להורדה | תרגום מסך. טקסט. תמונות. אופליין ללא רוט עודכן עכשיו
-
@אלוף-תימן
עובד פצצה.
היה לי את זה כבר פרוץ אבל גרסאות יותר ישנות ומאתרים מפוקפקים ועם פרסומות.
אפשר למחוק את התיקיה לאחר ההתקנה?
אגב זיפ לבד מספיק בשביל זה שגוגל לא יחסמו?
ואגב למה שגוגל יחסמו זה לא אפליקצייה שלהם?
אגב למה הם מחקו את האפשרות שהכפתור יהיה כתום כמו הסמל של האפליקצייה?
סליחה על מטר השאלות..@קראנץ-ונילה אפשר למחוק את התיקיה אחרי אבל מומלץ לשמור שאם תמחוק יהיה לך גיבוי
גם בzip לבד זה נחסם כנראה בגלל הקבצים של הנתונים ולא בגלל האפליקציה
אין לי מושג למה מחקו אני לא בניתי את האפליקציה -
@אלוף-תימן
תודה!
חיכינו בסבלנות שיצא... -
@אלוף-תימן אני מצליח להתקין את הראשונה ולהעתיק את הקבצים אבל השניה לא מתקין כותב לי לא תואם לטלפון שלך
תודה רבה
יש לי מולטימדיה t10 אנדרואיד 14 -
@אלוף-תימן זה יכול להתאים לשיאומי מקשים?
-
@אלוף-תימן זה יכול להתאים לשיאומי מקשים?
@מטען-נייד אני ניסיתי וזה לא עבד (האפליקציות לא נתמכות במכשיר)
-
@אלוף-תימן זה יכול להתאים לשיאומי מקשים?
@מטען-נייד לא
-
@אלוף-תימן אולי אתה יודע למה לא נותן לי להתקין את האפליקציה השניה וכותב לי שם חבילה לא תואם ואת האפליקציה הראשונה זה מתקין לי ומעתיק את הקבצים
זה אנדרואיד 14 -
מה אני צריך לעשות בעניין???

-
@אלוף-תימן עכשיו אני רואה שהסיבה שזה לא עובד לי ככל הנראה בגלל שהאפליקציה למעבדים ישנים 32 ביט ושלי זה 64 השאלה אם יש לך אותה פרוצה למעבדים חדשים יותר או איך פורצים אותה עם לאקי פאטצ'ר כי הורדתי אותה מחנות גוגל ויש לה כמויות פרסומות וכשניסיתי להסיר פרסומות עם לאקי זה קורס בפתיחה וכותב לי להתקין רק מהחנות וגם שכביטלתי אימות רישיון זה לא עזר....
מה עוד אפשר לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות