בירור | עדכון פלאפון D30 QULX
-
M massias סימן נושא זה כשאלה
-
אני רוצה לעדכן את הפלאפון עשיתי גיבוי האם אני צריך גם להוציא את הכרטיס זיכרון או שזה לא ימחק את מה שיש בכרטיס ובסים?
@massias לרוב לא, אבל היו כמה שטענו שכן נמחק להם בעדכון אז כדאי להוציא, וחוצמיזה מה כ"כ קשה להוציא..
-
אני רוצה לעדכן את הפלאפון עשיתי גיבוי האם אני צריך גם להוציא את הכרטיס זיכרון או שזה לא ימחק את מה שיש בכרטיס ובסים?
@massias
אני מעדכן הרבה פעמים (q8) ואף פעם לא הוצאתי ולא נמחק כלום. -
אני רוצה לעדכן את הפלאפון עשיתי גיבוי האם אני צריך גם להוציא את הכרטיס זיכרון או שזה לא ימחק את מה שיש בכרטיס ובסים?
-
M massias סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות