אני צריך מסך ליאנג
-
הדגם המדיוק: gt-s6310t
מישהו מכיר כזה דבר בבני ברק?
ואם אפשר הסבר קצר איך להתקין את זה -
הדגם המדיוק: gt-s6310t
מישהו מכיר כזה דבר בבני ברק?
ואם אפשר הסבר קצר איך להתקין את זה@איציק-דייטש אתה צריך רק מסך או גם טש?
-
הדגם המדיוק: gt-s6310t
מישהו מכיר כזה דבר בבני ברק?
ואם אפשר הסבר קצר איך להתקין את זה@איציק-דייטש
יש לך באלי אקספרס
https://he.aliexpress.com/item/33013476942.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d647bd7lxiA8d&algo_pvid=be3511af-614d-4b36-8d4b-e4e20c28b443&algo_expid=be3511af-614d-4b36-8d4b-e4e20c28b443-9&btsid=0ab6fb8315936341024921414e5393&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ -
@איציק-דייטש אתה צריך רק מסך או גם טש?
@מוישי-בלו זה לא ביחד?
-
@איציק-דייטש
יש לך באלי אקספרס
https://he.aliexpress.com/item/33013476942.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d647bd7lxiA8d&algo_pvid=be3511af-614d-4b36-8d4b-e4e20c28b443&algo_expid=be3511af-614d-4b36-8d4b-e4e20c28b443-9&btsid=0ab6fb8315936341024921414e5393&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ -
זה בכלל לא ביחד...
תברר מה בדיוק אתה צריך.. -
זה בכלל לא ביחד...
תברר מה בדיוק אתה צריך..@מוישי-בלו אהה הבנתי, אני צריך את הטאצ'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות