הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
@הישבשר-המלומד אבל צריך גם להתכין את עוגן בנגן עצמו ?
פוסט זה נמחק! -
@דוד-g נכון אני כרגע עובד על זה בשבילך אבל לפני זה צריך לסדר את כל הדברים בתקיה עשית את זה לפי הסדר שכתוב בקישור שנתתי לך בדיוק?
@הישבשר-המלומד אולי תראה לי איך עושים את זה בסירטון יותר ברור סליחה שאני נוחת עלך....
-
@הישבשר-המלומד אולי תראה לי איך עושים את זה בסירטון יותר ברור סליחה שאני נוחת עלך....
-
פוסט זה נמחק!
-
@iosi-poli הבנתי משהו נגע בציפור נפשך, אתה יכול למחוק אבל תסביר לי באישי איך אני יכול לעדכן אפליקציה אחרת כי אצלי זה לא עבד כך אל תזגים אני לא אהבל עד כדי כך.
הגב זה סה"כ אפליקציה ראשונה שלי בגירסא 0.1 לא צריך לתקופ ככה ועוד לתייג את צוות פיקוח בשביל זה יש אישי מבטיח לך שכמעט 90 אחוז מהמשתמשים כאן לא יצליחו לפרוץ את זה וחוץ מזה לגבי הקוד שהוא חשופ כבר המלאך העיר על זה ואמרתי כבר שזה יטופל בגירסא הבאה וכבר אמרתי שעדין לא הבנתי איך בדיוק אפשר לעדכן כל אפליקציה שאתה רוצה זה לא עובד ככה.
-
@iosi-poli זה טיפה יותר מסובך לעקוף מאשר דרך הקוד מקור עצמו. שחשוף לגמרי.
תן לו צ'אנס, גרסה ראשונה. -
@iosi-poli זה טיפה יותר מסובך לעקוף מאשר דרך הקוד מקור עצמו. שחשוף לגמרי.
תן לו צ'אנס, גרסה ראשונה. -
@המלאך מה הוא בכלל רצה?
@הישבשר-המלומד אם הAPK לא חתום אפשר לערוך אותו בקלות.
ההגנה לא תזהה שזה לא אותו אחד.
ראה עוד בנושא בתיעוד הרשמי. -
@הישבשר-המלומד אם הAPK לא חתום אפשר לערוך אותו בקלות.
ההגנה לא תזהה שזה לא אותו אחד.
ראה עוד בנושא בתיעוד הרשמי. -
@המלאך לא ממש לא אתה לא יכול להכנס באפלקיציה לאפשרות לעדכון עוגן ואז לבחור איזה אפליקציה שאתה תרצה זה לא עובד ככה בדיקתי את זה לפני פרסום.
@הישבשר-המלומד זה לא עובד ככה.
לא רוצה להמציא שטויות אז אני אשאיר למישהו שיותר מבין בנושא הזה. אבל זה כן אפשרי.
בכל מקרה הקוד חשוף בכלים כמו ג'דקס וכו'. אפשר בקלות להוציא את הסיסמא, ואז לבטל את החסימה. (זה בערך. אני לא כזה בתחום אז פשוט אשאיר למישהו שיותר מבין - @iosi-poli לדוגמא. -
@הישבשר-המלומד זה לא עובד ככה.
לא רוצה להמציא שטויות אז אני אשאיר למישהו שיותר מבין בנושא הזה. אבל זה כן אפשרי.
בכל מקרה הקוד חשוף בכלים כמו ג'דקס וכו'. אפשר בקלות להוציא את הסיסמא, ואז לבטל את החסימה. (זה בערך. אני לא כזה בתחום אז פשוט אשאיר למישהו שיותר מבין - @iosi-poli לדוגמא. -
זה לא היה בקטע של לתקוף..
אני לא מחפש להתחיל עם אף אחד, במיוחד לאחר שאין לי מה לחפש כאן בפורום...אמרתי את זה לאחר שכל יומיים יש כאן מוצר חדש, וכמעט כל פעם הוא צולע ממש מבחינת אבטחה.
אני רק אומר, שאם אתה לא מנוסה, תנסה לבדוק ולהתנסות בעצמך לעצמך.
למה אני מתכוון?לפני שאתה מוציא בשורה כ"כ יפה (שדרך אגב זה מעניין מאוד אולי אני יישם משהו דומה באייבלוק בקטע אחר (לא באתי לנגנוב את הרעיון
), זה נשמע מאוד מעניין הרעיון.) תנסה לבקש מהבינה (שוב, אני יודע לקרא את הקוד שהבינה כותבת, אני לא כ"כ בטוח שאתה יודע, ולכן אני מאוד ממליץ לך לראות סרטונים על קוטלין אוג'אווה כדי לדעת לקרא לפחות, אם לא בא לך ללמוד לכתוב.)
לפרוץ את המוצר שהיא בנתה.
אני עושה את זה כמעט בכל עדכון של אייבלוק (לפחות מאז 0.4.5), בשביל לוודאות חסינות לפחות ברמה של בינה.
אם כי אני חייב לומר שאני מדי פעם פותח את הקוד של עצמי בJADX או משהו כדי לעבור עליו ולוודאות שאין פרצות וכו'.ולכן, אני ממליץ לך כרגע להתייעץ עם מישהו כמו @cfopuser או @מתכנת-חובב שיש להם ידע רחב בנושא, והם יכולים לעזור לך, לפני שאתה מוציא גרסה חדשה, ולשאול אותם איך אפשר לפרוץ, וככה לבנות מוצר יותר טוב.
כמו כן ממליץ לך ללמוד לעבוד עם GIT וGITHUB, החיים שלך יהיו קלים יותר..
גם הידע שיש לי הוא יחסית כלום לעומתם, אני חייב לציין
בכל אופן, כרגע כנס לאנדרואיד סטודיו, build,
build signed apk or bundle
צור מפתח חדש ותעשה realese. -
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אצלחתי
-
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אבל רציתי שהיה אפשר להתקנות כתבתי לך פה טקסט קישור ללא Wi-Fi ואני לא יכול להתכין כי זה חוסם כי זה מימקורות לא ידועים
-
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אגב ההסבר היה מעולה מאוד תודה רבה
-
זה לא היה בקטע של לתקוף..
אני לא מחפש להתחיל עם אף אחד, במיוחד לאחר שאין לי מה לחפש כאן בפורום...אמרתי את זה לאחר שכל יומיים יש כאן מוצר חדש, וכמעט כל פעם הוא צולע ממש מבחינת אבטחה.
אני רק אומר, שאם אתה לא מנוסה, תנסה לבדוק ולהתנסות בעצמך לעצמך.
למה אני מתכוון?לפני שאתה מוציא בשורה כ"כ יפה (שדרך אגב זה מעניין מאוד אולי אני יישם משהו דומה באייבלוק בקטע אחר (לא באתי לנגנוב את הרעיון
), זה נשמע מאוד מעניין הרעיון.) תנסה לבקש מהבינה (שוב, אני יודע לקרא את הקוד שהבינה כותבת, אני לא כ"כ בטוח שאתה יודע, ולכן אני מאוד ממליץ לך לראות סרטונים על קוטלין אוג'אווה כדי לדעת לקרא לפחות, אם לא בא לך ללמוד לכתוב.)
לפרוץ את המוצר שהיא בנתה.
אני עושה את זה כמעט בכל עדכון של אייבלוק (לפחות מאז 0.4.5), בשביל לוודאות חסינות לפחות ברמה של בינה.
אם כי אני חייב לומר שאני מדי פעם פותח את הקוד של עצמי בJADX או משהו כדי לעבור עליו ולוודאות שאין פרצות וכו'.ולכן, אני ממליץ לך כרגע להתייעץ עם מישהו כמו @cfopuser או @מתכנת-חובב שיש להם ידע רחב בנושא, והם יכולים לעזור לך, לפני שאתה מוציא גרסה חדשה, ולשאול אותם איך אפשר לפרוץ, וככה לבנות מוצר יותר טוב.
כמו כן ממליץ לך ללמוד לעבוד עם GIT וGITHUB, החיים שלך יהיו קלים יותר..
גם הידע שיש לי הוא יחסית כלום לעומתם, אני חייב לציין
בכל אופן, כרגע כנס לאנדרואיד סטודיו, build,
build signed apk or bundle
צור מפתח חדש ותעשה realese.@iosi-poli אוקי תודה מעריך את הביקורת בע"ה אני ישתדל לתקן את זה בגירסא הבאה.
-
@הישבשר-המלומד אבל רציתי שהיה אפשר להתקנות כתבתי לך פה טקסט קישור ללא Wi-Fi ואני לא יכול להתכין כי זה חוסם כי זה מימקורות לא ידועים
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה -
@דוד-g אם אתה רוצה שיהיה גם התקנות תוכל לפתח התקנות בדרך הכי פשוטה שיש בעולם ללא איפוס וכו' פשוט כנס לטאב ניהול באפליקציה תקיש את הקוד שהגדרת בהתחלה ואז ליד האפשרות בשם התקנת APK לחץ שחרר וזהו זה יעבוד.
הגב יש לך חנות עם אפליקציות הצלחת לשים אותה כן? שלח לי תמונות של החנות אני רוצה לראות שהיא תקינה@הישבשר-המלומד זה הבעיה שהוא לא נותן ליכנס וכותב לצערנו פעולה זו נפסקה
-
@הישבשר-המלומד זה הבעיה שהוא לא נותן ליכנס וכותב לצערנו פעולה זו נפסקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות