סים במחשב נייד
-
@משה-כהן אם היה היה אמור להיות לך בהגדרות אינטרנט שורה של סלולר
יש אותה או לא? -
-
@A0533057932
בדקתי כבר ואין, אני חושב שהמחשב הזה בנוי לווינדוס שבע והמוכר שמכר לי (יד שניה) התקין ווינדוס 10. יכול להיות שזה גורם?
כזכור זה אותו מחשב ששאלתי עליו כאן לגבי זיהוי בטביעת אצבע ואמרו לי שיש איזה דרייבר אבל זה מותאם לווינדוס שבע -
זאת אומרת שאני צריך "לנתח" את המחשב בשביל לדעת אם הרכיב הזה קיים בתוכו?
אין איזו תוכנה לבדוק או שיטה פחות פולשנית..? -
פוסט זה נמחק!
-
לפי איך שקראתי על דגם המחשב לא ציינו אפשרות לסים
ההגדרה שמפעילה נקראת במסך הפעולות "סלולרי" יש-יש אין-אין -
@משה-כהן אמר בסים במחשב נייד:
@יוסי מחשבים לא יעזור להתקין משהו פיזי? או להתקין ווינדוס 7?
נטסטיק וודאי יעבוד, למה לא?
מה שקראתי בעברית זה זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
