סקר | אני עובד כרגע על כך שיהיה רוט רק ליישומים "מכשירים" כמו vidblocker למה חשוב שיהיה רוט?
-
מכירים את זה שיש אפליקציית חסימה שמבוססת רוט או סתם אפליקציה לא פוגענית ואתם מתבאסים שאי אפשר להתקין אותה כי אם יהיה רוט הגנת המכשיר תחלש?
אז אני כרגע רוצה לאפשר רוט רק למספר מוגבל של יישומים ולצורך כך אשמח לקבל ממכם יישומים מומלצים.
חשוב לי גם לקבל משוב אם זה חשוב לדעתכם...@ר-יעקב-עייפים אפשר לבקש אישי?
שם חבילה com.universal.dynamic
תודה רבה! -
@ר-יעקב-עייפים אפשר לבקש אישי?
שם חבילה com.universal.dynamic
תודה רבה!@שמואל-הסיני אולי אני יתאים לך בהמשך לבינתיים אני מתמקד בציבורי מה חשוב?
-
ערכתי מג'יסק ויש לי כרגע גירסת מג'יסק שבה על מנת לאשר רוט צריך להקיש קוד יש לזה ביקוש?
-
ערכתי מג'יסק ויש לי כרגע גירסת מג'יסק שבה על מנת לאשר רוט צריך להקיש קוד יש לזה ביקוש?
@שמואל-הסיני תעלה אשמח
-
אני רוצה לראות אם יש ביקוש כי אני יצטרך בשביל זה לשנות כמה את הקוד ברירת מחדל שלא ידעו את שלי.
-
@פראירי אתה שואל או אומר ?
בכ''מ אין לי מושג איך עובדת החסימה הזאת אבל אולי אפשר גם להגדיר שמודלים מסויימים כן יעבדו...אגב אם יש לך (או למישהו אחר שרואה) שתי מכשירי אנדרואיד עם רוט (עדיף אם לא חסום אינטרנט) או יותר אשמח אם תפנה אליי בפרטי
-
@פראירי כתב בסקר | אני עובד כרגע על כך שיהיה רוט רק ליישומים "מכשירים" כמו vidblocker למה חשוב שיהיה רוט?:
ואת זה א"א לאשר בגרסה חסומה
על איזה גירסה אתה מדבר ולמה?
-
@פראירי כתב בסקר | אני עובד כרגע על כך שיהיה רוט רק ליישומים "מכשירים" כמו vidblocker למה חשוב שיהיה רוט?:
ואת זה א"א לאשר בגרסה חסומה
על איזה גירסה אתה מדבר ולמה?
-
@שמואל-הסיני
lsposd
אי אפשר להשאיר אותו בכל גרסה שחוסמת משהו זה כמו מג'יסק@פראירי לא ידעתי על איזה מודל מדובר.
צודק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות