דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. בירור | מישהו יושב על האינטרנט שלי?

בירור | מישהו יושב על האינטרנט שלי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
22 פוסטים 7 כותבים 241 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צול גאהצ צול גאה

    @אשריך-עליך גם אני באותו קטע
    המהירות הרגילה שלי היא 1100 אתמול ירד ל350-450 עכשיו עלה חזרה ל 580
    אני ביוסי תקשורת
    לגבי הבדיקה אם מישהו יושב אתה יודע להיכנס לניהול של הראוטר??

    א מנותק
    א מנותק
    אשריך עליך
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @צול-גאה לא אני לא יודע

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אשריך עליך

      @צול-גאה לא אני לא יודע

      צול גאהצ מנותק
      צול גאהצ מנותק
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @אשריך-עליך איזה ראוטר יש לך??

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צול גאהצ צול גאה

        @אשריך-עליך איזה ראוטר יש לך??

        א מנותק
        א מנותק
        אשריך עליך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @צול-גאה של הוט מובייל אינטרנט סיבים

        צול גאהצ הישבשר המלומדה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אשריך עליך

          @צול-גאה של הוט מובייל אינטרנט סיבים

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @אשריך-עליך לא מכיר
          תקליד ipconfig בcmd
          ושם בסוף המקטע הראשון יופיע לך

          d835358c-a605-4563-b208-5c4d5bf0f4bb-image.png

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אשריך עליך

            @צול-גאה של הוט מובייל אינטרנט סיבים

            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומד
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @אשריך-עליך רגע אתה לא יכול לשנות את הקוד של הראוטר ואז לדעת אם משהו יושב לך על הראוטר.

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

              @אשריך-עליך רגע אתה לא יכול לשנות את הקוד של הראוטר ואז לדעת אם משהו יושב לך על הראוטר.

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @הישבשר-המלומד מה אתה מתכוון??
              אני מציע לו לבדוק את כל החיבורים הפעילים לראוטר

              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צול גאהצ צול גאה

                @הישבשר-המלומד מה אתה מתכוון??
                אני מציע לו לבדוק את כל החיבורים הפעילים לראוטר

                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @צול-גאה לשנות את הקוד של הראוטר

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                  @צול-גאה לשנות את הקוד של הראוטר

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #17

                  @הישבשר-המלומד כן אבל הוא רוצה לבדוק אם מישהו כבר מחובר
                  חוץ מזה שאם הוא כבר מחובר אז {לפחות בחלק מהראוטרים} שינוי סיסמה לא מנתק
                  צריך לנתק בהגדרות הראוטר

                  הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @הישבשר-המלומד כן אבל הוא רוצה לבדוק אם מישהו כבר מחובר
                    חוץ מזה שאם הוא כבר מחובר אז {לפחות בחלק מהראוטרים} שינוי סיסמה לא מנתק
                    צריך לנתק בהגדרות הראוטר

                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומד
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @צול-גאה שישנה את הקוד ויכבה את הראוטר וידליק זה ישנה את הקוד

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                      @צול-גאה שישנה את הקוד ויכבה את הראוטר וידליק זה ישנה את הקוד

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @הישבשר-המלומד מי שכבר התחבר בעבר {לפחות בחלק מהראוטרים} ממשיך להתחבר אוטומטית
                      {כששיניתי את הסיסמה בבית כל המחשבים נשארו מחוברים ולא דרשו חיבור חדש}

                      הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @הישבשר-המלומד מי שכבר התחבר בעבר {לפחות בחלק מהראוטרים} ממשיך להתחבר אוטומטית
                        {כששיניתי את הסיסמה בבית כל המחשבים נשארו מחוברים ולא דרשו חיבור חדש}

                        הישבשר המלומדה מנותק
                        הישבשר המלומדה מנותק
                        הישבשר המלומד
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @צול-גאה (אני בעבר הייתי באתרוג עם ראוטר והם עשו לי לראוטר איפוס מרחוק אולי זה יעזור לו)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צול גאהצ צול גאה

                          @אשריך-עליך לא מכיר
                          תקליד ipconfig בcmd
                          ושם בסוף המקטע הראשון יופיע לך

                          d835358c-a605-4563-b208-5c4d5bf0f4bb-image.png

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אשריך עליך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @צול-גאה הצלחתי להתחבר לראוטר אבל אני לא מבין איך אני בודק אם מישהו התחבר בעבר
                          אני רואה שעכשיו מחובר רק מכשיר אחד אבל באמת המהירות כבר חזרה
                          איך אני יודע אם מישהו פעם התחבר

                          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אשריך עליך

                            @צול-גאה הצלחתי להתחבר לראוטר אבל אני לא מבין איך אני בודק אם מישהו התחבר בעבר
                            אני רואה שעכשיו מחובר רק מכשיר אחד אבל באמת המהירות כבר חזרה
                            איך אני יודע אם מישהו פעם התחבר

                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                            #22

                            @אשריך-עליך לא יודע אם אפשרי זה או למישהו שנכיר או לAI {תנסה לשאול את גמיני או GPT}

                            עריכה:

                            גמיני טוען שאפשר אבל הוא עלול לבלבל את השכל הנה

                            המידע שכתבת נכון ומדויק! הנה גרסה מסודרת, ברורה וקלה יותר לקריאה, שכוללת גם התייחסות לראוטרים החדשים יותר של הוט (כמו דגמי ה-Fiber):

                            מדריך: כיצד לבדוק מי מחובר לראוטר של HOT

                            1. כניסה לממשק הניהול של הראוטר

                            • פתח דפדפן אינטרנט והקלד בשורת הכתובת: 192.168.1.1 (ולחץ Enter).
                            • במסך ההתחברות שיופיע, הזן שם משתמש וסיסמה:
                              • בראוטרים רגילים (HotBox): שם המשתמש והסיסמה הם בדרך כלל admin ו-admin.
                              • בראוטרים מתקדמים (HOT Fiber): שם המשתמש הוא לרוב admin, אך הסיסמה הייחודית מודפסת על גבי מדבקה בתחתית או בגב הראוטר.

                            2. איתור רשימת המכשירים המחוברים כעת
                            לאחר שנכנסת למערכת, עליך לאתר את טבלת המכשירים המחוברים. השמות עשויים להשתנות מעט בין דגם לדגם:

                            • חפש תפריט בשם Home Network, Local Network, או Status.
                            • לחץ על אפשרות כמו Connected Devices (מכשירים מחוברים) או DHCP Client List.
                            • כעת תוצג בפניך טבלה הכוללת את כל המכשירים שמחוברים ברגע זה לראוטר שלך.

                            3. זיהוי המכשירים ברשימה
                            כדי להבין מי הוא כל מכשיר בטבלה, היעזר בנתונים הבאים:

                            • Host Name (שם המכשיר): לרוב יציג שם מובן כמו "iPhone", "Galaxy-S23", או את שם המחשב הנייד שלך.
                            • IP Address: הכתובת הפנימית שהמכשיר קיבל ברשת הביתית (למשל: 192.168.1.14).
                            • MAC Address: ה"תעודת זהות" הקבועה של כרטיס הרשת של המכשיר.

                            4. בדיקת היסטוריית חיבורים (מכשירים שאינם מחוברים כרגע)

                            • חפש תפריט בשם Advanced (הגדרות מתקדמות) או Administration (ניהול).
                            • היכנס ללשונית Logs (יומני מערכת/אירועים).
                            • שימו לב: לא כל הראוטרים שומרים היסטוריה ברורה. אם האפשרות קיימת ומופעלת, תוכל לראות שם אירועי התחברות וניתוק (Wireless connect/disconnect) לצד כתובות ה-MAC של המכשירים.

                            💡 טיפ אבטחה חשוב:
                            אם סרקת את רשימת המכשירים (בשלב 2) וראית מכשיר שאינך מזהה כלל, מומלץ לשנות את סיסמת ה-Wi-Fi.
                            כדי לעשות זאת: היכנס לתפריט Wireless, בחר ב-Security, ושנה את הסיסמה (Passphrase/Password). מיד לאחר השמירה, כל המכשירים ינותקו מהרשת ורק מי שיודע את הסיסמה החדשה יוכל להתחבר בחזרה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר