עזרה | הורדת תיקייה גדולה מדרייב
-
אני רוצה להוריד תיקייה גדולה (כ 200GB) מדרייב
ניסיתי דרך IDM והוא מוריד לי רק קובץ אינטרנט
גם קיצור דרך בדרייב לשולחן העבודה לא עזר (נראה לי כבר שבועיים והוא עדיין לא מראה לי את הקיצור דרך בסייר הקבצים)
מישהו הביא לי איזה חצי הסבר על RCLONE אבל אני לא חזק בסקריפטים, ואני לא יודע איך אני מוריד...
למישהו יש דרך? -
אני רוצה להוריד תיקייה גדולה (כ 200GB) מדרייב
ניסיתי דרך IDM והוא מוריד לי רק קובץ אינטרנט
גם קיצור דרך בדרייב לשולחן העבודה לא עזר (נראה לי כבר שבועיים והוא עדיין לא מראה לי את הקיצור דרך בסייר הקבצים)
מישהו הביא לי איזה חצי הסבר על RCLONE אבל אני לא חזק בסקריפטים, ואני לא יודע איך אני מוריד...
למישהו יש דרך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
