב. גם לשיטתך - זה לא תמונה עם מילים:
מתוך ויקיפדיה:
סַמְלִיל (בלועזית: לוֹגוֹ) הוא אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון או מוצר) ולהיות מזוהה עמו בתודעת הציבור.
-
-
תודה לכולכם!
בינתיים התמונה שהמפתח הכי התחבר אליה זה
כי הוא אוהב תמונה מודרנית מחד ונקיה מאידך,
קרדיט ל @דאנציג
אבל הוא ביקש אם אפשר לערוך אותה קצת
שתהיה "מאירת עיניים"
לדוגמא להוריד את המסגרת
אולי צבעים קצת יותר בהירים
להגדיל יותר את כמות הספרים [האחרי הכל יש במאגר עשרות אלפי ספרים...]
ולהקטין את הזכוכית מגדלת שלא תסתיר כל כך את הספרים.מחכים להצעות של הציבור היקר!
ושוב תודה לכל מי שטרח והוסיף -
תודה לכולכם!
בינתיים התמונה שהמפתח הכי התחבר אליה זה
כי הוא אוהב תמונה מודרנית מחד ונקיה מאידך,
קרדיט ל @דאנציג
אבל הוא ביקש אם אפשר לערוך אותה קצת
שתהיה "מאירת עיניים"
לדוגמא להוריד את המסגרת
אולי צבעים קצת יותר בהירים
להגדיל יותר את כמות הספרים [האחרי הכל יש במאגר עשרות אלפי ספרים...]
ולהקטין את הזכוכית מגדלת שלא תסתיר כל כך את הספרים.מחכים להצעות של הציבור היקר!
ושוב תודה לכל מי שטרח והוסיף -
תודה לכולכם!
בינתיים התמונה שהמפתח הכי התחבר אליה זה
כי הוא אוהב תמונה מודרנית מחד ונקיה מאידך,
קרדיט ל @דאנציג
אבל הוא ביקש אם אפשר לערוך אותה קצת
שתהיה "מאירת עיניים"
לדוגמא להוריד את המסגרת
אולי צבעים קצת יותר בהירים
להגדיל יותר את כמות הספרים [האחרי הכל יש במאגר עשרות אלפי ספרים...]
ולהקטין את הזכוכית מגדלת שלא תסתיר כל כך את הספרים.מחכים להצעות של הציבור היקר!
ושוב תודה לכל מי שטרח והוסיף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות













