דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב

בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
231 פוסטים 23 כותבים 5.7k צפיות 23 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yoel

    מישהו יכול לעזור עם הפוטושופ?

    Y מנותק
    Y מנותק
    yoel
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #124

    9ba02ba6-304b-44a0-bca9-853f87403b5c-image.png
    מישהו יכול לבדוק תא זה בפוטושפ?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תותחוביץ'ת מנותק
      תותחוביץ'ת מנותק
      תותחוביץ'
      כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
      #125

      @yoel
      אתה בנית את התוכנה או AI?
      אם אתה בנית בעצמך אני אשמח שדבר איתי בפרטי
      הייתי מדבר איתך בצ'אט פרטי אבל אין הרשאה לשיחה איתך בצ'אט.......

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

        @yoel
        אתה בנית את התוכנה או AI?
        אם אתה בנית בעצמך אני אשמח שדבר איתי בפרטי
        הייתי מדבר איתך בצ'אט פרטי אבל אין הרשאה לשיחה איתך בצ'אט.......

        Y מנותק
        Y מנותק
        yoel
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #126

        @תותחוביץ בנית בעזרת הAI אבל עובד בסייעתא דשמייא לאחר מאמצים,אבל עדיין לא עלה לאויר יש עוד מה לעשות

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y yoel

          @תותחוביץ בנית בעזרת הAI אבל עובד בסייעתא דשמייא לאחר מאמצים,אבל עדיין לא עלה לאויר יש עוד מה לעשות

          Y מנותק
          Y מנותק
          yoel
          כתב נערך לאחרונה על ידי yoel
          #127

          תודה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Y מנותק
            Y מנותק
            yoel
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #128

            77d06b08-8869-4e50-86b5-48c135a97951-image.png
            פונוט חדשעם קירנינג
            תמיכה בכל התוכנות וורד קנבה פוטושופ
            אשמח לביקורת מקצועית בנושא
            הפונט נמצא כאן תחת השם זהב אונברסלי
            https://drive.google.com/drive/folders/1Wj_2Xt0a5DM_5VoCAmxQj0GgTcwR-tiE?usp=drive_link

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ד דור נאמן

              @yoel
              לא מומלץ להתייאש כל כך מהר...
              זה דבר מומלץ וטוב, ואף יהיה מבוקש.
              הוא רק צריך להיות מקצועי באמת, ותומך בתכנות העימוד והעיצוב כדי שאנשים ישלמו על זה.

              Y מנותק
              Y מנותק
              yoel
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #129

              @דור-נאמן אשמח להערות

              ח ד 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • Y yoel

                @דור-נאמן אשמח להערות

                ח מנותק
                ח מנותק
                חכם בלילה 1
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #130

                @yoel
                מאוד יפה!

                כנ"ל לא מודפס ב-PDF וכן חסר סימני פיסוק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • Y yoel

                  77d06b08-8869-4e50-86b5-48c135a97951-image.png
                  פונוט חדשעם קירנינג
                  תמיכה בכל התוכנות וורד קנבה פוטושופ
                  אשמח לביקורת מקצועית בנושא
                  הפונט נמצא כאן תחת השם זהב אונברסלי
                  https://drive.google.com/drive/folders/1Wj_2Xt0a5DM_5VoCAmxQj0GgTcwR-tiE?usp=drive_link

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לשכת הרב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי לשכת הרב
                  #131

                  @yoel כתב בבירור | אתר לבניית פונטים ע"י AI וכו':

                  הפונט נמצא כאן תחת השם זהב אונברסלי

                  הפונט נראה מדי AI [אני לא מדבר על הצבע, אלא על הצורה]
                  אבל יפה מאוד

                  נ.ב. הפונטים גם לשימוש מסחרי?

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ל לשכת הרב

                    @yoel כתב בבירור | אתר לבניית פונטים ע"י AI וכו':

                    הפונט נמצא כאן תחת השם זהב אונברסלי

                    הפונט נראה מדי AI [אני לא מדבר על הצבע, אלא על הצורה]
                    אבל יפה מאוד

                    נ.ב. הפונטים גם לשימוש מסחרי?

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yoel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #132

                    @לשכת-הרב בשביל 5 דקות עבודה זה שווה
                    זה כתב אורגמי מואר
                    c1a8a864-d07a-4420-b676-11ad08dd4542-image.png

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • Y yoel

                      @לשכת-הרב בשביל 5 דקות עבודה זה שווה
                      זה כתב אורגמי מואר
                      c1a8a864-d07a-4420-b676-11ad08dd4542-image.png

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yoel
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #133

                      eb17ccc3-b98f-48d6-af59-b9217eab8aea-image.png
                      עכשיו גם באנגלית

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • Y yoel

                        eb17ccc3-b98f-48d6-af59-b9217eab8aea-image.png
                        עכשיו גם באנגלית

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לשכת הרב
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #134

                        @yoel
                        הכל מתעדכן בקישור דרייב שהבאת?

                        כתב בבירור | אתר לבניית פונטים ע"י AI וכו':

                        נ.ב. הפונטים גם לשימוש מסחרי?

                        ?

                        Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לשכת הרב

                          @yoel
                          הכל מתעדכן בקישור דרייב שהבאת?

                          כתב בבירור | אתר לבניית פונטים ע"י AI וכו':

                          נ.ב. הפונטים גם לשימוש מסחרי?

                          ?

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yoel
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #135

                          @לשכת-הרב שכחתי להעאלות אני יעלה בהמשך...
                          שימוש מסחרי...מבחינתי כן אפשר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ל לשכת הרב

                            @yoel
                            הכל מתעדכן בקישור דרייב שהבאת?

                            כתב בבירור | אתר לבניית פונטים ע"י AI וכו':

                            נ.ב. הפונטים גם לשימוש מסחרי?

                            ?

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yoel
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #136

                            ככה זה נראה עברי אנגלי קטן ואנגלי גדול
                            f4e37d77-1956-46ef-955c-142763ea2d57-image.png
                            זה נמצא בדרייב מצולעים סגול עברי אנגלי

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Y yoel

                              ככה זה נראה עברי אנגלי קטן ואנגלי גדול
                              f4e37d77-1956-46ef-955c-142763ea2d57-image.png
                              זה נמצא בדרייב מצולעים סגול עברי אנגלי

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קרט
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #137

                              @yoel אני חושב שצריך לשנות את הנושא לפונטים שנוצרו ב-AI

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קרט

                                @yoel אני חושב שצריך לשנות את הנושא לפונטים שנוצרו ב-AI

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yoel
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #138

                                @קרט יש בזה משהו...
                                אבל מבחינתי זה רק שלב בדרך לשחרר את האתר לציבור הרחב
                                אני לא בונה פונטים,אני מנסה להנגיש פלטפורמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yoel
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #139

                                  חדש פונט עם ניקוד,
                                  יצרתי פונט קצת עצוב...
                                  16f2a729-eb0e-4d9a-8b51-3822c7456e5e-image.png
                                  נמצא בדרייב תחת שם ATZOV

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • Y yoel

                                    @דור-נאמן אשמח להערות

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                    #140

                                    @yoel
                                    מתי אתה שולח פה קישור לאתר?

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ד דוד 33

                                      @yoel
                                      מתי אתה שולח פה קישור לאתר?

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yoel
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #141

                                      @דוד-33 עדיין בבניה...
                                      כבר דבר הכי קטן מסובך ומייגע

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Y yoel

                                        @דוד-33 עדיין בבניה...
                                        כבר דבר הכי קטן מסובך ומייגע

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #142

                                        @yoel

                                        עדיין בבניה...

                                        אז אפשר תמונה מהאתר או שזה לא לפרסום כרגע?

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דוד 33

                                          @yoel

                                          עדיין בבניה...

                                          אז אפשר תמונה מהאתר או שזה לא לפרסום כרגע?

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yoel
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #143

                                          @דוד-33 בחשיפה ראשונה 🙂
                                          6c92fc82-74d1-4421-a983-1965946bc2be-image.png

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר