בעיה | נחסם לי הסים - הוט מובייל
-
אני עם טלפון נוקיה 215/225.
לכאורה זה נחסם עקב כך שהעברתי את הסים לחור השני.מה עושים??
תודה מראש!
-
אני עם טלפון נוקיה 215/225.
לכאורה זה נחסם עקב כך שהעברתי את הסים לחור השני.מה עושים??
תודה מראש!
@אליהו-הגדול סים כשר נחסם?
אם כן תחזיר לחריץ השני..
ואם לא עוזר, תבקש מחברת הסלולר שיפתחו לך..
וכמובן שיהיה IMEI כשר -
אני עם טלפון נוקיה 215/225.
לכאורה זה נחסם עקב כך שהעברתי את הסים לחור השני.מה עושים??
תודה מראש!
@אליהו-הגדול מנסיון, התמיכה הטכנית של הוט מובייל משחררים את החסימה בלי לעשות בעיות
-
@אליהו-הגדול מנסיון, התמיכה הטכנית של הוט מובייל משחררים את החסימה בלי לעשות בעיות
@אברהם-אבינו-1 כתב בבעיה | נחסם לי הסים - הוט מובייל:
מנסיון, התמיכה הטכנית של הוט מובייל משחררים את החסימה בלי לעשות בעיות
הנסיון שלי איתם הפוך...
לפעמים נותרתי חסום כמה ימים עד למציאת הנציג הנחמד.
שתף מנסיונך, צריך לדעת מה קורה שם, עד לא מזמן (כ-4 שנים) יכולת להחזיר את הסים למכשיר (תומך) כשר, להמתין כמה דעות/שעות, והיה נפתח לבד. -
בסוף הכנסתי את זה למכשיר אחר וזה חזר לעבוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות