הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אבל רציתי שהיה אפשר להתקנות כתבתי לך פה טקסט קישור ללא Wi-Fi ואני לא יכול להתכין כי זה חוסם כי זה מימקורות לא ידועים
-
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אגב ההסבר היה מעולה מאוד תודה רבה
-
זה לא היה בקטע של לתקוף..
אני לא מחפש להתחיל עם אף אחד, במיוחד לאחר שאין לי מה לחפש כאן בפורום...אמרתי את זה לאחר שכל יומיים יש כאן מוצר חדש, וכמעט כל פעם הוא צולע ממש מבחינת אבטחה.
אני רק אומר, שאם אתה לא מנוסה, תנסה לבדוק ולהתנסות בעצמך לעצמך.
למה אני מתכוון?לפני שאתה מוציא בשורה כ"כ יפה (שדרך אגב זה מעניין מאוד אולי אני יישם משהו דומה באייבלוק בקטע אחר (לא באתי לנגנוב את הרעיון
), זה נשמע מאוד מעניין הרעיון.) תנסה לבקש מהבינה (שוב, אני יודע לקרא את הקוד שהבינה כותבת, אני לא כ"כ בטוח שאתה יודע, ולכן אני מאוד ממליץ לך לראות סרטונים על קוטלין אוג'אווה כדי לדעת לקרא לפחות, אם לא בא לך ללמוד לכתוב.)
לפרוץ את המוצר שהיא בנתה.
אני עושה את זה כמעט בכל עדכון של אייבלוק (לפחות מאז 0.4.5), בשביל לוודאות חסינות לפחות ברמה של בינה.
אם כי אני חייב לומר שאני מדי פעם פותח את הקוד של עצמי בJADX או משהו כדי לעבור עליו ולוודאות שאין פרצות וכו'.ולכן, אני ממליץ לך כרגע להתייעץ עם מישהו כמו @cfopuser או @מתכנת-חובב שיש להם ידע רחב בנושא, והם יכולים לעזור לך, לפני שאתה מוציא גרסה חדשה, ולשאול אותם איך אפשר לפרוץ, וככה לבנות מוצר יותר טוב.
כמו כן ממליץ לך ללמוד לעבוד עם GIT וGITHUB, החיים שלך יהיו קלים יותר..
גם הידע שיש לי הוא יחסית כלום לעומתם, אני חייב לציין
בכל אופן, כרגע כנס לאנדרואיד סטודיו, build,
build signed apk or bundle
צור מפתח חדש ותעשה realese.@iosi-poli אוקי תודה מעריך את הביקורת בע"ה אני ישתדל לתקן את זה בגירסא הבאה.
-
@הישבשר-המלומד אבל רציתי שהיה אפשר להתקנות כתבתי לך פה טקסט קישור ללא Wi-Fi ואני לא יכול להתכין כי זה חוסם כי זה מימקורות לא ידועים
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה -
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה@הישבשר-המלומד זה הבעיה שהוא לא נותן ליכנס וכותב לצערנו פעולה זו נפסקה
-
@הישבשר-המלומד זה הבעיה שהוא לא נותן ליכנס וכותב לצערנו פעולה זו נפסקה
-
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה@הישבשר-המלומד זה בעיה ...
-
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה@הישבשר-המלומד עגב הוא לא נותן לפתוח גם תמונות וגם סירטונים
-
@הישבשר-המלומד עגב הוא לא נותן לפתוח גם תמונות וגם סירטונים
-
@דוד-g אתה יכול לשלוח לי סרטון אני יסביר לך בעיקרון זה מתאים לאנדרואיד 11 פלוס לא ל7 מה שעשיתי אצלך זה הרדה אבל כנראה זה לא עובד כ"כ טוב מקסימום נמחק לך את זה
הגב לגבי הסרטונים והתמונות אתה צריך להכנס לקבצים שלך ולבחור את הוודאו או התמונה שלך ואז לעשות פתח באמצעות עוגן דהיינו אתה לוחץ ארוך על הקובץ שאתה רוצה לפתוח ועושה פתח באמצעות עוגן תמיד זהו.
-
הגב לגבי הסרטונים והתמונות אתה צריך להכנס לקבצים שלך ולבחור את הוודאו או התמונה שלך ואז לעשות פתח באמצעות עוגן דהיינו אתה לוחץ ארוך על הקובץ שאתה רוצה לפתוח ועושה פתח באמצעות עוגן תמיד זהו.
רגע החנות המובנת באפליקציה עובדת טוב?
-
הגב לגבי הסרטונים והתמונות אתה צריך להכנס לקבצים שלך ולבחור את הוודאו או התמונה שלך ואז לעשות פתח באמצעות עוגן דהיינו אתה לוחץ ארוך על הקובץ שאתה רוצה לפתוח ועושה פתח באמצעות עוגן תמיד זהו.
@הישבשר-המלומד הוא אומר לצערנו פעולה זו הופסקה שמנסים ליכנס לאפליקצייה
-
@הישבשר-המלומד הוא אומר לצערנו פעולה זו הופסקה שמנסים ליכנס לאפליקצייה
-
רגע החנות המובנת באפליקציה עובדת טוב?
@הישבשר-המלומד אני לא יכול ליכנס לאפליקצייה זה מה שאני מנסה להסביר לך
-
@הישבשר-המלומד אני לא יכול ליכנס לאפליקצייה זה מה שאני מנסה להסביר לך
-
@דוד-g הוויפי נחסם וכו'?
@הישבשר-המלומד הכול נחסם חוץ מ שרים
-
@הישבשר-המלומד הכול נחסם חוץ מ שרים
-
@דוד-g וכשאתה נכנס לסייר קבצים שלך הרגיל ותלחץ על תמונה או וודאו מסויים שאתה רוצה לראות ותעשה פתח באמצעות עוגן יפתח גם הוודאו והתמונות
@הישבשר-המלומד לא נכון זה אומר פתח בעמצעות עוגן ולוחצים וכותב לצערנו פעולה זו הופסקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות