שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@אריק-פלוטו
עיין פה ובתגובות
אבל מה הלחץ, לדעתי מהר מאוד תהיה גירסה דומה ל5X5@בינוני כבר הרבה זמן שאין גרסאות ל5X5. וקראתי כאן תגובות נלהבות על הגרסה האחרונה של Q8. לכאורה זה אותו טלפון אולי אני אנסה...
-
@בינוני כבר הרבה זמן שאין גרסאות ל5X5. וקראתי כאן תגובות נלהבות על הגרסה האחרונה של Q8. לכאורה זה אותו טלפון אולי אני אנסה...
@אריק-פלוטו אל תעשה את זה - אתה תדפוק את הטלפון, נכון שבגדול זה אותו מכשיר אבל כל גרסה בנויה בהתאם למכשיר שלה.
-
@בינוני זה נשאר גם בשטרודל, וכנראה בכל חדרי המחשבים
ויכול להיות שזה באמת עובד גם בלי סייפר אישי, או בסייפר אישי בלי להעביר לשולחן עבודה ציבורי
-
@צבי-הירש הם משתמשים בvm protect לflasher עצמו לכן אנטי וירוסים שונים קופצים,
אבל אין שום דבר זדוני שאכן מתרחש ברקע. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@צבי-הירש כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
איך הגרסה האחרונה, של 5*5, יש באגים?
אאל"ט יש שרשור מיועד ל5*5
ניסיתי לעדכן גירסה ל4*4 ובאמצע זה נתקע (פתאום החליט להתנתק מהמשתמש)
למעשה עכשיו המכשיר לא נדלק ואני לא מצליח לצרוב עליו שוב
מה אפשר לעשות?
תודה רבה -
ניסיתי לעדכן גירסה ל4*4 ובאמצע זה נתקע (פתאום החליט להתנתק מהמשתמש)
למעשה עכשיו המכשיר לא נדלק ואני לא מצליח לצרוב עליו שוב
מה אפשר לעשות?
תודה רבה@משתדל-באורייתא כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
למעשה עכשיו המכשיר לא נדלק ואני לא מצליח לצרוב עליו שוב
להוציא בטרייה להכניס ומיד להוציא ואז לחבר למחשב או לפנות לתמיכה שיעשו את זה מרחוק
-
ניסיתי לעדכן גירסה ל4*4 ובאמצע זה נתקע (פתאום החליט להתנתק מהמשתמש)
למעשה עכשיו המכשיר לא נדלק ואני לא מצליח לצרוב עליו שוב
מה אפשר לעשות?
תודה רבה@משתדל-באורייתא תנסה להוציא הבטריה ולהכניס
תנסה אחר כך לצרוב שוב עם כבל אחר {נשמע שהתנתק בגלל מגעים}עריכה : אני רואה שבזמן שלקח לי לכתוב את זה מישהו כבר כתב
-
@משתדל-באורייתא כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
למעשה עכשיו המכשיר לא נדלק ואני לא מצליח לצרוב עליו שוב
להוציא בטרייה להכניס ומיד להוציא ואז לחבר למחשב או לפנות לתמיכה שיעשו את זה מרחוק
@דוד-משה-1
מחילה, לא הבנתי -
@דוד-משה-1
מחילה, לא הבנתי@משתדל-באורייתא תסתכל כאן
https://mitmachim.top/topic/94333/מדריך-עדכון-גרסה-לפלאפונים-כשרים-באמצעות-תוכנת-wot
יש שם מדריך של @אהרון-שלום שנערך מחדש על ידי @בנימין-מחשבים שיש בו פתרונות להרבה בעיות -
@משתדל-באורייתא תסתכל כאן
https://mitmachim.top/topic/94333/מדריך-עדכון-גרסה-לפלאפונים-כשרים-באמצעות-תוכנת-wot
יש שם מדריך של @אהרון-שלום שנערך מחדש על ידי @בנימין-מחשבים שיש בו פתרונות להרבה בעיות@צול-גאה
אחרי עשרות ניסיונות ב"ה הצליח
יישר כח -
ב בינוני התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות