חדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן
-
@שמואל הסמל של הפעמון נתקע באמצע ההודעה, וכשמצטטים מישהו וכותבים תגובה אחרי זה אז זה ממש מפריע...
@צדיק-תמים זה יטופל בעז"ה
-
אפשר להגביה ולמתוח את אזור כתיבת ההודעה עם העכבר
(או להסיר את האלמנט במצב פיתוח-F12, קליק ימני>"בדוק">Delete) -
אפשר להגביה ולמתוח את אזור כתיבת ההודעה עם העכבר
(או להסיר את האלמנט במצב פיתוח-F12, קליק ימני>"בדוק">Delete) -
@יוסי-מחשבים
אם אני מסיר אז א.זה מסיר רק את הפעמון, לא את העיגול האדום...
ב. זה עוזר רק עד הטעינה מחדש/ההודעה הבאה...@צדיק-תמים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@יוסי-מחשבים
אם אני מסיר אז א.זה מסיר רק את הפעמון, לא את העיגול האדום...
ב. זה עוזר רק עד הטעינה מחדש/ההודעה הבאה...א. תמשיך להקליק ימני ולבחור ב"בדוק" ולמחוק עד שהכל ייעלם
ב. נכון
-
@צדיק-תמים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@יוסי-מחשבים
אם אני מסיר אז א.זה מסיר רק את הפעמון, לא את העיגול האדום...
ב. זה עוזר רק עד הטעינה מחדש/ההודעה הבאה...א. תמשיך להקליק ימני ולבחור ב"בדוק" ולמחוק עד שהכל ייעלם
ב. נכון
@יוסי-מחשבים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@צדיק-תמים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@יוסי-מחשבים
אם אני מסיר אז א.זה מסיר רק את הפעמון, לא את העיגול האדום...
ב. זה עוזר רק עד הטעינה מחדש/ההודעה הבאה...א. תמשיך להקליק ימני ולבחור ב"בדוק" ולמחוק עד שהכל ייעלם
ב. נכון
זה באמת מפריע...
טוב שמישהו שם את זה על השולחן. -
@יוסי-מחשבים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@צדיק-תמים אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@יוסי-מחשבים
אם אני מסיר אז א.זה מסיר רק את הפעמון, לא את העיגול האדום...
ב. זה עוזר רק עד הטעינה מחדש/ההודעה הבאה...א. תמשיך להקליק ימני ולבחור ב"בדוק" ולמחוק עד שהכל ייעלם
ב. נכון
זה באמת מפריע...
טוב שמישהו שם את זה על השולחן. -
@להבין-ולהשכיל למי שיש חוסם פרסומות זה מוסתר.
@Men770 אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@להבין-ולהשכיל למי שיש חוסם פרסומות זה מוסתר.
יש לי ADBlock וזה לא מוסתר
-
@Men770 אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@להבין-ולהשכיל למי שיש חוסם פרסומות זה מוסתר.
יש לי ADBlock וזה לא מוסתר
-
עידכונים
- תורגמו האפשרות בלחצן.
- אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
- כשלוחצים על ההתראה זה לא נפתח בדף חדש אלא באותו דף שאתם נמצאים בפורום
-
@שמואל אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
איזה סמל ?
-
@bbn אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@שמואל אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
אני לא יודע אם כבר דובר אבל לפחות תעיף את זה לצד שמאל זה ממש מסתיר את ההודעה

זה מציק! -
@bbn אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@שמואל אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
אני לא יודע אם כבר דובר אבל לפחות תעיף את זה לצד שמאל זה ממש מסתיר את ההודעה

זה מציק! -
@ARI אבל בימין זה גם מפריע

..תקשיבו, אני מגדיר שאם נרשמתם כבר זה לא יוצג...
לכן, תרשמו וזה לא יוצג
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות