בקשת מידע | נגן אנדרואיד מאליאקספרס שעדין לא ניסו בארץ
-
@hartkhartk ממש לא נראה לי המפרט שלו לא משהו הוא סה"כ 3 RAM זה כלום
@הישבשר-המלומד
1 יש גרסאות עם 4 גיגה ראם
2 להרבה נגני אנדרואיד יש רק 2
וביננו כמה נגני אנדרואיד אחרים יש להם יותר מ-3 גיגה ראם? לטופ יש 4
כך שהוא שיש לו גרסאות עם 4 גיגה ראם זה הטופ
3 מבחינת מעבד הוא טופ יחסית לקטגוריה -
@הישבשר-המלומד
1 יש גרסאות עם 4 גיגה ראם
2 להרבה נגני אנדרואיד יש רק 2
וביננו כמה נגני אנדרואיד אחרים יש להם יותר מ-3 גיגה ראם? לטופ יש 4
כך שהוא שיש לו גרסאות עם 4 גיגה ראם זה הטופ
3 מבחינת מעבד הוא טופ יחסית לקטגוריה@hartkhartk לM36 יש 4 RAM הגב האנדרואיד שלו 12 לא?
-
@hartkhartk לM36 יש 4 RAM הגב האנדרואיד שלו 12 לא?
@הישבשר-המלומד כתוב 13 ויש דיבורים שבפועל זה 14
-
@מה-זה-משנה-אה הנגן אנדרואיד הכי טוב בשוק בפער עצום זה HiBy m300 ואין לזה שום קשר לסדרת ה m36 ומשפחתו
@hartkhartk כתב בבקשת מידע | נגן אנדרואיד מאליאקספרס שעדין לא ניסו בארץ:
נגן אנדרואיד הכי טוב בשוק בפער עצום זה HiBy m300 ואין לזה שום קשר לסדרת ה m36 ומשפחתו
אני מחפש משהו בין 100 ל200 ומצאתי (כל הרשימה שיש למעלה)
-
מ מה זה משנה אה התייחס לנושא זה
-
@hartkhartk לM36 יש 4 RAM הגב האנדרואיד שלו 12 לא?
-
@למה-באתי ,,

יש סיכוי שתעזור לי בזה בחינם
? אודה לך על זה ביותר
מעניין , האם זה באמת שונה בזה מהעבודה והכלים שמשתמשים בנגנים צm36 וm400 למשל ? -
הרעיון שלי כאן
רעיון טוב? מישהו ניסה פעם? -
@אלוף-תימן @למה-באתי
ראיתי עכשיו משהו ממש ממש מוזר
נגן אנדרואיד שנראה כמו אנדרואיד 3-4 שהוציאו אותו בשנות ה80 אבל המראה החיצוני שלו די יפה
לא רשום גרסא של אנדרואיד
אולי מישהו יוכל לבדוק לי את זה?
הנגן

-
@אלוף-תימן @למה-באתי
ראיתי עכשיו משהו ממש ממש מוזר
נגן אנדרואיד שנראה כמו אנדרואיד 3-4 שהוציאו אותו בשנות ה80 אבל המראה החיצוני שלו די יפה
לא רשום גרסא של אנדרואיד
אולי מישהו יוכל לבדוק לי את זה?
הנגן

@מה-זה-משנה-אה שים לב לעדכון של המוכר לגבי המראה החיצוני והתוכנה
פה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות