המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים
-
@mnir
תאמין לי שאני עוקב אדוק של זה במחיר כזה זה לא היה
שלא נדבר על הפרו שבכלל קפץ (וגם לא זמין בארץ...) -
@minap כן. שלושה לחיצות ברצף. יש דגמים שזה מגיע כבר כך מוגדר.
אבל הדגם הזה - תצטרך להגדיר את זה דרך האפליקצייה.
ואז - כמובן שתוכל להגדיר זאת גם בלחיצה אחת. אבל כיון שזה פחות שימושי האופציה הזו, אני ממליץ כך:
לחיצה אחת - עצירה/המשך האזנה
2 לחיצות מעבר קדימה/אחורה
3 לחיצות הגבהה/הנמכה של השמע
לחיצה ארוכה - שינוי מצב = סינון רעשים/רגיל/מצב שקוף@יאיר-דניאל יש אפשרות לסדר את זה במחשב?
-
@יאיר-דניאל יש אפשרות לסדר את זה במחשב?
-
@3157686 היה ב3/5
https://ali-buy.com/anker-soundcore-liberty-4/
ובדקתי את זה וזה היה נכון,
לא הזמנתי כי כרגע אני לא צריך -
-
-
@mnir כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
כרגע מצאתי את זה ממוכר אחר ב200 שח בערך השאלה האם זה מקורי ?
נראה מאוד חשוד כלא מקורי מכמה סיבות:
1.אין עליו תיוג של "מאושר מקורי"
2. אין עליו כמעט ביקורות ובפרט לא בין 1-3 כוכבים (רק 5....)
3. הכי מחשיד: המפרט. המוכר כתב שם 2 שמות של חברת הייצור ...
גם צורת כתיבת המפרט מאוד מחשידה. תשווה עם מוצר שמאושר כמקורי פה
-
@3157686 היה ב3/5
https://ali-buy.com/anker-soundcore-liberty-4/
ובדקתי את זה וזה היה נכון,
לא הזמנתי כי כרגע אני לא צריך -
@3157686 אתה אולי יודע מה ההבדלים בין הרגיל לבין הNC לבין הPRO ולבין ה-5?
השינויים מצדיקים את המחיר? -
@3157686 אתה אולי יודע מה ההבדלים בין הרגיל לבין הNC לבין הPRO ולבין ה-5?
השינויים מצדיקים את המחיר?@מתלמד-צעיר כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
השינויים מצדיקים את המחיר?
שאלת המיליון דולר ...
-
@מתלמד-צעיר כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
השינויים מצדיקים את המחיר?
שאלת המיליון דולר ...
@AFG והשינויים עצמם? יש סיכום ברור מה הם?
ניסיתי לשאול את ג'מיני אבל הוא טען שאין דגמים כל כך חדשים...
-
@3157686 אתה אולי יודע מה ההבדלים בין הרגיל לבין הNC לבין הPRO ולבין ה-5?
השינויים מצדיקים את המחיר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות