עזרה בeset הפרוץ שיש בפורום
-
@A0533057932
קודם כל תודה רבה על התוכנה
עכשיו אני רוצה לדעת אם זה באמת עובד

פה הכל ירוק וכתוב שפעיל

וגם פה ( הגנת מחשב ) הכל תקין


פה מתחילה הבעיה
, זה לא עובד , וכתוב
" הפעל" , וכמובן שאם אני לוחץ אז הוא נכנס להחלפת רישיון וכו'
השאלה אם זה באמת מגן על הרשת ( אני לא מחובר איתו הרבה)
ועוד משהו , סימנתי בהגדרות שיהיה הגנה על הכוננים נשלפים , אבל שאני מחבר הוא לא סורק, האם זה תקין?
ושוב תודה רבה
-
@A0533057932
קודם כל תודה רבה על התוכנה
עכשיו אני רוצה לדעת אם זה באמת עובד

פה הכל ירוק וכתוב שפעיל

וגם פה ( הגנת מחשב ) הכל תקין


פה מתחילה הבעיה
, זה לא עובד , וכתוב
" הפעל" , וכמובן שאם אני לוחץ אז הוא נכנס להחלפת רישיון וכו'
השאלה אם זה באמת מגן על הרשת ( אני לא מחובר איתו הרבה)
ועוד משהו , סימנתי בהגדרות שיהיה הגנה על הכוננים נשלפים , אבל שאני מחבר הוא לא סורק, האם זה תקין?
ושוב תודה רבה
@משה-מזרחי זה באמת בעיה
אבל מה שמוזר שאצלי ההגדרות האלו כן עובדות
תנסה להפעיל את הסקריפט של ההתקנה עוד הפעם
ואם עדיין לא עובד תסיר את ההתקנה, ותתקין דרך הסקריפט החדש (העדכון האחרון)
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1593461439882-eset_aio_installer-v2.bat -
@משה-מזרחי זה באמת בעיה
אבל מה שמוזר שאצלי ההגדרות האלו כן עובדות
תנסה להפעיל את הסקריפט של ההתקנה עוד הפעם
ואם עדיין לא עובד תסיר את ההתקנה, ותתקין דרך הסקריפט החדש (העדכון האחרון)
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1593461439882-eset_aio_installer-v2.bat -
@משה-מזרחי
מה זה משנה ההגדרות האלו צריכות לפעול גם באופליין
תנסה לעשות את מה שאמרתי לעיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
