בקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?
-
@אלוף-תימן צריך בעצם לעבור על כל השלבים לפי הסדר?
או רק על חלק מהרשימה ?@שמש-בגבעון אתה אמור לעשות את 1ו2 זה להתקין דרייברים אם אין לך
ו3 זה בעצם לפתוח בוטלאודר כל השאר לא חשוב -
@שמש-בגבעון אתה אמור לעשות את 1ו2 זה להתקין דרייברים אם אין לך
ו3 זה בעצם לפתוח בוטלאודר כל השאר לא חשוב@אלוף-תימן מצוין ומה אחרי זה
-
@אלוף-תימן מצוין ומה אחרי זה
@שמש-בגבעון לצרוב את הגירסה המלאה של @ezerphone עם המדריך הזה
-
@שמש-בגבעון אתה אמור לעשות את 1ו2 זה להתקין דרייברים אם אין לך
ו3 זה בעצם לפתוח בוטלאודר כל השאר לא חשוב@אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שמש-בגבעון אתה אמור לעשות את 1ו2 זה להתקין דרייברים אם אין לך
מה זה אם אין לי דרייברים?
ומאיפה אני יודע מה אני צריך לכל מכשיר? -
@אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שמש-בגבעון אתה אמור לעשות את 1ו2 זה להתקין דרייברים אם אין לך
מה זה אם אין לי דרייברים?
ומאיפה אני יודע מה אני צריך לכל מכשיר?@שמש-בגבעון תלחץ על 1 ואנטר זה יתקין לך דרייברים אחרי זה 2 אנטר עוד דרייברים אחרי זה 3 אנטר יפתח לך בוטלודר. אחרי זה תדליק אותו אם יש אותיות באנגלית נשאר רק לצרוב גירסה.
-
@שמש-בגבעון תלחץ על 1 ואנטר זה יתקין לך דרייברים אחרי זה 2 אנטר עוד דרייברים אחרי זה 3 אנטר יפתח לך בוטלודר. אחרי זה תדליק אותו אם יש אותיות באנגלית נשאר רק לצרוב גירסה.
@שמואל-הסיני זה מתקין אוטומטי את הדרייברים שכל נגן צריך?
-
@שמואל-הסיני זה מתקין אוטומטי את הדרייברים שכל נגן צריך?
-
כתוב לי על המסך למטה מצב פאסטבוט זה טוב?
-
כתוב לי על המסך למטה מצב פאסטבוט זה טוב?
@שמש-בגבעון כן אבל אחרי כמה שניות צריך להיות לך הרבה מילים באנגלית ואז אתה צריך ללחוץ על הכפתור ווליום עליון של הנגן
אחר כך הנגן אמור להתאפס -
@שמש-בגבעון כן אבל אחרי כמה שניות צריך להיות לך הרבה מילים באנגלית ואז אתה צריך ללחוץ על הכפתור ווליום עליון של הנגן
אחר כך הנגן אמור להתאפס@אלוף-תימן הנגן כותב עכשיו מלא מילים על המסך מה הלאה
-
@אלוף-תימן הנגן כותב עכשיו מלא מילים על המסך מה הלאה
@שמש-בגבעון תלחץ לחיצה קצרה על מקש ווליום עליון
תראה אם משתנה המילים במסך -
@שמש-בגבעון תלחץ לחיצה קצרה על מקש ווליום עליון
תראה אם משתנה המילים במסך@שניאור-שמח השתנה לשתי מילים פאסטמוד מצב
-
@שניאור-שמח השתנה לשתי מילים פאסטמוד מצב
@שמש-בגבעון יופי, עכשיו תדליק את הנגן ותראה אם המסך ההדלקה יש לך שורות באנגלית, ושהנגן התאפס
-
@שמש-בגבעון יופי, עכשיו תדליק את הנגן ותראה אם המסך ההדלקה יש לך שורות באנגלית, ושהנגן התאפס
@שניאור-שמח להוציא מהמחשב?
-
@שניאור-שמח להוציא מהמחשב?
@שמש-בגבעון כן, אפשר
-
@שמש-בגבעון כן, אפשר
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
-
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
@שמש-בגבעון כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
עם כל הנתונים? אין במסך ההדלקה שורות באנגלית?
-
@שמש-בגבעון כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
עם כל הנתונים? אין במסך ההדלקה שורות באנגלית?
@שניאור-שמח לא
-
@שמש-בגבעון כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
עם כל הנתונים? אין במסך ההדלקה שורות באנגלית?
@שניאור-שמח אני מנסה שוב
-
@שמש-בגבעון כתב בבקשת מידע | איך משנים גרסה בנגן M36 ?:
@שניאור-שמח מה זה בעצם שינה הנגן נדלק כרגיל
עם כל הנתונים? אין במסך ההדלקה שורות באנגלית?
@שניאור-שמח שוב פעם אותו תוצאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות