הצעת ייעול | לייק אנונימי
-
@אברהם-גלסר בשביל מה בדיוק?
-
@המלאך
@אברהם-גלסר אברהם גלסר לא מתכוון שזה יהיה באמת אנונימי אלא שזה יהיה כאילו אנונימי כלומר מוסתר -
@YAHBDK כמובן.
אבל משתמשים לא יוכלו לראות נכון?
וכידוע עיקר החשיפות באות ממשתמשים רגילים ולא צוות פיקוח.
עיין ערך @בנימין-מחשבים
-
פתאום עלה לי איזה רעיון, לא יודע כמה זה יכול להיות שימושי, שיהיה אפשר לעשות לייק אנונימי.
אני לא יודע אם אפשרי לעשות בכלל דבר כזה בNodeBB, אבל השתעשתי ברעיון. -
@צדיק-0 אם אתה רוצה להביע תמיכה במשהו שמישהו אמר, אבל אתה לא רוצה שידעו שזה אתה.
@אברהם-גלסר כתב בהצעת ייעול | לייק אנונימי:
אם אתה רוצה להביע תמיכה במשהו שמישהו אמר, אבל אתה לא רוצה שידעו שזה אתה.
קרה לך?.
-
ולמה באמת לא רואים מי נתנן דייסליק
-
ולמה באמת לא רואים מי נתנן דייסליק
-
ולמה באמת לא רואים מי נתנן דייסליק
@מחפש-משהוא זה יכול להרוס את הפורום
בד"כ נקמה עושים רק למי שנתן דיס ולא מי שנתן לייק -
@מחפש-משהוא זה יכול להרוס את הפורום
בד"כ נקמה עושים רק למי שנתן דיס ולא מי שנתן לייק@קרט אבל אפשר להפך לתת המון לייקים לא?
-
@קרט אבל אפשר להפך לתת המון לייקים לא?
@מחפש-משהוא לכן הגבילו את זה ל6 ביום למשתמש אחד
-
@קרט אבל אפשר להפך לתת המון לייקים לא?
@מחפש-משהוא זה מה שאמרתי אנשים ננוקמים כשעשו להם רע ולא כשעשו להם טוב
-
פתאום עלה לי איזה רעיון, לא יודע כמה זה יכול להיות שימושי, שיהיה אפשר לעשות לייק אנונימי.
אני לא יודע אם אפשרי לעשות בכלל דבר כזה בNodeBB, אבל השתעשתי ברעיון.@אברהם-גלסר לאחר קריאת כל השרשור
הדבר היחיד שאולי אני בעד זה שיעשו כמו שעשו בפורום בני ברק תגובה מקוצרת באמצעות סמיילי - ולתת רק לזה הרשאה לאורחים
כך זה לא ישפיע על המוניטין ומצד שני יוכלו להגיב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות