בקשה | תוכנת שיחזור
-
משהו מכיר תוכנה של שיחזור מדיה מדיסק אונקי או כרטיס מיקור וכן ממחשב תוכנה טובה שיוכלה לשחזר טוב
-
@דאבל אני הייתי ממליץ על EaseUSDataRecovery הגרסאות החדשות מעניין מאד שמומחים בפורום כמעט ולא ממליצים ע"ז , מנסיון רב שלי זה מכניס את R-STUDIO בכיס מבחינת כשלון בשחזור או בשחזור קבצים שאינם תקינים (עם DRILL לא השתמשתי כמעט אז איני יודע עליו הרבה)
@HEB1000 EaseUS יותר נוחה, לא מכיר את הגירסאות החדשות כ"כ,הוסיפו שם הרבה פיצ'רים, לא יודע לגבי אלגוריתם השחזור.
לא מאמין שהיא יותר טובה מr-studio, אין מה להשוות לדעתי (ודעת המומחים) מבחינת היכולות, כמובן היא פחות "אוטומטית"
דיסק דריל השתפרה בגירסאות האחרונות אבל ברוב המקרים אין בה צורך במיוחד. -
משהו מכיר תוכנה של שיחזור מדיה מדיסק אונקי או כרטיס מיקור וכן ממחשב תוכנה טובה שיוכלה לשחזר טוב
@nini כתב בבקשה | תוכנת שיחזור:
רטיס מיקור וכן ממחשב תוכנה טובה שיוכלה לשחזר טו
יש גם את photorec אבל זה בלי ממשק נורמלי אלא נפתח בטרמינל אבל תמיד אפשר להעזר בבינה מלכותית
-
@nini כתב בבקשה | תוכנת שיחזור:
רטיס מיקור וכן ממחשב תוכנה טובה שיוכלה לשחזר טו
יש גם את photorec אבל זה בלי ממשק נורמלי אלא נפתח בטרמינל אבל תמיד אפשר להעזר בבינה מלכותית
@בינארי-חכם כתב בבקשה | תוכנת שיחזור:
יש גם את photorec אבל זה בלי ממשק נורמלי אלא נפתח בטרמינל
אפשר להשתמש ב QPhotoRec שזה כמעט אותו דבר רק עם ממשק:
https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות